BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Normale mensen... braaaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 hahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 HHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Lady, Bambam, bedankt, ik ben wat onzeker geworden vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 LOL!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 O, excuus, Joann, nou ik denk dat jij te normaal bent om bij de normaal-abnormalen te horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hihihi, meestal was ik, als ik dat punt bereikt had, veel te eigenwijs om naar bed te gaan BB.Maar kan iemand mij een definitie geven van normaal? Hoe is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hindert nix Stien heb ik zo ongeveer elke dag last van. Gewoon er overheen schreeuwen, heeft mij ver gebracht, haha. Nee flauw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Oeps, sorry Stien, berichtjes kruisten, maar nu slaat het een beetje als een tang op een varken wat ik zei. Wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Gevaarlijk Fran om de normalen te onderschatten....Anna, iedereen denkt dat jij zo'n keurig meisje bent...Ik moet nog vaak lachen omwat jij vertelde dat je zoon dronken thuis kwam en jij dronken begon te schreeuen dat hij niet zoveel moest zuipen, hihiEn dan wil jij niet naar bed?????Had ik ook last van, neeeeeeh niet naar bed toe gaan, nog meer bier hoppakeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hihi, Joann, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Sorry Stien, zit hier ff m'n eigen feestje te bouwen.Wil je er iets over kwijt waarom je onzeker bent vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Nou ja zeg Joann, meerder zielen....Stien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 De eerste keer dat ik alcohol dronk (tijdens een schoolkamp ter kennismaking voor een opleiding), ik was 18 en dronk bessen met jus mee, tjemig...wat een revolitie; ik raakte van een verlegen, introvert meisje plots een gangmaker en zelfs populair!Ik heb weleens gelezen dat je eerste ervaring met een potentieel verslavend middel van groot belang is op je verdere gebruik. Drank viel dus goed bij mij. (Nog los van het feit dat mijn vader verslaafd was en zich dood heeft gedronken en de helft van mijn familie alcohol-afhankelijk is).Later maakte ik kennis met het roken van een joint en ik vond die ervaring blijkbaar zo eng dat ik het zelden wilde herhalen.Ik heb wel een aantal vrienden (gehad) die graag een joint rookten/roken, maar ik persoonlijk vond de drempel n.a.v. mijn eerste ervaring blijkbaar te hoog.Ik zal dan ook niet snel verslaafd raken aan stuff.Blijkbaar is er een extra gevoeligheid voor een typische verslaving.In combinatie met omstandigheden...denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Nee, wijn BB.Joann, ik heb een probleem met jouw 1e definitie van normaal. Ik heb het grootste deel van mijn leven doorgebracht met doen wat de buitenwereld van mij verwacht, dat wil zeggen, wat IK DENK dat de buitenwereld van mij verwacht. Je kunt als persoon namelijk nooit een objectief beeld hebben van wat de buitenwereld wil of denkt, het wordt altijd gekleurd door je eigen opvattingen daarover. En dit deed ik, afgewisseld met buien van rebellie, waarin ik dus precies niet deed wat ik dacht dat de buitenwereld van mij verwachtte. Ergo, of ik ben normaal, en ik doe dus een groot deel van mijn tijd wat de buitenwereld inderdaad van mij verwacht. Of ik ben abnormaal, heb dus ook een abnormale visie op wat de buitenwereld van mij verwacht, en doe daarom ook niet normaal. En doe dan misschien juist weer wel normaal in mijn rebelse buien. Wat ons terug brengt bij de vraag: wat is normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Nou Lady, ik kan je nog steeds de plantenbak aanwijzen waar ik de longen uit m'n lijf heb gekost, gadverdamme, vieze Lambrusco!En ik ben echt een domme ezel, ik heb jarenlang niet kunnen drinken zonder dat ik moest overgeven...Maar het losse herken ik zeker, lachen met mij, adrem, gebekt en als ik je niet mocht zaagde ik je bij je poten af, heerlijk.In het echt ben ik namelijk heeeeel verlegen ook al zullen er weingen zijn die dat geloven, toch is het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Tjonge Anna, ik ben nuchter maar heb moeite je verhaal te volgen, hihi.Ik ben heel normaal en jullie ook.En ja ik ben van de bier jij van de wijn, was ik n og niet vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Lady, heel herkenbaar, jouw eerste ervaring met alcohol. Zo ging het bij mij ook. Maar mijn eerste ervaring met stuff, of hasj, wat idem dito, en de tweede en derde etc. ook. Ik heb alleen een keer een héél slechte ervaring gehad toen ik stuff rookte nadat ik al dronken was. Dat heeft me een beetje genezen.BB, geloof ik best hoor, dat je in het echt verlegen bent. Schrijven op een forum is veel gemakkelijker dan je zegje doen in gezelschap. Daar had ik ook altijd eerst een paar glaasjes voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Anna, abnormaal geeft rare gevoelens in je buik. Normaal geeft een oké ademhaling. Luister naar je buik, je buik vertelt veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 BB Hoe bedoel je druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden