Spring naar bijdragen

goedemorgen, vandaag weer nieuwe kansen

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er wel nog hoor maar schrok me van de week te pletter toen ik een zeker persoon terug zag komen dacht ik weg.................wezen.

Sorry voor iedereen die me miste. Ik kan er echt erg slecht tegen al die glasharde en keiharde emoties. Daar had ik het ook met Anna over. Je mist je pijnstiller, je dempertje.

Anna, zo lullig van je auto en alles. En sorry dat ik weer weg moest, hockey zie je.

Ben van de week vééls te druk geweest: resultaat is dat ik gisteravond letterlijk door mijn bekken ben gezakt. Kon/kan niet meer lopen, nu iets beter, pijnstillers en bekkenband ingesnoerd om mijn toch al niet zo ranke lichaam. Maar ik lig eigenlijk alleen maar in bed en val steeds in slaap (nee hoor, echt niet oververmoeid of zo hoe kom je erbij?) Ik verrek van de pijn aan heup, lies en nog wat aanhangende dingen en strompel of kruip door het huis.

De surprises gisteren voor op school waren de druppel.....

De fysio is net geweest (de schat) oefeningen gegeven en leefregels en schijnt ook door (giller !!!) beginnende overgang te kunnen komen. Hoppa !!!

Ik ben dit weekend 24 uur alleen thuis, kids om 13.00 uur naar hun vader en zondagmiddag terug, dus dan ben ik uitgebreid hier voor veel verhalen uit de oude , en de nieuwe doos.

Wat kook je als je niet kan lopen? Juist patat dus juichende kids. Maar de hockeytraining van 1600 uur wordt moeilijk.

Daar komt de jongste.
Kruipen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig Houtje, wat een ellende zeg. Kan je ex dat hockeygedoe morgen niet even regelen? Dit is toch ook geen doen zo voor jou. En dan als klap op de vuurpijl ook nog te horen krijgen dat de beginnende overgang er misschien wel iets mee van doen heeft. Asjemenou, ik zou het niet meer hebben.

Nog een kooktip voor als je niet kunt lopen, of gewoon geen zin en energie hebt: diepvriespizza's. Met enige instructie kunnen niet al te kleine kids dat zelf in de oven schuiven, en op tijd er weer uit halen. Aangezien mijn zoon de boodschappen heeft gedaan is dat ons menu dus, vanavond. :D

Mijn fysio belde net, ik mag maandag om zes uur. Leuke tijd hè, als je normaal gesproken hoort te eten. Maar ik heb toch maar ja gezegd, ben al lang blij dat ik zo snel terecht kan. Dus hoe we dat nu weer gaan regelen zie ik maandag wel.

Joann, veel sterkte dit weekend. Kom voor de broodnodige afleiding maar af en toe hier. Er zijn hier vast wel mensen met tips om je kids bezig te houden.

O ja, Kohtje, die Lipton Marocco thee kreeg ik een poosje geleden gratis bij de kwartetkaartenactie van de C1000. Ik weet niet of ze hem ook in het gewone assortiment hebben, ik hoop van wel.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Amai, jullie hebben nogal wat bijgepend gisteren en vandaag!!!

Ik heb niet veel tijd om te praten, wilde enkel laten weten dat ik opgestaan ben, doodmoe!!
Na die héél drukke nacht van gisteren op het werk was ik nogal nerveus als ik thuiskwam en ben pas rond 10u in slaap gevallen!! Reeds terug op van 14u en ik ben nog zo moe, maar ja, nu zijn de kindjes thuis dus moet mama op haat tanden bijten!! Vanavond terug naar 't werk, hopelijk voel ik me dan wat beter!!

Hoi houtje, wat erg, zeg!!! Veel beterschap!!

Hoi joann, alles goed met jou? Gisteren wat heftige emoties losgekomen,hé, hier op de draadjes!!!

Veel vermoeide groetjes van knuffie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo...lekker even een dutje gedaan op de bank. Wel lekker even en scheelt toch weer.
Anna, idd als de hond een speels bui heeft loopt ze ook over ons heen!! En likt ook mn gezicht af en hoe harder ik lach hoe gekker het beestje doet, echt een schatje. Maar we hadden net een eind met haar gelopen, dus ze was ook lekker rustig en zoonlief wilde een filmpje kijken van pippi langkous, dus ik kon lekker even wegdommelen.

Houtje van vervelend zeg! En dat kan zo lekker zeer doen allemaal....Ik heb zelf perioden erg veel last van mn rug gehad, dus kan me er wel wat bij voorstellen met dat gekruip en gestuntel. En hormonen verzachten tot al die bekken en schaambeen botten? Dus ja wie weet heeft de overgang er wel mee te maken. bbrrr ik hoop dat je gauw weer een beetje opknapt!

Joann, dan zul jij het ook wel druk hebben dit weekend. Ach de oudsten kunnen toch ook wel even buiten spelen, of ga lekker met het spul wandelen en als je terug komt lekker een filmpje opzetten ofzo. Ik geloof dat je het wel gezellig maakt!

Anna, wat lief van je zoon. Toch fijn als ze dat voor je willen doen, niet dan? En heb je de scherven alweer opgeveegd?

Stien hoe was het om jezelf uit te laten?

Ik twijfel trouwens wel, om de hond mee naar Begië te laten gaan, want daar zijn ze (er zijn nog 2 hondjes van haar) de hele dag alleen. Weliswaar kunnen ze de tuin in bij haar, maar dan nog, zo'n lieverd heeft toch ook wel een beetje menselijke aandacht nodig...Moet hier nog maar eens over praten met mister Ex.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, sterkte vannacht. Ik hoop dat je er goed doorheen komt, als je zo moe bent.

Moesje, als je praat over een hondJE is het misschien nog wel te doen met dat over je heen lopen en lebberen. Ik heb een labrador, dus mijn lijf is daar wat minder tegen bestand.
Als jij je twijfels hebt over het vertrek van je hond naar België, zou ik er niet mee akkoord gaan. Je zult nog een behoorlijk emotionele periode krijgen, en zo'n aanhankelijke hond kan je dan veel troost bieden. Je kunt alles bij hem kwijt, en hij is altijd blij met jou. Bovendien zou ik er niet tegen kunnen als ik het idee had dat hij niet goed genoeg verzorgd wordt of aandacht tekort komt.

Stien, de moeilijke tijd is weer aangebroken ja. Sterkte met tandhakken, reageer je maar af met die strijkbout.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi anna
Ik ga nu proberen om nog een uurtje te slapen! Mijn man zal proberen de kindjes wat stil te houden!:D
Ik hoop dat het lukt want 4uurtjes slaap en er dan weer zoveel uur tegenaan gaan is moeilijk, hoor!!
Ik wil slapen!!!;)

Knuffie!!

Enne, joann, ik zie je zo al bezig met meppen!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, wat een vervelende situatie, je kids zijn gewoon blij met patat! Volgende keer kant en klare pannekoeken, alleen opwarmen in de magnetron, daar worden ze ook gelukkig van. Af en toe kan zo'n maaltijd echt geen kwaad hoor. Wat ideaal dat je fysio aan huis hebt. De afspraak van 18.00uur, kan je de kids toch voor een keer een uurtje eerder laten eten? Als je het uitlegt begrijpen ze dat best wel.
En het hockey? Ik ben het met Anna eens schakel je ex in! En die strijkplank van mij, het heeft weinig zin om er naast te gaan liggen, misschien erop, geeft meer steun!!

Joann en Anna, bedankt, maar ik loop vreselijk achter en heb voorlopig voldoende van mijzelfes. Ik zal je vertellen dat ik veel heb geprobeerd voor dit moeilijk uurtje maar dit werkt bij mij. Vorige keer de kookwekker gezet, werd er helemaal gespannen van en alsnog als een gek op mijn fietsje boodschappen gedaan, terwijl ik eigenlijk niets nodig had. Kan natuurlijk altijd iets gebruiken, weer een excuus!
Ik heb een hekel aan strijken, en neem het 's ochtends al mee naar beneden, zit er de hele dag tegen aan te kijken. Dit uur strijk ik het weg, ook al ben ik pas halverwege, ik ruim het op als de eerste hongerige binnenkomt. Derest ga ik morgen mee verder. Ik heb het moeilijker als ik alleen ben, als de eerste komt moet ik weer zorgen en dus afleiding!

Knuffie, herken je gevoelens, al heb ik geen kleine kinderen meer. Als jullie het 's nachts ook maar gezellig maken met elkaar, en je voldoening uit het werk haalt. Wees blij dat je mag, kan werken zeg ik altijd maar. Een goede wacht gewenst!

Moesje, ja ik heb mezelf uitgelaten, had nog net geen halsband nodig. Ik moet mezelf soms er toe zetten om naar buiten te gaan. Anders kan ik dagen binnen zitten. Is niet gezond zegt men.
Ik ben bang voor honden dus ik heb er niet zoveel mee, maar kan me goed voorstellen dat je jou hond straks broodnodig zal hebben, zeker als de kids er ook niet zijn. Dan wordt het ineens wel heel erg stil om je heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien

Bedankt!! We proberen het gezellig te maken 's nachts maar als het héél druk is hebben we bijna geen tijd om efkes bij elkaar te zitten!! Ik ben verantwoordelijk voor een interne dienst met 30 patienten dus het kan héél druk worden!! De verpleegsters van de andere afdelingen (op hetzelfde verdiep) komen bij mij eten om 1u30 en dan komen ze om 4u nog een kopje koffie drinken! Als het minder druk is kunnen we soms wat meer samen zitten!!

Nu snel efkes naar m'n bedje!!
Ik kom later nog eens kijken hier!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap ze Knuffie, ik hoop dat het nog eventjes lukt.

Stien, dat was ik die maandag om 18.00 uur naar de fysio moet, niet houtje. En die van mij komt niet thuis hoor. Ik zou zeggen, als strijken voor jou werkt, spaar al je strijkwerk dan maar op voor deze tijd. Ik ga naar mijn oven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal wel mee vallen hoor, Anna. Ik ken grotere kletskousen. Is ook het gezellige van het forum altijd wel iemand om mee te babbelen

Ik ben onzettend geschokt door wat er vandaag allemaal gezegd is over anti depressiva. Allemaal heel erg kort door de bocht vind ik persoonlijk.
In het Engels heb je depression en clinical depression, een depressie kan iedereen krijgen, een verlies, een situatie die je eigenlijk niet aan kan maar je moet wel door. Ergens is er een reden voor of je er bewust van bent is een andere vraag.
En je hebt het andere waar je hersenen gewoon niet genoeg serotine aan maken.

Het andere onderwerp is dat hyperventalitie erg is, je haalt verkeerd adem en het gaat chemisch even totaal mis. Rustig uit en in ademen in een papieren zak kan al helpen. Het is heel eng.
Echter een paniekaanval daar helpen geen tien papieren zakken bij. Ik heb een volwassen gezonde man in paniek van een balkon af zien springen.

We zijn feitelijk allemaal chemisch, al die stofjes werken om ons gezond te houden en soms gaat er wat mis. Ik zou het heel erg op prijs stellen dat ik hier nooit meer lees dat het een zwak iets is om anti depressiva te nemen. Er lezen een heleboel mensen mee en het zou te erg voor woorden zijn als iemand dit las en daarom zijn medicijnen niet meer nam.

Alcohol en depressie gaan hand in hand maar ik weet uit eigen ervaring dat als je niet drinkt ook paniekaanvallen kan krijgen en depressief kan zijn.

Als je anti depressiva krijgt voel je dat alleen maar in dat je symtomen verminderen of weg gaan. Het is geen happy pill. Je voelt je niet ineens fantatisch of gelukkig er is geen roes of rush te ontdekken.

liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond Boppers,

daar zijn WE weer.

Anjo, vlgs mij schrijft niemand dat het zwak is om medicatie te nemen.

Het is echter wel verstandig om te bedenken of het goed is voor de persoon in kwestie om medicatie te gebruiken. Er zijn ook mensen die te snel hun heil daar zoeken en niet meer kijken naar onderliggende oorzaken. Het lijkt mij voor zichzelf spreken dat mensen hier niet lichtzinnig denken over medicatie en mensen die dat gebruiken. Ik zeker niet en dat geldt voor de anderen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...