Spring naar bijdragen

Maandag 4 December

Zeeman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, gelukkig.....ik ben namelijk heel vredelievend...
ja het gaat wel redelijk, zit nu al achter mn 3e glas multivitamine....
maar toch ga ik moergen de stap zetten om met mn huisarts te praten.
En weet je...wat wel ironisch is....? Mn man is verliefd geworden op een belgische........tja het zij zo...
Als je nu maar niet denkt dat ik iets tegen belgen heb, ben altijd graag in belgie op vakantie geweest..echt...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi moesje

Och, soooorrryyy!!! Oeps, ik heb blijkbaar een grote fout gemaakt door te zeggen "domme belg" , hé!! Sorry, ik wist echt niet dat je man verliefd is geworden op een belgische. Je hebt het waarschijnlijk al hier verteld maar ik heb het nog niet gelezen! Ik voel me wel wat schuldig om jou eraan te herinneren!!
Als je wil mag je hier eens op vakantie komen, hoor, ik woon op 6 km van de franse grens, kunnen we eens lekker in frankrijk gaan shoppen!!!:)

Enne... hier hetzelfde, ik zit ook al aan mijn zoveelste glas limonade!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al goed hoor Knuffie! :)
Ik kan toch niet heel belgie kwalijk nemen wat er gebeurt is...?

En ik zou graag eens met je willen shoppen!
Met een lekkere bak koffie erbij!

Ik ga nu maar zo slapen als je het niet erg vind..?
Ik ben echt wel moe nu.....
Lieve knuffie, bedankt voor je reactie, ik ben blij dat je zo hebt gereageerd.
Ik snap ook wel dat mensen er moeite mee hebben als je hier een uitglijder hebt, maar ik doe echt mn best
en heb me ook echt moeten vermannen om het hier toe te geven, maar dat wordt niet altijd in dank af genomen
Ben toch blij, dat er mensen zijn, die wel positief reageren, dat geeft me toch wel weer moed.

En nogmaals ik begrijp echt ook de mensen, die uitglijders hier op het forum niet leuk vinden en zeggen dat je strk moet zijn,
maar ja tussen willen en doen......daar ben ik druk mee aan het werk!

Ik zal in ieder geval als blijk van medewerking laten weten hoe het bij de huisarts is geweest....en hoop hiermee ook mijn deel
van "willen"te laten zien.

knuffeltje aan Knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi moesje

Ik had hier net een hele tekst voor jou opgeschreven en werd plots van het internet afgesmeten!!
Ik zal proberen om het nog eens over te doen en hopen dat het toch verstuurd wordt!!

Allereerst slaapwel en tot morgen!! Bedankt voor je knuffel en als reactie een dikke zoen vanuit de westhoek in belgie!!!

Als je het echt meent dat je hier eens wil komen , om te praten, om te shoppen of gewoon om iemand rond je te hebben die zich ken inbeelden in jouw situatie en je niet veroordeeld ben je altijd welkom!!!

Ik hoop dat je dit berichtje nod gelezen hebt en nog een klein antwoordje heeft, dan kan ik ook met een gerust hart gaan slapen!!
Dikke knuk van knuffie en...Be Strong!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
knuffie

Hoi moesje

Ik had hier net een hele tekst voor jou opgeschreven en werd plots van het internet afgesmeten!!

Ik zal proberen om het nog eens over te doen en hopen dat het toch verstuurd wordt!!

Allereerst slaapwel en tot morgen!! Bedankt voor je knuffel en als reactie een dikke zoen vanuit de westhoek in belgie!!!

Als je het echt meent dat je hier eens wil komen , om te praten, om te shoppen of gewoon om iemand rond je te hebben die zich ken inbeelden in jouw situatie en je niet veroordeeld ben je altijd welkom!!!

Ik hoop dat je dit berichtje nod gelezen hebt en nog een klein antwoordje heeft, dan kan ik ook met een gerust hart gaan slapen!!

Dikke knuk van knuffie en...Be Strong!!!!!!

--------------- be strong!!-------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi moesje en allemaal!!

Ik heb net ontdekt dat ik nog de enige gebruiker on-line ben! Tijd om mijn bedje op te zoeken!! En om het op zijn belgisch te zeggen : (Slaapt zo goed dat dene oge dandere nie ziet!!!)
Slaapwel allemaal en tot later, hé!
Lieve groet van knuffie aan allen en nu in het bijzonder aan moesje!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...