Zilverlijntje Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 Hier ook een prachtig heldere lucht, fonkelende sterren en een afnemend maantje en het is inderdaad brrrrrrrr buiten. Ben net even naar buiten gelopen.Onaangenaam? Nou, ik weet 't nog zo net niet. Vooral die uilennestjes lijken me heel gevaarlijk:DSweet dreams, meiskes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 quote: Originally posted by: AnnaPetra, al lezend ontdekte ik dat ik onaangenaam verrast was door het feit dat een zin van mij gequote werd in een verband waarvoor ik hem niet bedoeld had Anna, het was juist buiten elk verband door mij geciteerd, omdat het een algemene waarheid is, voor iedereen van toepassing. Er is niemand hier die ik niet toewens dat hij of zij niet (tijdelijk) los komt van de drank. Laten we proberen niet ten onder te gaan aan interne strijd en daarbij de gemeenschappelijke tegenstander in de kaart spelendat bedoelde ik met jouw quote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden