BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 dengdengdengdengdengdengdengdeng:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Visje, een mooie nieuwe outfit, trotse man daar hoort dan een stralend helder koppie bij???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Vind ik ook Stien. Ik ben heel benieuwd hoe dat is, feestdagen met een frisse kop. Ik zal jullie op de hoogte houden, maar niet morgenavond, want dan is het hier computerloze Kerstavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 OPLETTEN, WE GAAN BEGINNEN!!!!!!!!NED3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 PRIKKELSSSSSSS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Voor mij geen prikkels meer, heb genoeg gehad, ga lekker te bed. Morgen weer vroeg op.Allen fijne avond en truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Hoi annaHier ben ik weer , beetje (veel) later dan gedacht maar een héél goed gesprek gehad met mama!!!Gremlins doodgeklopt en buiten gesmeten en alles weer rustig hier!!!Morgen avond kerstavond bij pa en me (zoals elk jaar) met rest van familie en 10 kleinkinderen!! Amaai, ik mag er even niet aan denken!!lieve groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Stien weltrusten.Knuf fijn dat je met je moeder een goed gesprek hebt gehad. Mooi zo.Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Hoi Knuffie, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Waarom mag je niet aan morgenavond denken? Vanwege die 10 kleinkinderen, of omdat er pintjes gedronken zullen worden? Je redt het best meid, en het gaat beslist gezellig worden.Welterusten Stien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Hoi BamBam, danke voor de tip , ik kijk ook!! Ik wist niet wie het was maar vind hem nu al leuk!! Al begrijp ik niet alles, ik vind hem toch wel leuk!! " een nsb'er begrijp ik dus niet!!Groetjes van knuffie en veel lachgenot, jij ook anna!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Hoi annaIk mag er niet aan denken doordat het weer zoooo druk zal zijn en normaal drink ik dan een pintje om ermee om te gaan!!! Dat wil ik dus niet en ik ben bang dat ik het niet doorkom zonder, begrijp je?Van die 10 kleinkinderen zijn er wel 4 van mij, hé!! Ik hoop dat het gezellig zal worden maar ben een beetje bang voor de priemende ogen van mijn zus!! Zij was de eerste die me letterlijk gezegd heeft dat ik een alco-probleem had en het nu blijkbaar leuk vindt om het onder m'n neus(je) te wrijven, weet je wel?KnuffieIk begrijp wel niet alles van die komiek, hoor!! Typisch in jullie taal zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Nee, niet typisch Nederlands Knuf, maar hij is nogal druk. Moet je van houden, maar ik vind het leuk.Bekijk het eens zo morgen: jij kunt nu mooi aan je zus en haar priemende ogen laten zien, dat jij géén pintje neemt. Valt er ook niets onder je neus te wrijven. Tja, en kinderen die met zijn tienen bij elkaar zijn, zijn nu eenmaal altijd een beetje druk. Maar ik denk dat je die drukte nuchter beter aan kunt dan met een hoop pintjes op. Hou de eer maar aan jezelf, en laat je zus zien hoe sterk je bent. Wat zal ze opkijken!Kun je met je kinderen niet van tevoren afspreken dat ze proberen een beetje lief en rustig te zijn, omdat oma pas ziek is geweest? En dan geef je ze nadien een beloning omdat ze zo braaf zijn geweest.Het gaat vast lukken Knuffie, niet te bezorgd zijn. Je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 hahahahahahahahahahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 BamBam, wat deed jij daar op hat podium??? Haha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Sorry knuf ik ben ff niet serieus lig op de grond van het lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 zo druk ben ik soms echt. PFFFFFFFFFFFFFFF:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 oh nee jij bedoeld die Surinaamse hahaha snap em nu pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Hihihihi, zou ik de hele dag in een deuk liggen BB. Hij was leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 ja geweldig leukLOL Maar kan nu nog niet meteen slapen ff opslomen.Knuf doe jij ze maar versteld staan daar bij je familie. Zonder pintje is het oo leuk. En laat die kinderen toch herrie maken, het is Kerst en daarna ga je toch weer naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 23 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Denk ik ook, Knuffie. Ja kunt het gewoon. Het is het idee dat vreemd is omdat je een gewoonte doorbreekt.Wijzer Anna, bedank je zoon even voor me. Hij slaat denk ik de spijker op zijn kop.Ik heb mijzelf voorgenomen om het gewoon zakelijk te gaan bekijken.Het was trouwens meer de mentor van die klas die het mes even draaide. Dus bij jou is het ook nog een beetje een bende? Morgen ben ik de eerste hoor. Nu zit ik met een half oog te green mile te bekijken met een potje gekookt water. De thee komt me even mijn neus uit en voor spa vind ik het te koud. En maar blijven zuipen:DIk ben ook een beetje verdrietig, wat teleurgesteld in mijzelf. Ben 13 maart begonnen met stoppen en als minderen mijn doel was dan ben ik daar in geslaagd. Maar dat was mijn doel niet.Toch denk ik voor dit moment ik daar tevreden mee moet zijn, voorzichtig en waakzaam.Mijn hele leven even stapje voor stapje en laten wij hoop weer in ere houden.Babbam,Geloof het of niet maar ik heb vorig jaar voor hem zijn kerstkaart voor haar vertaald in het Nederlands,zodat hij hem zelf kon schrijven. Misschien dat ik met Valentine's Day wat doe.Goed, terug naar de gereen mile en mijn water.liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Anjo, een potje heet water??? Daar lijkt me nou ook niet veel aan. Thee word ik ook beu, dus ik vanavond (ná het eten hè) al 3 koppen thee op, 1 liter Spa Clear (het pak was niet meer helemaal vol) en een halve liter Rivella. Ik denk wel dat ik eruit moet vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Heb je Jochem Meyer niet gezien Sally, was erg leuk. Alleen nou moeten we weer even rustig zien te worden, en dat valt niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 23 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Lieve Allemaal,Het is bijna kerstmis. Katrina heeft mij gevraagd om een jullie prettige kerstdagen en al de beste wensen voor 2007 te wensen.Ik zou het heel fijn vinden als jullie die geheel met de kerstgedachten "'in mind "willen ontvangen.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 23 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Anna, ik denk dat ik vannacht maar op de wc ga slapen:$Dat was mijn 5de pot, ik heb gewoon dorst of zin om iets warms in mijn handen te hebben.Het zijn mijn kronkels maar alsnog geen gremlins te zien, en lijkt me niet slecht voor mijn nieren.Ga nog even zappen."Het ligt op de bank en het zapt"haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Ik word ineens toch wel heel erg moe, ga zo maar es slapen. :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden