BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Sandra, top! Goed gedaan meid, klasse. Prima oplossing, dekentje, tv, telefoon uit en NIET drinken. Lekker slapen voor straks en geniet nu en morgen heerlijk na van deze overwinning.Houtje, Blacky, Anna, Ferry weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Goedenavond allemaal.Heb niet veel terug gelezen, dus spring er zomaar even in op de valreep.Mis ik iets, of is Zeeman misschien weer overboord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Knuffie, ik snap je worsteling maar luister, ik vind het al knap dat je er uberhaupt over na wil denken. Dat lijkt me al winst. Je hoeft ook niet nu of morgen al een beslissing te nemen.En ik snap je probleem. Ik ga wel es met mensen me naar het CAD. Ik moet er niet aan denken dat ik daar iemand tegen zou komen waar ik voor mezelf gesprekken mee zou hebben. Ik zou me daar ook erg ongemakkelijk mee voelen.En ja, misschien zie ik dan m'n eigen probleem niet helemaal eerlijk onder ogen maar oke, ik kan ook niet alles tegelijk! Toch? hihi.Laat ook maar es even in je omgaan. Toch raad ik je gesprekken wel aan. Het zal niet altijd gemakkelijk zijn maar ik weet zeker dat het je gaat opleveren.Stap voor stap Knuf. Het is nog niet zo lang geleden dat je haar helemaal achterover ging van de storm die je over je heen kreeg hier omdat je toch ging drinken op de receptie:angry::$ weet je nog:DJe gaat erg goed, stap voor stap, dan kom je er ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Mick, we hebben hem al een tijdje niet gezien. Hij zit in de storm ben ik bang.Hij was ook ziek thuis van z'n werk, dus ff een flink dippie:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 @bambam:O ja, dat is waar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hoi BamBamJa, hoor!!Die beruchte receptie!!! Dat weet ik nog hƩƩl goed, jij was nr 1 om me op mijn plaats te zetten!!!Haha!!!! Ik zal morgen eens info nemen om een psycholoog te vinden die niet gerelateerd is met mijn werk en dan zie ik wel verder, hƩ!!! Ik hoop dat ik iemand vind die geen link heeft met mijn werk want de drempel is zo al hoog genoeg zonder dat ik herkend word!!! Altijd al korte beentjes gehad als het daarop aankomt!!!!!Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Goh ben jij zooo klein dan?? Tja ik ben nooit te beroerd om iemand die zielig doet(omdat ze zichzelf wat aandoet) ff nog wat zieliger te maken:huh: maar jij maakt mooi wel andere keuzes nu en dat vind ik mooi om te zien. Je gaat goed, houwe zo.En misschien kun je iemand vinden die je niet dagelijks tegenkomt. En Knuf, je hoeft natuurlijk niet tegen iedereen te zeggen dat je een alcoholprobleem hebt. Er gaan zoveel mensen naar een psycholoog of psychiater om wat dingen uit te zoeken. Als mensen je er naar zouden vragen kun je toch ook zoiets zeggen?Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Yo Marieke,hoe ging het. Nog geen medaille maar was het een goede bijeenkomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hoi BamBamIk ben niet zo klein, heb alleen korte beentjes om moeilijke drempels te nemen!!Sedert ik hier kom heb ik al zowat mijn ganse leven onder de loep genomen en ik wil er echtig en techtig verandering in brengen!!!! Het is voor mij niet echt een groot probleem om tegen mijn omstaanders te zeggen dat ik naar een psycholoog ga maar wel om eentje te vinden die mij niet kent als de 'verpleegster van...', begrijp je? Ik heb nu toch al tegen mijn familie en mijn dichtste vrienden gezegd dat ik wil werken aan mezelf maar ik zal dat toch nog niet durven zeggen aan mijn collega's, hoor!! Ik heb op mijn werk op bepaalde gebied toch een soort voorbeeldfunctie!!! Na iedere opname heeft een patiƫnt de keuze om een papier in te vullen met de goede en slechte kanten van hun opname!! Ik word door bijna alle alco-patiƫnten genoemd als hƩƩl begrijpend en een luisterend oor, hoe zou dat komen, haha!!!Lieve groet van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Weltrusten, nog even stilte voor de storm, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Laat me raden....je kunt je goed inlevenB)Is een goede eigenschap Knuf! Vasthouden.Ik snap je aarzeling Knuf. Nu eerst slapen, morgen is er weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 18 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2007 danke Bambam!!!!! je bent een schatje!!!!!!!!!Aan allen slaapwel en tot morgen!! Knuffie gaat naar haar bedje toe!!!!Groetjes van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 18 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2007 Dag 23 zit er ook weer op en is zonder problemen voorbij gegaan. Geen alcohol.De schilders zijn nog steeds bezig en de puinhoop in huis is groot. Maar het wordt mooi en die puinhoop ruimen wij ook wel weer op. Ik heb wel eens eerder puinhopen opgeruimd maar dan die van mijn leven. Ik heb er veel van geleerd en het heeft mij sterker gemaakt. Ik las een aantal berichten over het naar een psycholoog gaan. Kan nooit geen kwaad als je er van overtuigd bent dat je problemen wilt aanpakken waarbij je hulp nodig hebt. Maar je moet wel een goede vinden want er is veel kaf onder het koren. Kohtje.Je kunt mij vragen wat je wilt. Ik heb daar geen problemen mee. Nee, ik werk niet in Braziliƫ. Ik kon vijf jaar geleden na een ingrijpende reorganisatie vervroegd terugtreden bij mijn toenmalige werkgever en dat heb ik gedaan. En nu geniet ik van een heerlijk leven hier, samen met mijn vrouw. En het leven is nog heerlijker geworden nadat ik na kerst besloten heb de fles de fles te laten. Ik ga ook eens mijn bed opzoeken. Voor iedereen welterusten en succes met het niet drinken. En sterkte voor diegenen die een strijd hebben te strijden.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2007 morgen iedereen , ben al wakker sinds 6 uur , nu dat is sinds mijn nuchter zijn vrij normaal en ja ik geniet hiervan heb door mijn drinken eigenlijk al genoed tijd verslapen .de reden dat ik dit bericht neem is ivm het thema psygologen .na de zelfmoord vvan mijn moeder ben ik in een echte depressie terecht gekomen gepaard gaande met het binnen ieten van karrenvrachten alcohol om te vergeten .bij de nederlands talige psygologe kwam ik niet aan mijn trekken of de tijd was nog niet rijp ??sinds maanden ga ik naar een spaanse psygologe van het ziekenfonds en dat lieve mens pakt dadelijk twee problemen aan een trauma verwerken en mijn verslaving :-))soms weet ik niet of het enkel de psygologe is die mij helpt vermits ik ook naar AA ga :-))ik noem het een iets van alles samen , nu ik heb er baat bij en meer moet dat niet zijn :-))ik heb ondertusses veel van de meerijders uit de toen tour de france gezien :-))ik ga weer voor een nuchter dagje hoop jullie ook ??groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden