Spring naar bijdragen

Woensdag 24 januari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ahhhhhhhh,

Het genot van een elektrische deken......... ik vond het eerst wat voor oude besjes..... tot ik besloot dat ik er zelf een ben geworden......en Fran, ik heb het soms ook bloedheet en dan weer ijskoud en pijntjes hier en daar en moet van Anna bloedprikken (Anna wou het eerst zelf doen met een naald en dan opvangen in een tupperware bakje de engerd :D ) maar ik ga wel even naar het artsenlabo morgen, er ligt hier al een week een formulier voor HB-controle na de maagbloeding. Ahum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor dat wou Anna niet, geintje, Anna daar moet je maar aan wennen.......
Ze was heel bezorgd en lief (ik wou dat ik zulk soort familie had zeg) dat ik bloed moest laten prikken, nou mag ik dat formulier altijd zelf invullen dus ik denk dat ik alles aankruis.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kruik, dat vind ik nou eng dat gloeiende water als dat gaat lekken......

Ik zet die elektriciteitscentrale uit als ik in bed ga.....ik vind het ook eng maar er zit een trafo aan de stroom is in bed maar 12 Watt nou daar kan ik zelfs tegen.....

Het allerveiligste is nog een kersepittenzak die je in de magnetron (oeps, straling) verwarmt 2 minuut op 600 watt. Geef ik ook aan de kids als ze buikpijn hebben of niet lekker zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...