Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ik ben misschien al te laat, maar welterusten Stien en Houtje.Het hondje is ook al uitgeweest, maar nu moet ik eerst even weer warm worden voor ik kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Zo koud is het toch niet? Ik vond het vandaag wel meevallen. En ik slaap nog altijd in T-shirt, terwijl ik normaal al een pyjama zou dragen. Maar ik heb de indruk dat die dubbele beglazing een graad of 5 scheelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ahhhhhhhh,Het genot van een elektrische deken......... ik vond het eerst wat voor oude besjes..... tot ik besloot dat ik er zelf een ben geworden......en Fran, ik heb het soms ook bloedheet en dan weer ijskoud en pijntjes hier en daar en moet van Anna bloedprikken (Anna wou het eerst zelf doen met een naald en dan opvangen in een tupperware bakje de engerd ) maar ik ga wel even naar het artsenlabo morgen, er ligt hier al een week een formulier voor HB-controle na de maagbloeding. Ahum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Nee hoor dat wou Anna niet, geintje, Anna daar moet je maar aan wennen.......Ze was heel bezorgd en lief (ik wou dat ik zulk soort familie had zeg) dat ik bloed moest laten prikken, nou mag ik dat formulier altijd zelf invullen dus ik denk dat ik alles aankruis....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ik heb dat altijd griezelig gevonden, Houtje, een elektrische deken. Mag je vooral niet per ongeluk in je bed plassen...Ik heb geen verwarming boven en ben best wel een koukleum, maar ik voel echt het verschil! Mag ook wel voor zo'n fortuin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Nou, echt warm was het niet hoor, en ik was vergeten handschoenen aan te doen en een sjaal om. Ik heb wel een pyjama aan hoor, er is toch niemand die mij moet bewonderen 's nachts. Ik heb altijd het ventilatierooster open staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ik sliep vroeger ook met open raam, maar nu slaap ik aan de straatkant, en hier is best wel wat verkeer, ook 's nachts. Plus lallende en brallende studenten. Zo was ik niet in mijn tijd, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Moet je niet doen hoor Houtje, alles aankruisen. Je wil niet weten hoeveel buisjes ze dan nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ahum, ik wel.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Houtje lekker slapen. Dekentje wel op tijd uitdoen hoor.Kouwkleumpjes, je ken ook een kruikje meenemen naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Tja, misschien moesten wij vroeger liever het raam dichtdoen zodat ze op straat geen last hadden van óns met onze zattekoppekes........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Waarom -jes Bammie? Ik gebruik alleen maar een pyjama en een dekbed hoor, geen electrische dekentjes, geen kruiken, en raampje open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Een kruik, dat vind ik nou eng dat gloeiende water als dat gaat lekken......Ik zet die elektriciteitscentrale uit als ik in bed ga.....ik vind het ook eng maar er zit een trafo aan de stroom is in bed maar 12 Watt nou daar kan ik zelfs tegen.....Het allerveiligste is nog een kersepittenzak die je in de magnetron (oeps, straling) verwarmt 2 minuut op 600 watt. Geef ik ook aan de kids als ze buikpijn hebben of niet lekker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Hihi, Houtje!Nee, ik was de braafste studente die er was. Ben misschien 5 keer uitgegaan. Verder wel naar de bioscoop en gezellig met vriendinnen kletsen in het studentenhuis. Geen druppel aangeraakt toen. Maar die schade heb ik allang weer ingehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ja, heb ik ook, zo'n kersenpitkussen. Lekker aan de voetjes! En de kat tegen mijn buik. Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Nog vragen / informatie-aanvragen / andere aangelegenheden / w.v.t.t.k?Anders sluit ik de vergadering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ik heb slaap gekregen van al dat gepraat over warme bedjes, dus ik ga dat van mij ook maar eens opzoeken.Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 eeeehhhhhhff wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Nee Koek, ga maar lekker slapen. De dag is nu wel voorbij. Anna ook truste en voor wie gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 De eerste koude voelde wel raar aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ja, allemaal jullie bed in! En snel een beetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Sorry, Jos. Dat was niet voor jou bedoeld, hoor!Vond het zelf echt wel meevallen. Maar misschien is het kouder in Nederland. Kan ook.Ik hoorde net dat het in West-Vlaanderen sneeuwt en dat er een dikke mist hangt. Hoop dat Knuf veilig thuis raakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Dag 29 en 30 zijn prima verlopen. Geen problemen en helemaal droog.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 O jee, ik heb Jos weggejaagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Hoi Ariel,still counting, goed gedaan man. Op naar je eerste maand.Weltrusten, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden