Twan Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 @Fran:Wat voor tv-maaltijd ga jij er vandaag instoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Zielig.Twan, wat voor keffer hebben jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Een Duitse staander.Wat eet jij vandaag BB?Ik heb toch wel trek geloof ik, geobsedeerd door wat iedereen eet vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ik heb geen magnetron, dus ik stop nergens iets in. Ik denk pasta uit een pakje. Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Best binnen te houden, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Heb al gegeten Twan. M'n sportmaaltijd.pasta, saus met Turkse worst, prei, ui enz.Bammetje wil altijd graag op tijd eten. Ik zou niet geschikt zijn voor een een land als Spanje, Italie enzo. Ik word chagerijnig als ik niet op tijd eet. Ik zou het liefst 2x op een dag warm eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Neenee, dat zie je verkeerd Bammetje,Jij zou juist uitermate geschikt zijn voor een land als Italië!'s Middags een lekkere warme lunch (pasta als voorgerecht, een salade, en dan een vleesgerecht of pizza), en 's avonds nog een keer!Dan kun je best wat later eten, toch? Als je twee keer warm krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ach, ik klaag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Idee Twanneman, zo had ik het nog niet bekeken.Na de lunch lekker een siestaatje houden, mmmm.Wel raar, krijg acuut zin in wijn:oLekker lunchen op zo'n leuk terras, patio ofzo, uitzicht over de bergen, graadje of 25,26. Blauwe zee aan de horizon en een flesje van éen of ander. Jammerrrrrrrrrr, gaan we niet doen Twan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Hé, hou eens op!Ik heb van de trek al nootjes op, een hand chips en twee stukken chocolade...Erg he?Ik ga maar eens even voor de treurbuis hangen, kijken wat er in de wereld gebeurd is vandaag, en de krant lezen!Tot later!Tx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Later, Twannie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ja Twan, dat bedoel ik nou. Dat krijg je ervan als je niet op tijd eet. Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Anna, ik zag je wel ingelogd staan, hoor! En toch krijg ik geen prijs! Terwijl ik al zo vrijgevig geweest ben tegenover jou! Dat is NIET EERLIJK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Hoi, ben ik weer. Ik moest even eten (sorry Twan).Frannie, je prijs: je mag die paradijsvogel helemaal voor jezelf houden! Vinden je katten dat goed of overleeft'ie dat niet? Hoe is het vandaag trouwens met die roepende plicht gegaan?Bammie, was het een sportmaaltijd vanwege het tijdstip waarop je at, of eet je altijd pasta voor je gaat sporten?Die zee en blauwe horizon lijkt me trouwens ook wel wat in combinatie met een flesje mineraalwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Beide Anna.Maar ik ben dol op pasta, eten we zeker drie x per week, lekkerrrrr.Ja we drinken dan wel lekker mineraalwater. Het is al over.Twan, schakel de makelaar maar in. Gaan we met z'n allen, nou ja, met velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Ja, sorry Fran, ik had niet uitgelogd voor ik ging eten. Had ik geweten dat je een prijs wilde en uit een pakje moet eten, dan had ik je uitgenodigd. Er was nog een stukje vlees over (hebben mijn zoons nu op) en een stukje broccoli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Jaja, lach maar met een eenzame. Zucht.Ik wil die paradijsvogel niet, hoor! Ik wil het paradijs zelf! En dan wel op aarde liefst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Tja, daar kan ik je niet aan helpen helaas. Wil ik zelf ook al heel lang.Ik lachte trouwens niet met je hoor, ik meende het echt. Maar misschien lust je geen broccoli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Meisjes, jullie dromen nog maar even verder, spreek jullie misschien straks nog:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoffie2 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 heey twan ik ben nieuw hier kan je me misschien een beetje uitleggen hoe het hier werkt voor dat ik mee ga praten.ik ben van plan om maandag met alchol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Spot er maar mee BamBam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Op veler verzoek:http://www.paradijsopaarde.nlVraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 Hoi Hoffie,Nou, je bent aan het goede adres. Je zou iets over jezelf kunnen vertellen bij Wie is Wie, maar dat hoeft niet per se... Je kunt ook gewoon hier meekletsen zoals je nu doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 @Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoffie2 Geplaatst 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2007 ja dat ben ik ook van plan maar weet niet zo goed hoe. maar kzal voor het weekend een verhaal schrijven ik ben pas 23 en al zo veel rare verslavingingen. vind ik het een beetje moeilijk om te beginnenik heb alcohol al vanaf kids af aan me ouders deede (doen nog steeds veel drinken) daarom vind ik het moeilijk om een verhaal over mezelf te vertellen. maar sinds ik en me vriendin een beetje aan het praten zijn om een eigen gezin te stichten vind ik dat IK er iets aan moet gaan doenmaar weet eigenlijk niet hoegroetjes hoffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden