Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben misschien al te laat, maar welterusten Stien en Houtje.

Het hondje is ook al uitgeweest, maar nu moet ik eerst even weer warm worden voor ik kan slapen.

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Zo koud is het toch niet? Ik vond het vandaag wel meevallen. En ik slaap nog altijd in T-shirt, terwijl ik normaal al een pyjama zou dragen. Maar ik heb de indruk dat die dubbele beglazing een graad of 5 scheelt!

Geplaatst

Ahhhhhhhh,

Het genot van een elektrische deken......... ik vond het eerst wat voor oude besjes..... tot ik besloot dat ik er zelf een ben geworden......en Fran, ik heb het soms ook bloedheet en dan weer ijskoud en pijntjes hier en daar en moet van Anna bloedprikken (Anna wou het eerst zelf doen met een naald en dan opvangen in een tupperware bakje de engerd :D ) maar ik ga wel even naar het artsenlabo morgen, er ligt hier al een week een formulier voor HB-controle na de maagbloeding. Ahum.

Geplaatst

Nee hoor dat wou Anna niet, geintje, Anna daar moet je maar aan wennen.......
Ze was heel bezorgd en lief (ik wou dat ik zulk soort familie had zeg) dat ik bloed moest laten prikken, nou mag ik dat formulier altijd zelf invullen dus ik denk dat ik alles aankruis.......

Geplaatst

Ik heb dat altijd griezelig gevonden, Houtje, een elektrische deken. Mag je vooral niet per ongeluk in je bed plassen...

Ik heb geen verwarming boven en ben best wel een koukleum, maar ik voel echt het verschil! Mag ook wel voor zo'n fortuin!

Geplaatst

Nou, echt warm was het niet hoor, en ik was vergeten handschoenen aan te doen en een sjaal om. Ik heb wel een pyjama aan hoor, er is toch niemand die mij moet bewonderen 's nachts. Ik heb altijd het ventilatierooster open staan.

Geplaatst

Ik sliep vroeger ook met open raam, maar nu slaap ik aan de straatkant, en hier is best wel wat verkeer, ook 's nachts. Plus lallende en brallende studenten. :wacko: Zo was ik niet in mijn tijd, hoor! :angry:

Geplaatst

Waarom -jes Bammie? Ik gebruik alleen maar een pyjama en een dekbed hoor, geen electrische dekentjes, geen kruiken, en raampje open.

Geplaatst

Een kruik, dat vind ik nou eng dat gloeiende water als dat gaat lekken......

Ik zet die elektriciteitscentrale uit als ik in bed ga.....ik vind het ook eng maar er zit een trafo aan de stroom is in bed maar 12 Watt nou daar kan ik zelfs tegen.....

Het allerveiligste is nog een kersepittenzak die je in de magnetron (oeps, straling) verwarmt 2 minuut op 600 watt. Geef ik ook aan de kids als ze buikpijn hebben of niet lekker zijn.

Geplaatst

Hihi, Houtje!
Nee, ik was de braafste studente die er was. Ben misschien 5 keer uitgegaan. Verder wel naar de bioscoop en gezellig met vriendinnen kletsen in het studentenhuis. Geen druppel aangeraakt toen. Maar die schade heb ik allang weer ingehaald. :wacko:

Geplaatst

Sorry, Jos. Dat was niet voor jou bedoeld, hoor!
Vond het zelf echt wel meevallen. Maar misschien is het kouder in Nederland. Kan ook.
Ik hoorde net dat het in West-Vlaanderen sneeuwt en dat er een dikke mist hangt. Hoop dat Knuf veilig thuis raakt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...