BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Nou ja je weet al dat dit 1 van je grootste valkuilen is.Hou voor ogen hoe blij je bent dat je niet meer drinkt!Het eerste glas laten staan Knuf, iets laten, niet iets doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Cato, onbegrijpelijke berichtjes helpen ook! En als iemand wegrent na 1 x te hebben meegelezen, nou dan wil die persoon nog niet hard genoeg aan z'n verslaving werken denk ik maar zo.En er wordt wel degelijk over alcohol gepraat, vergis je niet.Ieder het zijne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @cato, Iedereen gebruikt het forum zoals het hij of zij past! Ik ben nu bezig aan het vechten tegen de 'zin in' en een beetje lollig doen op het forum is voor mij dan ook een heel goede remedie! Kan ik daardoor dan hier niet meer terecht??? Moet ik iets anders zoekn dan?? Niet iedereen is een filosoof en kan eigen inzichten zo goed verwoorden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Knuf niet zo in de verdediging schieten.Probeer te bekijken wat je dan zo raakt, dan he je alweer een stap gezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @marieke, ik heb die mepper nog niet gekregen van jou maar ik improviseer wel!!!@BamBam, ja, ik ben blij dat ik al weet dat dat een valkuil is!!! Het is al wat makkelijker dan vroeger om ermee om te gaan mede doordat ik het op voorhand weet, begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Sorry, BB, maar ik doe soms lollig op het forum en voel me wat aangesproken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja Knuf dat snap ik. Ik doe ook heel vaak lollig. Probeer te kijken naar het gevoel wat het bij je oproept en probeer daar je voordeel mee te doen. Dat is wat ik bedoel. Ik heb ook wel es wat tegen jou gezegd en toen voelde je je ook zo aangesproken, weet je nog? Daar hoeven we nu niet weer op terug te komen maar probeer naar het patroon te kijken, snap je wat ik bedoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @bambam: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Onderbroekenlol, vinnigheid en onderling gekonkel. De paar mensen die nog serieuze berichten willen schrijven lijken daardoor volkomen misplaatst te zijn hier.En het is dat ik bekent ben hier zodat er door een paar mensen wel inhoudelijk op mijn geschrijf gereageerd kan worden maar dat geld voor een buitenstaander zeker niet!De omgekeerde wereld zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 ik moet nu de deur weer uit, ziekenbezoek, tsjuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @BB, Ik begrijp wat je bedoeld!! Maar het is vreemd dat ik hier soms zo reageer want in 'real life' ben ik heel begrijpend en lief! Ik durf veel keren zelfs niet reageren omdat ik bang ben om verkeerd te reageren of om iemand pijn te doen, begrijp je? Hier zal ik wat sneller me aangesproken voelen, hoe komt dat, ik weet het niet!! @marieke, danke voor je steun en begrip!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Cato, dit is absoluut niet flauw bedoeld maar; wat zegt dit over jouw patroon. Gisteren is hier ook al veel over gezegd. Prima. Jij hebt daarin ook je zegje gedaan. Jij hebt een mooi draadje geopend over Geluk is.... vond ik mooi.Ik lees dat je werk je goed bevalt maar het gezeik er omheen niet.Is het nu raar van mij te veronderstellen dat je een kl*tedag hebt gehad en even uit de bocht vliegt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Knuf?????? Je geeft antwoord op je eigen vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @cato,Ik vind dat er toch heel wat serieus gepraat wordt op het forum en daar leer ik ook veel uit! Ik ben hier zeker nog niet zolang als jij en misschien dat ik daardoor nog niet al mijn zieleroerselen hier neerschrijf! Ik hou van dit forum juist omdat het zo gevarieerd is! Soms serieus en soms heel lollig!! Als het lollig is en er reageerd iemand met een serieus bericht dan reageren de mensen daar toch op??!Ik hoop dat we samen ergens een gulden middenweg kunnen vinden zodat iedereen het leuk vindt en hier blijftVeel groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @BB, wat bedoel je?? Ken ik mezelf beter dan ik verwacht? Bedoel je dat?, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @BB, Ik begrijp wat je bedoeld!! Maar het is vreemd dat ik hier soms zo reageer want in 'real life' ben ik heel begrijpend en lief! Ik durf veel keren zelfs niet reageren omdat ik bang ben om verkeerd te reageren of om iemand pijn te doen, begrijp je? Hier zal ik wat sneller me aangesproken voelen, hoe komt dat, ik weet het niet!! (tekst van Knuf)Knuffie, Als amateurpsych denk ik dat je dit misschien zou kunnen onderzoeken.In het 'echte'leven zoals jij dat noemt ben jij heeeeel lief en heeeeeel begrijpend. Je durft vaak niet te zeggen wat je ergens van vindt omdat je bang bent om te kwetsen.Zou het kunnen dat dit een mogelijke reden kan zijn dat jij je snel aangesproken voel. Jij die zo lief en begrijpend bent en toch valt er soms iemand naar je uit, of althans zo ervaar jij dat.Dat bedoel ik een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @BB,Als amateurpsyh ken je er wat van, hoor!!Zo had ik het nog niet bekeken maar nu ik daarover nadenk heb je toch wel een punt! Ik begrijp soms niet als er iemand mij 'aanvalt' wat ik in godsnaam heb misdaan!! Ik denk dat ik altijd mijn best doe om niemand voor het hoofd te stoten! Ik heb dat al mijn hele leven zo ervaren , vroeger moest ik een lief meisje zijn , dan een lieve puber, nu een lieve vrouw en mama en soms, heel soms zit er iemand in mijn binnenste te schreeuwen, begrijp je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Spannend Knuf, een wild wijf ofzo:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 ja, misschien!! Eentje die zo nu en dan aan de oppervlakte komt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 haha nee flauw van mij Knuf.Maar ja ik denk dat je daar iets hebt waar je mee aan het werk zou moeten/kunnen gaan.Als een mens zich heel lang aanpast barst de bom een keer. Jij dempte de gevoelens met drank en nu je dat niet meer doet voel je verdriet, zeer, pijn en noem maar op.Is herkenbaar hoor.En ik denk ook dat iemand die stopt met drinken daar iets mee moet omdat het anders teveel is en de kans groot is dat jij, ik, we weer gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 k ga ff uit eten.Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Fijn dat je je even afmeldt Mick:DEet smakelijk, tot straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi BB, ik vond het niet flauw, wel lollig ( je kent me, hé!!! )Ik ervaar wel dat ik door niet meer te drinken soms glasheldere gevoelens heb!! Waar ik vroeger soms niet de vinger op kon leggen lukt nu soms wel al, begrijp je?! Ik ben nu bezig met de tactustherapie en heb al veel zelfonderzoek moeten doen!! Om heel eerlijk te zijn , toen dat berichtje kwam en ik me aangsproken voelde, toen heb ik echt op mijn tanden moeten bijten om geen pilsje open te trekken!! Omdat ik weet dat ik dat niet wil heb ik efkes heel hard in mijn gremlin gebeten! En dat is nu geen grap, zè!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Smakelijk Mick, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Winst Knuf, pure winst!!Maare, ik vind het wel een beetje teleurstellend dat je niet eens hebt gevraagd of m'n spaghetti lekker was:P:DOefening baart kunst Knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden