Spring naar bijdragen

maandag 29 januari

Twan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ja, ik weet niet Mieke, had er dus vandaag juist veel moeite mee, omdat het zo vermoeiend was om ermee voor de dag te komen...en jad an twijfel ik weer heel erg of ik niet nog een keer stiekum naar die fles zal grijpen, krom hoe je gedachten dan gaan he?

Dan denk je toch bij jezelf hoe kan dat nou ...dat duveltje en dat engeltje, die steeds op je schouder zitten...
Mijn moeder zei vandaag nog, als je maar wilt dan kun je dat ook, maar ja ik weet niet...ligt het zo simpel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Knuf dat is ook wel zo, maar ja hoe leg je dat je moeder van 70 uit? Die nooit gerookt of gedronken heeft....? Mn vader zal het wel snappen...die heeft ook altijd gedronken.
Het zit gewoon dieper..en dat is voor sommige mensen moeilijk te begrijpen.
Dat is net zoiets als mensen, die niet kunnen begrijpen wat het is om neerslachtig of depressief te zijn, blijkbaar moet je zoiets toch zelf hebben
meegemaakt of zo invoelend zijn, dat je dat kunt bevatten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Moesje Knuffie,
Ik vind het helemaal niet simpel.
Ik dacht dat het wel ff te doen na een opname in augustus, maar er komt zoveel los en zoveel op je pad die je niet meer wilt.
Het is een klus, vind ik een hele zware klus zelfs, maar daarom zijn we hier......................om mekaar om mekaar te hellepen nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, lieverd, om 10 uur 's ochtends? 2 keer? Mij niet gelaten, hoor. Je doet wat je wilt, maar het is dus wel angstaanjagend.

Knuf: Vooroverbuigen, want hier komt je emoe!

Cato: Ik zit al maanden langer op het forum dan jij, actief en passief. Er is helemaal niets veranderd. Er werd vroeger evenveel lol getrapt en onzin verkocht als nu. En ook ruzie gemaakt. En gezeurd. En van nul herbegonnen.
En ik wou dat ik 41 jaar terug kon gaan in de tijd om mijn moeder de pil te geven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Moesje,
Ja dat was een opname voor Detox( ontgifting) en een 3 welelijkse opname tegelijkertijd voor diagnostiek.
Dan gaan ze daar bepalen of er vervolgbehandeling voor je van toepassing is. Ik wilde toen graag naar klinische behandeling vrouwen of gemengd voor ongeveer minimaal een aantal maanden.
Ik ben toen afgewezen omdat ik een stoornis in mijn persoonlijkheid heb en niet in aanmerking kom voor groepsbehandeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...