Spring naar bijdragen

maandag 29 januari

Twan

Aanbevolen berichten

@Jos

Zou je het aangekund hebben als ze bleef praten met jou maar je ook steeds bleef afwijzen? Misschien is ze wel gestopt met praten met jou om je gevoelens te sparen en hoopt ze dat je er op die manier sneller overheen komt? Ik spreek vanuit mijn visie, er was ook ooit eens iemand verliefd op mij maar die ik niet zag zitten als partner! Ik heb geprobeerd om gewoon vrienden te zijn maar ieder lachje of woordje van mij deed zijn gevoelens weer oplaaien! Na een zoveelste gesprek heb het ook opgegeven, begrijp je?

knuffie!

Dag anjo, alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Cato,

Sorry dat ik een beetje nors reageerde eerder op de avond, het was zeker niet mijn bedoeling om jou te kwetsen of aan te vallen!! Ik ben een beetje een zottebol maar kan ook heel serieus praten, hoor! Ik denk dat je niet alleen die gesprekken mist van vroeger op het forum maar dan vooral de personen waarmee je die gesprekken had, kan dat ??

veel liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ik kom ook nog maar even om het hoekie kijken....

Na 2 weken even heel sterk te zijn geweest, was het vorige week toch weer mis. Toch 2 avonden weer de mist in gegaan.
Heb zaterdag dan ook de knoop doorgehakt en me opgegeven voor een intensieve cursus van 2 dagen.
Vrijdag en zaterdag a.s. van 9 uur tot 19.15 uur in Utrecht. Blijf daar dan ook overnachten.

Het was dan vandaag ook een vermoeiende dag om familie hierover in te lichten, omdat ik toch oppas nodig heb voor de kinderen en de hond. Is op zich al vervelend genoeg om je hierover zo bloot te geven...bah...
Vooral omdat je je al schuldig voelt over je drinkgedrag en nu eigenlijk ook nog anderen ermee moet belasten.

Maar goed, ik heb die keuze gemaakt en hoop dat het voor mij heel zin vol is.

Ik wens iedereen die ook een andere weg inslaat met psychologen en therapie ook heel veel sterkte. Misschien kan ik jullie ook nog vertellen hoe het is gegaan! Maar vermoeiend zal het zeker wel zijn heb ik al gehoord. Je moet flink aan jezelf werken..

:huh:

liefs Moesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, meid, ik bedoel dit goed, maar zo van die rare zinnen produceren en dan ineens uitloggen jaagt mensen wel angst aan, hoor. De vorige keer dacht ik echt dat je een beroerte of zo had gekregen. Let daar dus een beetje mee op als je wilt.

Knuffie: Houd op met je te verontschuldigen. Is NERGENS voor nodig. Jij bent wel droog gebleven!

Edit: Cato, Mieke en Rosie hebben gelijk. En Twan ook.
Voor alle duidelijkheid: dit moet je lezen als @Cato: Mieke en Rosie en Twan hadden gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is er nog wel hoor Cato, alleen voert het niet meer zo de boventoon misschien. Ik ben hier al wat langer dan jij, en ik heb het forum op heel veel verschillende manier meegemaakt. Toen ik me aanmeldde was het ook weer heel anders dan toen jij je aanmeldde, en die periode heb ik ook heel erg gemist.
Als je goed kijkt, en je open opstelt, zie je dat iedere periode, en iedere deelnemer zijn waarde heeft. Mensen komen en gaan, en het forum verandert met de mensen die er schrijven en steun zoeken. Dat is niet positief of negatief, alleen steeds een beetje anders.

Anjo, dank je lieverd. Gaat het weer een beetje met je?

Ik ben moegesnotterd en gehoest, dus ik ga mijn bed opzoeken en hopen dat ik een beetje kan slapen.

Welterusten allemaal!

(tikfoutje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt niet uit Knuf, dat je nors was, ben ik ook wel eens
en het is juist wel lekker dat je nors kan zijn zonder sancties meteen van alle kanten toch?

En tsja, de gesprekken, de mensen, het was een soort proces waar we inzaten
en waarin ik meegroeide ofzo, dat mis ik. Dat besef ik nu wel.
Loslaten, doorgroeien, alleen of met anderen, ik moet er m'n weggetje in zoeken denk ik,
dus wat ik hiervoor zei is ook echt gemeend,

Ik zal m'n verwachtingen een beetje bijstellen, komt wel in orde.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Mieke, voel me soms ook wel erg alleen en dan kan het ook soms niet schelen en ik was dit weekend dus ook alleen he? Dus ja...makkelijk om dan de koreg in te stappen.
Uitglijder echt wel...letterlijk en figuurlijk...ben n.l. zelf stijl achterover geklapt van de barkruk en wist daar dus niets meer van...
En om dat dan van iemand anders weer te moeten horen, is echt niet leuk.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Anjo
Ik sluit me bij Frannie aan, Ik ben op dit moment overgevoelig en kan sommige dingen niet plaatsen.
De enigste conclusie die ik heb getrokken is een egoistische: ik denk aan mezelf en sta geen buikpijn meer toe aan iemand om wie ik me zorgen maak.
Sorry, al helemaal niet om iemand die ik niet ken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Anna, slaapwel!!!

@fran, hoi, daar is mijn landgenootje, ik heb je gemist vandaag!!! Mezelf steeds verontschuldigen is de macht der gewoonte , denk ik!! En jaaaa!!! Ik ben droog gebleven!! Krijg ik nu ook een struisvogel van jou?:D

@Jos, Misschien is het goed als jij even heel wat afstand van haar en de situatie neemt, begrijp je? Is wel moeilijk als je haar ziet maar ga ergens anders staan als ze in de omgeving is, je zult er jezelf een plezier mee doen! Enne...uit fouten leer je, hoor!! Ook al maak je dezelfde fout meerdere keren, je houdt er altijd iets van over!!

Knuffie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet aan het opslomen, bijna.

Anna, slaap wel, beterschap. Raftrio;ook al tellen jullie niet toch krijg je van mij een:musicnote:

Mick ook voor jou een::musicnote:

en voor iedereen die er om wat voor reden ook eentje verdiend::musicnote:

Zo. Cato, fijn dat je nog ff meeschrijft.

Moesje, wat ontzettend dapper van je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai anna, we hebben al een poosje niet meer rechtstreeks tegen elkaar gepraat.
Ja, jij ben al wat langer op het forum dan ik, zeker. Ik bewonder je flexibiliteit waarmee je meegaat met de verandering hier. Ik heb dat wat minder merk ik.
Op zich wel weer een leerdoel voor me denk ik.
Nou ja, alle begin is moeilijk hoewel ik een aantal dingen toch wel blijf vinden.
Maar die heb ik op een andere draad al geuit en daar moet het dan ook bij blijven. Dat is waar.

Je gaat goed he? Ik ben blij voor je.

We komen elkaar wel weer eens tegen denk ik zo.
Voor nu, welterusten en mooie droompies.
Lieve groet, Cato

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam ik doe mn best! Zo kan het ook niet verder...

Maar iedereen doet zn best hier en dat wil ik ook even kwijt, want ik lees nog wel af en toe, maar heb ook niet zoveel tijd. Miischien volgende week wel meer!!

Zit ook nog even te denken over 18 februari, maar dat hoor je dan wel

Mieke maak je idd niet druk, je hebt al genoeg aan jezelf!! Dat overgevoelige herken ik zeer zeker!

Knuffie sterkte met je gesprek!

Ach iedereen trouwens...ben niet al te veel betrokken geweest de laatste tijd, maar hoop dat dat weer wat meer kan worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...