Twan Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Op hoeveel procent grappen zitten we nu?We willen natuurlijk niet morgen weer in de problemen komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Meid, van mij mag jij alles, ook kuisen om 3 uur 's ochtends... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Nou, Twannelijn mijn, ik denk dat we vandaag veilig zitten. En morgen misschien ook nog wel. Dan zalt er wel weer iemand van zijn oren maken...Voor Koh: moet vervangen door zal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 @Jos, ik ben ziek, weet je nog, dus ik heb een mega-excuus om niet te veel schoon te maken. Dat is namelijk niet mijn hobby.Ja Fran, bij verkleinwoorden gebruiken wij ook -kes. Als je onder 'we' tenminste het dialect verstaat waar ik vandaag kom. Waar ik nu woon verkleinen ze bijna alles met -ties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 @ Twan waarom zouden wij in de problemen geraken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 paste: Dan moet er wel weer iemand van zijn oren maken... Wat betekent dat Fran, die ken ik niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Echt, Anna? Ben je dan van tegen de Belgische grens of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Ik begrijp wel dialect , praten ook. Maar ik ga niet proberen om het neer te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Ik dacht al dat het aan mij lag Twan..@Jos, omdat we weer aan het grappen zijn, niet iedereen vindt dat leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 @Jos:Omdat wij hier grappen en grollen, en het niet alleen maar over (niet) drinken hebben, was eigenlijk ook een grapje, dus tel die er ook maar bij... oh-oh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 'Van zijn oren maken': boel zoeken, ambetant doen, roespeteren...(mieren***, komma***, de pret bederven en ga zo maar door...)O jee, ik krijg vast weer op mijn donder hiervoor! Soepkip die ik ben!Edit: en nog een soepkip zonder kop ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Hihi Fran, waar ik als kind woonde, woonde ik vlakbij zowel de Duitse als de Belgische grens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 @Fran:Hoe kun je nou tegen de Belgische grens zijn?Daar hebben jullie toch heel lang voor gevochten?Het is niet goed of het deugt niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Ik wilde het woord Limburg niet schrijven. Privacy en zo, weet je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Lang voor gevochten? Haha, duurde een paar dagen maar dacht ik.Caesar zei het al: 'De Belgae zijn de dappersten aller Galliërs!'Voor Koh: ik schreef zie in plaats van zei.Haast en spoed zijn zelden goed. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Op mijn werk maak ik steeds grappen, ik denk soms dat ik anders de dag niet doorkom. Soms hebben ze het wel niet snel door dat het om een grap gaat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Zo is het hier ook een beetje, Jos: de avond doorkomen met grappen en grollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Twan! Mijn F5-privileges werken niet meer! Ik moet steeds naar beneden scrollen! Heb jij mij geband of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Hallo allemaal,Al zal het iemand een biet zijn toch vertel ik mijn verhaalBen gister met mij dochter naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de autopsie van haar in aug j.l overleden zoontje.De uitslag was goed.Niets mis met het kereltje.Het doet pijn dat ze met een zwangerschapsvergiftiging naar huis is gestuurd en dat hij daardoor is overleden.Maar daar kunnen jullie niets mee.Ik heb vandaag gesprek gehad bij Tactus en aangegeven dat ik graag 1x per week gesprek wil.Was niet mogelijk i.vm vacantie hulpverlener die half maart weer terug is.Heb me aangemeld voor een Detox komende week en hoor de datum nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Ja hallo, als jij met allemaal moeilijke woorden met overdreven veel ae erin op de proppen komt moet je niet raar opkijken als ik je F5 privileges even intrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Hallo Mieke,Sterkte met het verwerken van het bericht over je kleinzoon. Het komt helaas vaak voor dat er geen duidelijke oorzaak voor zoiets verschrikkelijks gevonden wordt.Dapper van je dat je je aangemeld hebt voor Detox, veel sterkte daarmee. En krijg je daarna ook nog begeleiding, of hebben jullie het daar nog niet over gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Hallo Mieke,Wat een verschrikkelijk verhaal. Het was natuurlijk ook heel erg geweest als er wel iets met hem was geweest, maar dit was te voorkomen geweest, dus dat moet dubbel hard aankomen...En dan vandaag alweer bij Tactus, wat ook niet was wat je had gehoopt. Hoe gaat het met je?Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Hee Mieke Ik wens je ook veel sterkte , hoe is het met je dochter ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 Mieke, dat is wel heel lang wachten op zo'n autopsierapport. Van augustus tot nu. Moeilijk, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2007 @ anna, op het pb-tje reageer ik later moet het ff op me laten in werken.Nee er zijn geen verdere afspraken gemaakt maar dat kan in de Detox ook.Ik heb me igepland vaqnaf 8 febr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden