Spring naar bijdragen

vandaag ga ik stoppen


lucas

Aanbevolen berichten

Zo, Welkom op het forum dus!

Wat goed dat je vanavond bezoek van de AA krijgt. Er zijn hier een aantal mensen die daar hele goede ervaringen mee hebben. Het schijnt heel goed en gezellig te zijn...
Zelf ben ik er nooit geweest. Heb je je opgegeven voor de Tactus behandeling?

Groet,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Lucas.
Ik ben vorig jaar 2,5 maand gestopt met drinken. Daarna dacht ik dat ik wel weer rustig aan kon doen, maar dat mislukte dus. Ben nu opnieuw gestopt sinds 2,5 week en het bevalt me prima, veel rustiger.
En jij, hoe is het met jou?

edit: ik ben zo terug, even de hond laten plassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan. Het blijkt inderdaad voor heel veel mensen (ik dus ook) heel moeilijk, zo niet onmogelijk om 'sociaal' te drinken (dat wil zeggen acceptabele hoeveelheden). Ik heb heel veel gehad aan de Tactus behandeling, die zou je er eventueel bij kunnen doen. Het is in ieder geval goed om hier een beetje mee te lezen en als je zin hebt mee te schrijven. We proberen elkaar te helpen waar mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je doet het op zich wel goed... Hoe het werkt is als volgt: op "ditjes en datjes" zijn verschillende 'draadjes', dat betekent onderwerpen waar je over kunt schrijven. Jij hebt een 'draadje' (gespreksonderwerp) geopend, en daar zijn wij nu de enige twee. De meeste mensen zijn te vinden op de 'dagdraad', dat is vandaag dus 2 februari. Als je nu teruggaat naar het beginmenu, klikt op 'ditjes en datjes', en dan vervolgens op 2 februari, dan kom je vanzelf in de discussie die daar nu gaande is. Is altijd wel leuk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucas,

Welkom op het forum en succes met het bezoek van de AA. Ik ben zelf aan mijn 39ste dag droog begonnen en ik voel mij heerlijk. Net als Twan kan ik niet sociaal drinken dus ik ben maar helemaal gestopt. Ik heb in het verleden een periode van 7 jaar niet gedronken en dacht daarna dat een paar biertjes geen kwaad konden. Mooi mis dus. Na een jaar of vier dreigde het weer uit de hand te lopen en om dat voor te zijn ben ik nu definitief gestopt. Ik wens je heel veel succes.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lucas,

Welkom op het forum, Minderen lukt mij ook niet, want mijn rem is kapot. Dus ben ik totaal gestopt. Ben nu op een week na, een half jaar droog. Is mij gelukt met de Tactus therapie. En sinds 2 weken ga ik naar de AA. En daar heb ik zeer positieve ervaringen mee.
Dus ik hoop dat jij hier vindT, wat je zoekt.

Succes Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...