Spring naar bijdragen

Woensdag 7 februari


BamBam

Aanbevolen berichten

Rufus, Anna en Ferry, proficiat:present: x heel veel!

Rufus , je schreef het eerder al een keer; stoppen met drinken is het grootste kado's wat jij jezelf gegeven hebt! En dat geldt natuurlijk voor jullie alle drie!
Ik kom graag op het feestje. Lekker veel Rivella, dubbel fris en Spa rood, dat gaat helemaal goed komen.

Marieke, gezelli!!!
Stien; jammer dat je niet komt. Goed van je dat je deze valkuil herkent, je bent goed op weg.
Anjo, doe je weer gezellig mee, fijn dat je in slaap bent gevallen.
Rosie, goed om je verhaal vandaag te lezen.
Mick, negen weken, top.
Fran, kom je ook nog ff langs.
Mieke, hihi, begonnen hullie over stoppen met roken terwijl jij daar heerlijk comfortabel lag te ontspannen???? Hou vol meid, goed van je die Detox.
Sabine, werkse , niet voor gaas gaan he, je bent zo goed bezig.
Jos, blijf schrijven.
Twan, still going strong, ja toch zeker.
Ariel, op naar 8 weken.
Kok, kom maar op met die catering.
Lucas en Maria, knap van jullie, vijf dagen toch.

Sneeuwwitje, fijn om weer van je te horen!
Koh, Ziza, Rudy, jullie gaan al langer goed maar ook voor jullie m'n complimenten en dank voor de vele mooie verhalen.

Het risico van namen noemen is dat ik nu niet iedereen noem.
Lieve adbers die ik nu niet noem: Hou vol, blijf gaan, het is echt de moeite waard.
Lieve niet adbers, Gun jezelf een kado, laat die eerste staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

de laatste keer aangevallen door een tilzitterhond familie van de bernadiener geloof ik en Zwitsers.
Niet neutraal want hij valt alle nationaliteiten aan

altijd als ik ga fietsen in het buitengebied heb ik een hondebeest aan mijn schoen hangen.

Als ik mocht kiezen dan heb ik liever een Zwitsers uurwerk.
Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik het maar terug over mijn drinken hebben ? Over mijn andere problemen wil ik ook praten hoor, maar ik doe het stukje voor stukje
Ik drink omdat ik het gewoon ben
Ik drink teveel omdat ik mijn verdriet/ zorgen probeer te vergeten , wat niet echt lukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan drinken wat je wil Jos, je problemen lossen daardoor niet op.
Tijdelijk ben je er van verlost totdat ze weer in alle hevigheid vaak versterkt of uitvergroot door de drank naar boven komen.
Ik wilde in de roes blijven en dronk om die redenen dag en nacht.
Ik sliep niet meer en was doodsbang in het donker.
Uiteindelijk was er maar één manier om te ontsnappen aan mijn somber bestaan.
Stoppen met drinken, niet een beetje stoppen, nee radicaal stoppen met drank.

Jos het tempo maakt niet uit, maar vertel wel over je problemen.

Rudy..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan die aan mij denken en me steunen:
Het gesprek is vanmiddag niet doorgegaan.
Ik heb me netjes gemeld en werd ook afgevinkt op de lijst.
Na 15 min wachten ben ik naar de balie gegaan en daar vertelde men dat mijn gesprekspersoon ziek was en dat ik daarover gebeld was. Niet dus.
Ik ben daar dusdanig van slag geraakt dat ik mo contact opneem met psychiatrie voor een Detox/ anex time-out.
Ik weet dat jullie aan me denken en steunen,maar hier ook niets mee kunnen,maar dat begrijp ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan, probleempje, mijn hond is een jongetje, en hij voelt zich zwaar beledigd door je voorstel. Hij is namelijk nogal macho. De hond op het plaatje is overigens niet mijn hond, maar ziet er wel hetzelfde uit. En ja, labradors zijn érg lief, vooral die van mij.

Jos, fijn dat je er weer bent. Ik denk dat het voor iedereen hier geldt dat we drinken/dronken uit gewoonte, én om verdriet en zorgen te vergeten. Maar weet je, je verdriet en zorgen gaan niet weg door te drinken. Het helpt in feite totaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke meid, wat ontzettend vervelend. En idd, daar kunnen wij verder nix mee. Alleem maar tegen je zeggen dat het hartstikke goed van je is dat je bent gegaan en nu ook weer actie gaat ondernemen. Probeer sterk te blijven Mieke, ik weet wel dat je het vechten soms moe bent, toch hoop ik dat deze tegenslag je niet helemaal van je voeten blaast.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...