Spring naar bijdragen

knuffie is al heel wat beter en klaar voor het opnieuw onveilig maken van het forum, hihi!!


knuffie

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,
Vanmorgen veel foontjes gepleegd en beetje koffie geleut met mezelf.
Mijn zoon had vandaag rij examen en hij is gezakt.
Ik vond het sneu voor hem met name omdat het ook hier behoorlijk sneeuwt.
Ik vind het prachtig om hier op 4 hoog naar de vlokjes te kijken en mijn kat ook. :)
Ik ga maar niet naar het knutselkluppie toe en blijf vandaag lekker thuis.
Allemaal bedankt dat jullie met me mee hebben geleefd en ik sta weer wat stabieler op mijn hoefjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha ha Kohttje, wat kan je toch altijd heerlijk droog om de hoek komen piepen. Hou ik wel van:D
Net een gesprek met de pianojuf van de tweeling gehad, mij zoontje loopt wat achter op zijn zussie. Tja het zijn nou eenmaal toch twee individuen! Hij was altijd wat onnozeler( jongens he;),en langzamer met dingen. Ik heb altijd wel gelachen om die twee. Maar goed hij haalt het uiteindelijk altijd weer in. Ik zal hem eens achter z'n vodden aan gaan zitten . En nu ga ik achter mijn eigen vodden aanzitten, kids halen , naar piano brengen en weer halen etc.... Tot straks en doe allemaal voorzichtig op de weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke,
das al snel. Ik vind het een goed iets dat je doet.

Hier ligt dus ook sneeuw. Hoogstwaarschijnlijk was het alleen al het vooruitzicht dat zorgde dat de bus weer eens te laat was want er lag toen nog niets.Nadat ik overgestapt was besloot de bus niet verder te rijden dus moest ik lopend verder, Vind ik normaal gesproken niet erg maar met mjn zware tas is het geen pretje. En hij is echt zwaar, ik heb eelt op mijn pinken en ben zeer zeker geen mietje.

Toen het pauze was en de sneeuw gestaag uit de lucht viel vond ik het stilletjes wel genieten, Die jong gaan dan helemaal uit hun dak en de sneeuwballen vliegen ze om hun oren en bij sommige op hun neus.
Bloed over al maar dat hoort er een beetje bij geloof ik.
Minder vind ik dat de wind verkeerd stond, zelfs ik kan geen genot vinden in een peuk als de sneeuw in je gezicht waait.
Gisteren weer een gesprek gehad met mijn boekhouder ( mijn vader) over mijn budget. Ik ga steeds meer eten wat geen slechte zaak is maar met mijn rookgedrag is 50 Euro bijna niet te doen.
Ik wil soms ook gewoon eens iets leuks doen of een tijdschrift kopen ofzo. Ik heb echt een lieve vader dus ik kreeg nu ook iets extra voor kleding alleen blijft het nooit extra. Een keer naar de kapper en een pot creme en weg is het extra. En nee, ik smeer niet buitensporig duur. Ik denk maar zo; zo'n potje is toch voor de helft placebo, je moet wel denken dat het is doet en mijn hersenen reageren alleen op merk X.

Ik weet het, ik ben aan het mopperen. Ik geef de schuld aan de kou. BamBam vindt het heerlijk, ik vind het gewoon koud. Mijn schouders zitten nog steeds vast en wachten op een bus op het platteland waar de elementen vrij spel hebben, helpt niet. mIjn leerlingen waren oke, wel een klacht van ouders waarom heeft mijn kind een een? Omdat hij door een toets kletste dan krijgt hij min een en als hij erdan me stopt
dan heeft hij een probleem. Dacht hij dus min een als in negatief een. Ik word daar zo moe van.

Fran, blij te horen dat je hard aan het werk bent. Ik had eigenlijk niets anders verwacht of ben ik de enige die voor haar boterham moet werken? Kan het me niet voorstellen.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...