Spring naar bijdragen

11 februari 2007


Mick

Aanbevolen berichten

Nou, nu allemaal nóg een keer bedankt voor alle felicitaties en nu stoppen hoor.

Twan, jij bij deze gefeliciteerd met je vier weken. En weer bedankt voor het weerbericht.

Ariel, hier in Nederland is het momenteel niet zo heel moeilijk om het aantal droge dagen de temperatuur te laten overstijgen. Maar het is jou in dat warme Brazilië toch meer dan ruimschoots gelukt en daarmee ook gefeliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Allen nog een hele goede morgen,

Het blijft hier alsmaar feest en dus blijven de felicitaties komen

Koh, nogmaals :present:
Twan, ook jij :present:

De bloemen zijn echt gemeend maar ben deze dagen toch wel blij dat ik ze virtueel zonder grenzen kan uitdelen. Met Valentijnsdag op komst zijn die rozen erg duur geworden. Dus zorg er maar goed voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaah, Mieke. Eendjes vind ik geweldig. Mijn eerste echte eend was oranje. Die heb ik toen zelf helemaal opgetut met witte biesjes en de naam Frodo gegeven omdat ik daarmee ook stad en land afreisde net als Frodo in De ban van de Ring. Daarna een rode besteleend gehad. En toen ik mijn Anna net kende was onze eerste gezamelijke eend een ..... witte. Daarna nog een grijze, een beige besteleend en toen nog op de valreep een splinternieuwe zwarte gekocht. Die hebben we nu nog steeds, bijna zeventien jaar oud...

Luna, wat lief van je. Jouw naam is ook lichtgevend, toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...