Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Nou, nu allemaal nóg een keer bedankt voor alle felicitaties en nu stoppen hoor. Twan, jij bij deze gefeliciteerd met je vier weken. En weer bedankt voor het weerbericht.Ariel, hier in Nederland is het momenteel niet zo heel moeilijk om het aantal droge dagen de temperatuur te laten overstijgen. Maar het is jou in dat warme Brazilië toch meer dan ruimschoots gelukt en daarmee ook gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Anna of anderen , wat is dan de beweegredenen van mensen om dingen voor anderen te doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 omdat je om de ander geeft jos,groet maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Als het alleen maar om geldverdienen is, Jos, dan mis je wat... Liefde en daaraan gekoppeld plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @Jos:Ik denk dat mensen dingen voor anderen doen omdat ze zichzelf daardoor goed voelen. Het geeft een goed gevoel om anderen te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Kohtje, pak aan kerel : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Jos, je doet dingen voor anderen om ze te helpen.En je doet het ook voor jezelf, omdat je je er fijn bij voelt dat de ander blij is met je hulp en/of aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Jos,Ik vind het heerlijk om iets voor een ander te doen.Iemand blij maken of laten weten dat ik aan iemand denk.Wat je geeft ontvang je ook weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 goede morge mieke leuk dat je er bent en luna bedankt voor gister.morgen voor het eerst naar de aa hard nodig want alleen redden wij het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Allen,eerst maar ff goedemorgen zeggen.@ L & M,Ik las net ff terug en ik vind het heel kmap dat jullie de drank hebben weggegooid.Ben benieuwd hoe jullie ervaringen bij de AA zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Dankjewel, Mieke.. Wat zit er in?? Ik hoop een auto'tje. Ik ben gek op auto'tjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Lucas en Maria,Goed besluit! Laten jullie weten hoe het was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Koh,vind je het model autootje, een witte eend mooi?Dat was mijn 1ste autootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Iedereen bedankt voor de antwoorden , in het antwoord van Luna vind ik mijzelf het meeste terug . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 En Koh, ik vind je bijdragen altijd nogal stralend en verhelderend, dus een beetje Berg van Licht ben je toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 we laten zeker weten hoe het was nu komen opa en oma eraan we zijn zo weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Lucas en Maria veel plezier met jullie familiebezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Allen nog een hele goede morgen,Het blijft hier alsmaar feest en dus blijven de felicitaties komenKoh, nogmaals Twan, ook jij De bloemen zijn echt gemeend maar ben deze dagen toch wel blij dat ik ze virtueel zonder grenzen kan uitdelen. Met Valentijnsdag op komst zijn die rozen erg duur geworden. Dus zorg er maar goed voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Jaaaah, Mieke. Eendjes vind ik geweldig. Mijn eerste echte eend was oranje. Die heb ik toen zelf helemaal opgetut met witte biesjes en de naam Frodo gegeven omdat ik daarmee ook stad en land afreisde net als Frodo in De ban van de Ring. Daarna een rode besteleend gehad. En toen ik mijn Anna net kende was onze eerste gezamelijke eend een ..... witte. Daarna nog een grijze, een beige besteleend en toen nog op de valreep een splinternieuwe zwarte gekocht. Die hebben we nu nog steeds, bijna zeventien jaar oud...Luna, wat lief van je. Jouw naam is ook lichtgevend, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Jos,Dit vind ik nu een mooi voorbeeld met wat ik bedoel met iemand blij maken.Ik gaf Koh een witte eend kado omdat ik ergens wel aanvoelde dat ie daar gek op is.Koh zit nu helemaal lekker herinneringen op te halen, dat is toch leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 @ Stien, leg es uit want ik vat hem geloof ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Stien, heb je het nou over Zizazeep of zo?? Ken ik niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 of Kohshampoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Laat,maar...zomaar gedachtes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Stientje, wat is er? Ben je nu boos of verdrietig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden