Mieke Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 @ Lucas, wazig ben je. Te lang tussen de Harry's gezeten?
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 het lijkt niet moeilijk maar toch is dit 305 chips 304
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 ben effe thee drinken ben er moe van groet lucas
lucas Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 kom je ook uit brabantland knuffie
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 Als je daarmee België bedoeld, ja!
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 Aha, niet iedereen is er vandoor.Lucas, ben je van plan op deze manier de 800 berichtjes te halen, of wil je zo snel mogelijk mijn record breken? In beide gevallen ben je op de goede weg, maar ik weet niet of Tactus dit op prijs stelt.Aan de andere kant, als je ondertussen niet drinkt, dient het toch een mooi doel. Is Maria alweer beter?Hoi Knuffie.
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 Hoi Ana, alles goed? Hoe gaat het met je dipje?
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 Gaat wel Knuffie. Ik moet hier af en toe wel lachen.
Anna Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 Tuurlijk om jou Twan, je bent onmisbaar als er lol getrapt moet worden.
Mieke Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 @ Anna,dat record van jou is niet te verbreken Ha die knuffie, je was lief gisteren en de anderen ook.Nu ff GTST kijken anders heb ik mo niets om over te praten
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 Ja mieke, da's knuffie, hé, een lieverdje, haha!!
BamBam Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Geplaatst 13 februari 2007 Hoi geiten en medestrijders,net terug van het sporten, lekker, ff de frustratie eruit zweten.Ik heb het druk gehad en merk dat stressvolle situaties op m'n werk een valkuil voor me zijn. Maar he, what else is new?Vanochtend weer 2 shagjes gerookt, doelbewust. Ik weet nu dat ik roken nog steeds heel erg lekker vind maar ook dat ik het niet wil. Raar hoor, daar toch weer naar op zoek gaan.Heb wat zaken besproken op m'n werk, ben nog niet klaar maar dat geeft niet. Ik merk dat ik veel alleen doe en dat is niet altijd goed. Ik bedenk me vaak niet eens dat ik wel es anderen zou kunnen consulteren, Bam doet het wel alleen. Niet zo slim, wordt aan gewerkt.Ik merk ook dat nu ik niet meer drink andere gevoelens en emoties soms weer langs komen zeilen waarvan ik dacht dat ik die wel een plek had gegeven. Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat handen en voeten zou kunnen geven. Ik had een bepaalde 'modus' bereikt en overgoot de rest met veel bier en wijn en dat was fijn, hihi. Maar goed, zin om te drinken heb ik helemaal niet dus daar word ik nog steeds heel erg blij van. De rest laat ik ook maar een beetje op me afkomen. Ik kan niet alles tegelijk, wil dat wel natuurlijk maar dat keert zich altijd tegen me.Ik moet altijd van alles en van dat verrekte 'moeten' zou ik wel es af willen, of moeten:huh:Ik merk dat ik soms ook minder meeschrijf, ik vind het ook leker dingen te laten bezinken en dat lukt vaak niet zo goed als ik heel de avond achter m'n laptop zit.Ik vond het gesprek over ouders leuk om te lezen, een paar dagen geleden.Nou eerst maar ff douchen zo en misschien nog tot later.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden