Mieke Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 @ Stien, ik begreep je reactie wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Stien gewoon laten staan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik ga speksteen rammen ben er om 17.00 weer.Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Voor ik meer blunders bega, ga ik me maar eens nuttig maken. Op naar de baas, allen een fijne droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Stilletjes hier! Stilte voor de storm??knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Knuffie,Ik heb je een pb gestuurd, dan begrijp je het misschien beter.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Oh visje, wat moet je altijd vroeg op zeg.Joann tussen de berichtjes door, heb ik ook begrepen dat je het heel moeilijk hebt.Ik begrijp, dat het vooral om je zoontje gaat.Ik vind het jammer dat je het niet met ons wilt delen, want gedeelde smart is halve smart.Een oplossing zul je hier niet vinden meer wel luisterende oortjes en volgens mij kan dat alleen maar helpen, om niet te veel naar de fles te grijpen en daar doen we het toch met z'n allen voor.Ik ben het met Twan eens, want het internet deed gisteravond inderdaad heel vreemd. Ik kon ook een tijdje niet meer inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ja Rosie, En dat is nog maar het eerste jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik weet het Rosie,Vandaar die smiley... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 AAAAAAAERRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!:angry:Zo, ff stoom aflaten.Ik ben overwerkt. ZUCHT!En nu dapper voortdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik doe maar alsof, Rosie. Je zou me moeten zien! Daarvoor bestaat geen smiley! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Hee Franneke!Lekker aan het werk meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Tot 5 minuten geleden, Twanneke. Werd me ff te veel! En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ik zit even pauze te houden... Ik heb de hele ochtend gewerkt, daarna met de hond naar het park geweest in het snertweer. Nu zit de hond aan een kalfspoot te kluiven en ik slurp een bak noodles weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Een kalfspoot, Twan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Yep, vindt ze heerlijk!En ze voelt zich heel erg stoer met dat ding.Voor je het vraagt Fran, ik weet niet of het een voor- of achterpoot is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Hihi, dat was ik al vergeten... Mijn kop zit vol andere nonsens momenteel.Is dat niet smerig in huis, zo'n kalfspoot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Oh, vast wel...Ze ligt ermee op de volkomen afneembare houten vloer, dus ik maak me niet zo'n zorgen.Wil jij mijn hond dat ene lolletje ontzeggen Fran? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Het is trouwens gedroogd, dus niet zo'n kliederboel als je denkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Nee, lieverd, maar je komt altijd zo vreselijk netjes op me over, dus dat vroeg ik me af. Mijn huis ligt hoe dan ook altijd smerig, dus een poot meer of minder zie ik niet liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Ja, NU zeg je alles!!! Ik dacht aan zo'n bloederige poot van bij de slager!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Neenee, het is een keurige kalfspoot, vanochtend samen met haar uitgezocht bij de dierenwinkel. Krijgt ze één keer per week en ze doet er ongeveer drie dagen mee. Ze gaat nu de hele middag liggen kluiven, tot ze niet meer kan en dan valt ze ronkend in haar mand, om de rest van de dag te gaan liggen snurken. Ik wil vanavond nog even weg, en dan heb je geen kind aan haar...Er is geen ander belang dan eigenbelang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 O, bedoel je zo'n gelig knaagbot dat gemaakt is van dierenhuid? *gerinkel van kwartjes*Bij een afneembare houten vloer stel ik me trouwens ook voor dat je die gewoon wegneemt en vervangt door een nieuwe na elke kalfspoot. Of is afnemen bij jullie dweilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2007 Nee niet zo'n gelig knaagbot, dat is een stuk koeienhuid gevormd als een bot. Die krijgt ze ook, maar dat is dit niet. Dit is een echte poot van een kalf (nou ja, een stuk ervan).Ja, als de hond het eten op heeft halen wij altijd de hele vloer eruit. Ik heb al een nieuwe besteld, die komt aan het einde van de middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden