Spring naar bijdragen

13februari


visje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh visje, wat moet je altijd vroeg op zeg.

Joann tussen de berichtjes door, heb ik ook begrepen dat je het heel moeilijk hebt.
Ik begrijp, dat het vooral om je zoontje gaat.
Ik vind het jammer dat je het niet met ons wilt delen, want gedeelde smart is halve smart.
Een oplossing zul je hier niet vinden meer wel luisterende oortjes en volgens mij kan dat alleen maar helpen, om niet te veel naar de fles te grijpen en daar doen we het toch met z'n allen voor.

Ik ben het met Twan eens, want het internet deed gisteravond inderdaad heel vreemd. Ik kon ook een tijdje niet meer inloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neenee, het is een keurige kalfspoot, vanochtend samen met haar uitgezocht bij de dierenwinkel.
Krijgt ze één keer per week en ze doet er ongeveer drie dagen mee. Ze gaat nu de hele middag liggen kluiven, tot ze niet meer kan en dan valt ze ronkend in haar mand, om de rest van de dag te gaan liggen snurken. Ik wil vanavond nog even weg, en dan heb je geen kind aan haar...

Er is geen ander belang dan eigenbelang... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niet zo'n gelig knaagbot, dat is een stuk koeienhuid gevormd als een bot. Die krijgt ze ook, maar dat is dit niet. Dit is een echte poot van een kalf (nou ja, een stuk ervan).

Ja, als de hond het eten op heeft halen wij altijd de hele vloer eruit. Ik heb al een nieuwe besteld, die komt aan het einde van de middag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...