Spring naar bijdragen

13februari


visje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 306
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Visje,

Ik was een beetje geschokt om de reactie van je dochter te lezen. Roken is gevaarlijk, zo minder maar ik durf te stellen dat drinken meer leed veroorzaakt. Drinken is zo veel meer omdat het je hersenen en je
normen en waarden stencil bij invloed. Een ding te gelijk. lijkt me een betere optie.
Geeft niets ik heb 3 dagen liggen ijllen op de bank met koorts mijn zoon komt binnen mam mag ik en weg. Geen kopje thee, of even wat naast de bank zetten. Dit gaat als ik me beter voel een hard en doordringend gesprek worden. Ik heb bronchitius en zelden me zo ziek gevoeld, krijg antbiotica dus hopelijk gaat het snel wat doen.

Kohtje nog gefeliciteerd man!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij begint mijn antibiotica aan te slaan want naar 4 dagen voor pampus kom ik nu even niet in slaap en ik kan weer roken!!!
IK ben vandaag wel gaan werken en heb dvd gekeken met al de klassen, blood diamond. Het was even een gokje want ik had hem zelf nog niet gezien, ik had een andere dvd bij. Ik ga ze niet video lasten kijken voor het video kijken een leermoment moet er voor ze in zitten.Maar Britt wilde zo graag en ik dacht gelijk aan dat liedje van Kanye West en dacht kies een thema bijv. kindsoldaat etc. en maak daar in het nederlands een klein verslagje van. Brian uit 1 huppeldepup krijgt van mij die opdracht.
O lekker ranzig juf, bij dat ventje wordt zijn hand er af gehakt.
!0 jaar geleden ging ik met een klas naar Schindlers list, dat vonden ze zo schokkend dat we allemaal een uur krijgen om met die klassen te praten.
In ieder geval ik heb nu 3 maal het begin gezien en ik vind hem goed, heel goed.

Opa Ariel. go is niet oud hoor! Ik was 43 toen ik oma werd, voel me zelfs jonger dan voordat poppedijntje in mijn leven was.
En waar is Kok?

Anna, houd vol. meiske. het komt echt goed.
En nu ben ik moe.
Iedereen een gezonde nachtrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...