knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @jos, danke voor je medeleven!Loop niet weg , misschien heb je het nodig dat je soms met je neus op de feiten gedrukt word ! Word toch niet zo boos, je doet er alleen jezelf pijn mee!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @Luna, da's het gevaarlijke ervan, dat het zo gemakkelijk gaat, ik ben er ruim drie jaar vanaf geweest, vooral de eerste maanden genoot ik er iedere dag weer van dat ik me zo goed voelde en alles weer aan kon enzo. Na die drie jaar dacht ik ik kan wel weer eens af en toe een lekker glaasje wijn pakken met een goed boek op de bank. Binne de korste keren resulteerde dat ertoe dat ik 's morgens om een uur of tien op mijn vrije dag al begon met een glas wijn. En dat glaasje voor de gezelligheid eindigde met twee flessen!Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Dank jullie wel aan die mensen die steun aan mij gegeven hebben. Sommige andere waar ik een pb aan verstuurd heb (welke ze zelf gevraagd hebben) maar nooit beantwoorden verwens ik . Ik heb hier geen zin meer in. Tenzij er echt wat veranderd doe ik niet meer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Nog even het duurt mij een tijd om een reactie te plaatsen(ik heb nooit leren typen ), ik ben zeker niet op iedereen boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Getver Jos je doet me nu aan mijn kids denken die geen aandacht kregen.Je zoekt hier negatieve aandacht die je hier dus niet krijgt.Hoe vaak ga je nu zeggen dat je weggaat?Denk je nu dat mensen hier op hun knieen gaan liggen om te smeken dat Jos blijft?Ik vind dat er veel aandacht aan je is besteed en dat je zonder ook maar iets te zeggen utlogt en dan weer opduikt.Het ga je goed Jos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @ Marieke44 Dan ken jij mij toch door en door. Sinds ik hier pas was probeer ik te bemiddelen in sommige nutteloze discussies. Volgens mij wordt dit mij nog steeds kwalijk genomen dat ik toen geen kant koos. Ik ben steeds een eenzaat geweest en ook nu zal ik mijn problemen alleen moeten oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Welterusten allemaal,Probeer maar lekker te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ja Jos we moeten allemaal onze problemen zelf oplossen of denk je dat iemand je hand pakt en je meeneemt naar de oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 @jos,Ik denk niet dat het te maken heeft met het feit dat je toen geen kant koos want ik denk dat dat zelfs niet gevraagd wordt van jou! Iedereen doet en zegt wat hij of zij zelf wilt en niemand hoeft een kant te kiezen, begrijp je? Ik denk dat het gewoon een reactie is op de manier waarop jij op het forum reageerd! Je bent soms zo boos zonder reden! Waarom? Waarom ben jij een opgekropt vat vol boosheid, dat is toch niet de fout van de mensen hier? Ik heb het gevoel dat jij hier je frustraties wil afwerken en dat is je goed recht maar pas op dat je daarmee geen mensen kwetst als dat niet jouw bedoeling is!!Je kan ook lief zijn, hé, dat heb ik toch gemerkt in het begin dat je hier kwam!!Knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Slaapwel , luna!! Ik ga staks ook naar mijn bedje, het is eventjes genoeg geweest voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik ga ook ff koeling down doen.Ga lekker naar mijn schaapjes en Tommiekat ligt op mijn bed.Lekker genieten van mijn knorrieborrie.Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Slaapwel iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Slaapwel aan allen en sorry als ik sommigen heb doen schrikken, dat was echt niet mijn bedoeling!! Ik wou het gewoon even kwijt!!Veel knuffels van knuffie en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 @marieke, danke en zie pb!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 @jos, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 @miekeslaap zacht en mooie dromen gewenst, je verdiend ze!!! tot morgen!!Zoen van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Hoi marion ben jij er nog?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Ja ik ben er nog, ik antwoord hier niet meer. Wel nog op pb 's . Misschien ooit als er geen leden meer over zijn om weg te jagen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 @josWaarom wil je hier niet meer antwoorden? Het kan echt soms helpen om je daarna beter te voelen!!Is er iets, kan ik helpen of je een steunend woord geven? Laat je niet meeslepen met je eigen boosheid of je depressieve gedachten, zoek hulp!! Overal waar je die kan vinden en aanvaard de hulp met open armen!! Je hebt nog zoveel om voor te leven, weet je dat?, Lieve groet van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Lieve Knuffie en lieve Mieke,Ik vind het knap, dat jullie het hier kunnen delen.IK heb nog niet alles nagelezen, maar wel van jullie.Kanjers zijn jullie, zoals jullie vechten, ik heb bewondering voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Danke marion ,je bent een schatteke!! Ik doe verder zoals ik bezig was maar als ik dat hoor denk ik dan natuurlijk even aan een drankje!! Waarom niet, hé, denk ik dan, als ik er toch niet lang meer ben waarom moet ik dan nog die moeite doen! Maar ik weet dat dat geen helpende gedachten zijn en dat het zeker geen reden is om weer volop te drinken! Mijn man en kindjes zijn hier ook nog en ik weet dat ik me voor hen kloek moet houden!! Positief denken is mijn eerste stap en het medische komt daarna, we zullen wel zien, hé!! Ik wil vooral van het leven genieten met een nuchtere kop en als het ooit zover moest komen dat ik weet dat ik mijn einde nader dan hoop ik dat jullie allen aan mijn ziekbed staan met een laatste pintje voor mij, hihi!! Ik moet de lachtoer opgaan voor mijn eigen gemoedsrust dus ik hoop dat het me niet meeteen kwalijk genomen wordt dat ik hier soms met anderen pagina's zit te vullen zonder echt problemen te bespreken, ok!! Aan allen veel lieve groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 @jos, ben je al weg? Spijtig, we konden nog een babbelke slaan als je er nood aan had!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Geen reacties meer, ok, slaapwel allemaal en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Hoi Knuffie en Mieke,Ik reageer zo laat, omdat ik niet op het forum, kon komen. Verschrikkelijk, ik ben sprakeloos.Ik wens jullie veel sterkte. En hoop voor jullie op goede tijden.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2007 Danke ferry!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden