Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 februari

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:rose:Flinke zonnige perioden en zacht.:rose:

Vandaag hebben we opnieuw veel zon, maar er komt vooral in de westelijke helft van het land soms ook dikke sluierbewolking voor. De maximumtemperatuur ligt rond 11 graden (9 graden op de Wadden tot 14 in Limburg) bij een matige wind uit zuidoost, kracht 3 tot 4. Aan zee is de wind soms vrij krachtig, kracht 5. Komende nacht verandert er nog niet veel. De (zuidoosten)wind blijft doorstaan waardoor er geen mist kan ontstaan. Bovendien komt er met name in de westelijke helft van het land veel sluierbewolking voor. Naar het oosten toe bepalen brede opklaringen het beeld en koelt het af tot een graad of 3. Zaterdag overdag eenzelfde weerbeeld als vandaag. De meeste wolken in het westen, de meeste zon in het oosten. Ook qua temperatuur verandert er weinig. Wel komt de wind wat meer uit zuid i.p.v. zuidoost.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag allemaal,

Ik ga ook lekker van het mooie weer genieten. In zoverre dat ik de balkondeuren van m'n atelier wijdopen gooi zolang het zonnetje nog aan deze kant van het huis schijnt. Onder de dakpannen van de buren zijn de mussen al weer druk bezig nestjes te bouwen. Ik hoop maar dat ze geen ongelukken gaat overkomen. Vorige zomer moest ik een mus redden, met veel gedoe. Ze, of hij, zat met het koppie klem onder een dakpan en ik kon met een paar aan elkaar gebonden latten en een haak aan het uiteinde net bij die dakpan komen om hem wat op te lichten. Musje kwam vrij en tien minuten later zat een heel rijtje mussen me op de balkonrand vlak voor m'n open atelierdeuren vrolijk toe te kwetteren. Een soort van dank je wel. Was wel leuk, maar ik zit er niet op te wachten...

Fijne dag en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Marieke. Vind ik nou weer zo lief van je. Je zit de hele tijd te mopperen op je zoon en ik dacht dat je zou gaan zeggen: blij dat ie een week weg is. Opgeruimd staat netjes. En misschien is dat ook wel een beetje zo, maar wat zeg je: Ik zal hem toch wel missen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, ik heb lekker gwerkt. Ik was wel in mijn eentje. extra druk en toch wat saai zonder collega's.
Rosie, jammer dat je niet komt, wel begrijpelijk. Ik vind het wel spannend. ik ben niet nerveus of zo, wel nieuwsgierig!
Koh is de enige man? Nou, dan wordt het makkelijk zoeken. Gewwoon zoeken naar 1 man met tig vrouwen om zijn nek. Geen axe aftershave op doen hoor Koh, dan blijven ze om je heen zwermen!:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...