visje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Goedemorgen, allen weer een fijne dag gewenst. Tot vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 goedemorgen visje hier maria wenst ook iedereen een fijne vrijdag en hopelijk met lekker weer namens de feestcommisie van maria en lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Flinke zonnige perioden en zacht.Vandaag hebben we opnieuw veel zon, maar er komt vooral in de westelijke helft van het land soms ook dikke sluierbewolking voor. De maximumtemperatuur ligt rond 11 graden (9 graden op de Wadden tot 14 in Limburg) bij een matige wind uit zuidoost, kracht 3 tot 4. Aan zee is de wind soms vrij krachtig, kracht 5. Komende nacht verandert er nog niet veel. De (zuidoosten)wind blijft doorstaan waardoor er geen mist kan ontstaan. Bovendien komt er met name in de westelijke helft van het land veel sluierbewolking voor. Naar het oosten toe bepalen brede opklaringen het beeld en koelt het af tot een graad of 3. Zaterdag overdag eenzelfde weerbeeld als vandaag. De meeste wolken in het westen, de meeste zon in het oosten. Ook qua temperatuur verandert er weinig. Wel komt de wind wat meer uit zuid i.p.v. zuidoost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 GoedemorgenMet dit weertype is het toch zonde van de tijd om achter een pc te zitten.Ik sluit dit machien af.Laat steeds de eerste staan en maak er een mooie dag van vandaag.Doe ik ook en ga er aan beginnen.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hoi allemaal; een heel leuke dag gewensqt!@rosie, ik kan het wel begrijpen, hoor! Toch spijtig!!Vele groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Goedevandaag allemaal,Ik ga ook lekker van het mooie weer genieten. In zoverre dat ik de balkondeuren van m'n atelier wijdopen gooi zolang het zonnetje nog aan deze kant van het huis schijnt. Onder de dakpannen van de buren zijn de mussen al weer druk bezig nestjes te bouwen. Ik hoop maar dat ze geen ongelukken gaat overkomen. Vorige zomer moest ik een mus redden, met veel gedoe. Ze, of hij, zat met het koppie klem onder een dakpan en ik kon met een paar aan elkaar gebonden latten en een haak aan het uiteinde net bij die dakpan komen om hem wat op te lichten. Musje kwam vrij en tien minuten later zat een heel rijtje mussen me op de balkonrand vlak voor m'n open atelierdeuren vrolijk toe te kwetteren. Een soort van dank je wel. Was wel leuk, maar ik zit er niet op te wachten...Fijne dag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Goedemorgen Knuffie, lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ja, hoor!! Als een roosje!!Weet je nu al wat je gaat aandoen zondag,hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Nee Knuffie, ik heb werkelijk geen idee wat ik aan doe.Misschien m'n oude trouwpak wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Het is toch een informele bijeenkomst?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 OOH gelukkig maar, dan wordt het een spijkerbroekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hier ook!!Lekker makkelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Ik ga nu eerst mijn twee kleintjes te eten geven en dan in bedje stoppen! tot straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hee Knuf, vriend komt eraan om me te helpen met klussen.Ben strakkies weer terug ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Goh Marieke. Vind ik nou weer zo lief van je. Je zit de hele tijd te mopperen op je zoon en ik dacht dat je zou gaan zeggen: blij dat ie een week weg is. Opgeruimd staat netjes. En misschien is dat ook wel een beetje zo, maar wat zeg je: Ik zal hem toch wel missen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Rosie, je oud leraar Duits is ook niet meer wat ie geweest is, hoor... het is: Was sich liebt, das neckt sich! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hoi Rosie, mariekes zoon is met zijn vriendin en haar ouders op reis, denk ik toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Goedemiddag, ik heb lekker gwerkt. Ik was wel in mijn eentje. extra druk en toch wat saai zonder collega's.Rosie, jammer dat je niet komt, wel begrijpelijk. Ik vind het wel spannend. ik ben niet nerveus of zo, wel nieuwsgierig!Koh is de enige man? Nou, dan wordt het makkelijk zoeken. Gewwoon zoeken naar 1 man met tig vrouwen om zijn nek. Geen axe aftershave op doen hoor Koh, dan blijven ze om je heen zwermen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Vis, ik scheer me nooit. Wat moet ik dan met aftershave... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 En Rosie, waar komen die bikini's dan vandaan, 18 februari, hartje winter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hoe vind je dat nou koh, straks met al die vrouwen en jij als enige manlijke alki?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Nee Rosie, dat had je niet verteld. Maar nu ben ik weer helemaal gerustgesteld hoor. Ik begon me al een beetje zorgen te maken dat het te koud zou worden voor de 'meiskes'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 hoe heette die kunstenaar ook al weer met die baard en al die vrouwen???/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 En vissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Nee hoor, bij deze vis valt het reuze mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden