Spring naar bijdragen

Maandag 19 februari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volkomen duidelijk hoor Fran, en ik vind het knap dat je zoveel zelfinzicht hebt. In feite bedoelde ik zo'n beetje hetzelfde te zeggen.

Rudy, ook bedankt voor je heldere bijdragen en advies.

Waar ik in dit verband nog steeds niet goed raad mee weet, is dat er mensen zijn die mij proberen aan te praten dat inderdaad allerlei dingen mijn schuld zijn. Terwijl ik wel bereid ben mijn aandeel ergens in te zien, maar toch eigenlijk weiger in te zien dat 'alles' mijn schuld is. Mijn arbo-arts zei tegen mij dat de kwetsbare, en bij voorbaat verontschuldigende manier waarop ik me mogelijk opstel, dit soort gedrag bij sommige mensen oproept.
Het is mogelijk, ik zie daar wel iets in, maar ik weet nog steeds niet goed hoe ik me in zo'n situatie op moet stellen. Nou ja, stapje voor stapje, zoals BamBam zegt. Je kunt tenslotte niet verwachten dat als je een leven van 46 jaar op zijn kop zet, dat binnen een half jaar weer rechtop staat.

Mieke, ik had het eerder vandaag al gezegd, maar nogmaals heel veel sterkte morgen.

Knuffie, jij ook sterkte!

Moesje, fijn dat je er ook even was. Ik hoop dat je snel weer een computer hebt. En veel succes tijdens je terugkomdag.

Ik moet nog even de hond uitlaten, en dan naar bed. Morgen weer vroeg op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...