knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 @fran,niet weglopen voor mij, hoor!!@kohtje,Ja, al goed wakker nu!! Ik heb mailtjes gelezen en verstuurd en nu kom ik nog even hier piepen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Okee, Knuffie. Trouwens steeds meer mensen gaan jouw "piepen" gebruiken. En er wordt sinds jij hier bent ook steeds meer geknuffeld.. Je bent besmettelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 ja, kohtje, dat is het beruchte 'knuffel-virus', steek ik meteen heel het forum aan, hihi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Gebeurt dat ook waar je werkt? Gezellige boel zal dat zijn dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 @kohtje,Heb je je site aangepast misschien? Anders neem ik nog eens een kijkje!!'T is wel stilletjes hier, hé!! Ik dacht van efkes te kunnen ontspannen voor de pc maar als er niemand opzit wordt dat wel moeilijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Nee Knuf, m'n site is nog niets veranderd. Hoe gaat het met de trek momenteel. Je hebt het altijd moeilijk toch, als je werkweek er weer op zit? Of valt het mee, dit keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Knuf, ik ben er ook nog tussen het stofzuigen en het dweilen door.Het is voor jou je laatste nachtdienst hè? Lekker hoor. En daarna maar goed uitrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Wel, kohtje,Ik ben een héél lieve verpleegster en knuffel soms met patiënten en dan bedoel ik gewoon die oudjes die wat verward zijn en wenen enzo!! Dan praat ik er wat mee en geef ze soms een knuffel!! Gegarandeerd heb ik dan veel minder problemen met hen tijdens de nacht, ze hebben het gevoel dat hun mama er ergens is, begrijp je? Moeilijk om uit te leggen zonder dat iedereen zich weer direct vanalles gaat inbeelden, hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 @kohtje,De gremlins komen nu en dan over m'n schouder meegluren!!!Hoi luna!!!Ik heb gisteren m'n laatste gedaan dus ben ik nu vrij, vrij, vrij,...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Gremlins.... Rotbeesten...Hard meppen Knuf, je weet inmiddels hoe dat moet!Ehhh, weer te snel gelezen. Maar lekker dat je nu al vrij bent Knuf. Kan je nu al lekker jezelf vertroetelen. Wèl doen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 ja, lunaIk mep me kapot!!! Als ik er 1 doodmep komen er 2 voor in de plaats!! Lastig,hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Negeer je ze gewoon of heb je iets bij de hand om ze te weerstaan? Ik bedoel, heb je wat lekkers te drinken of zo? Maakt je ventje nog wel eens van die bijzondere cocktails voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 @kohtje, Wat een goed idee!! Tooooooooooooommmmmmmm!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Kan Tom er ook eentje voor mij mixen Knuf, als ik het heel lief vraag?Kan ik genieten als ik America's Next Top Model kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Anders is er zeker geen genieten aan, he Luna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 @luna,Hij maakt zowiezo een kanneke, eentje kan er wel af, hoor!!!Ik laat je zodadelijk weten wat het wordt!!!@kohtje,Ik moet je de groetjes doen van m'n ventje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik er sowieso enorm van geniet Koh. Coctail of geen coctail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 het was weer leerzaam bij de aa een hechte groep mensen bij elkaar alle met het zelfde probleem.ik heb er veel aan.door het luisteren alleen al zoveel herkenning .groet lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 @luna,Hier is de coctail, met een rietje en een citroenschijfje aan de rand!!! Appelsap met spuitwater en een paar druppels amandelaroma!! Mjammie!!! Santé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Goed van je Lucas.Ik ben blij voor je dat de AA voor jou een duidelijk helpende functie heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Knuf, je bent een dotje.Knuffel je manneke maar van me.Ik neem hem (de coctail dus...) mee naar beneden, en ga me lekker op de bank installeren.Tot later allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Knuf, hij zal me wel dankbaar zijn dat ik hem aan het werk heb gezet. Staat ie daar nou te mixen terwijl ie net lekker lui op de bank lag?? Maar doe 'm de groeten maar terug...Luna, geeft niks hoor. Ik kan soms ook van de stomste programma's genieten. Ik zal ze hier maar niet noemen want dan krijg ik weer op m'n falie dat ik daar en daar naar dúrf te kijken...Hai Lucas. Gaat Maria ook mee naar de AA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 @luna,knuffel is gegeven!! smakelijk en tot later!!!@kohtje,Jou vergeeft hij dat, hihi!!! Was wel een snel klaar coctailtje dus ligt hij alweer op de bank!!@lucas, je gaat goed, zeg!!! Proficiat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 Straks beginnen de kavijaks!! Daar kijk ik naar, een heel mooie vlaamse rauwe serie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 jazeker gaat maria ook naar de aa,en bedankt voor jullie complimenten,maar lucas is er echt nog niet doet wel zijn uiterste best maar wordt zo nu en dan doodmoe van de strijd iedere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden