knuffie Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Geen probleem, hoor!! Maak jij maar dat je er fris en fruitig uitziet, we kunnen een andere keer wel wat bijpraten!!! Ik ga ook naar bed want ik heb morgen 3 koppels op bezoek!! Eerst aperitief en hapjes , dan een lekkere maaltijd en een heerlijk dessert (wat ik allemaal zelf maak!!) , dus morgen heel wat werk voor de boeg, en tussendoor efkes piepen, hihi!!!!! Ik ben heel blij dat je terug bent en wens je heel veel succes in je nieuwe liefde, je verdient het!!!!Lieve kus van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Knuf, kan er een koppeltje bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Ja, hoor!! Moet je wel 300km voor rijden maar allé, dan kun je in de auto wat bijpraten,hé!! Slaapwel en geniet ervan morgen met Mr. Right!!!!Knuffel van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Kruip maar lekker tegen Tommie boy aan dan doe ik dat ook ( de Kat)Als ik je mo niet meer spreek wens ik je een hele gezellige dag/avond toeKus knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Ik kom morgen zeker eens piepen, kan jullie blijkbaar niet missen!!En nu ga ik je raad opvolgen en tegen tompie aankruipen!! dag mieke, droom maar lekker van jouw schatteke!!!!Knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Slaapwel marieke, tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
femke Geplaatst 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2007 De bedoeling is toch dat je er na een tijdje weer wat beteruit gaat zien? Maar als in de spiegel kijk dan knap ik van die nachtenover de grond lopen en achter de de computer zitten ook niet op.Gelukkig heb ik gelezen dat veel van ons daar last van hebben.Maar ik ben nu echt kapot dus ik moet naar bed gaan, ben vanmorgen om 5.30opgestaan om te gaan werken. Dus dit gaat ook niet helemaal goed.Toch heb ik medicijnen van de huisarts clorazepaat-dikalium, moet je toch een beetje rustig van worden. morgen maar proberen uit te slapen dan.Weltrusten voor wie nog wakker is ik ga het maar weer proberen. Groetjes Femke xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden