stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Gesloten ruimtes, liften. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 pfff...ik moet eigenlijk ook nog wel een rondje met 't hondje, maar heb geen puf meer. Vanmiddag is ze uitgebreid wezen zwemmen en dollen met andere honden, wel 2,5 uur lang.Ik denk dat ik maar een keer kies voor de achtertuin......als er tenminste geen boze wolf is....maar ja ik ben ook roodkapje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Film is afgelopen, ik ga mijn hond uitlaten, ben ik niet bang voor.Maar wel voor kleine ruimtes, dichte ruimtes, volle ruimtes, menigten, bruggen, groepen, ergens te vroeg komen, ergens te laat komen, sollicitatiegesprekken.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Hihi Stien ik ga ook liever lopen.Heb ook vliegangst, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Oei, Anna, gesprekken. Morgen is het weer maandag........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Haha, gezellig hoor. Welk clubje gaan we hiervoor oprichten???Bang om eerlijk naar m'n gevoel te kijken.Bang om me echt open te stellen.Bang voor de euromast en alle andere hoge gebouwen, draait m'n maag van om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 BB. alleen bij stijgen en landen, hoewel luchtzakken zijn ook niet echt fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Hoogtevrees.Bang voor grote mensenmassa's.Bang om in de auto te zitten (niet overdreven, maar ik denk toch altijd: 'Ik hoop dat ik weer thuis kom')Bang om mijn papieren in orde te maken omdat ik denk dat ik dan ga doodgaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Gadver Stien, hou op. M'n maag draait nu al!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 www.bangerikken.nl???Ja zo'n grote menigte bij een concert bijvoorbeeld. Het zweet breekt mij al uit als ik dat zie op de televisie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Fran, die laatste kan ik niet plaatsen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Tja, meid, die is ook moeilijk te plaatsen...Als ik alles piekfijn in orde heb (huis, papieren, testament...) ga ik volgens mij dood omdat dat de goden verzoeken is...Is iets katholieks volgens mij. De overtuiging dat God me gaat straffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 WWW.hulp bij uw fobie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Ik dacht werkelijk dat katholieken iets minder zwaar op de hand waren. En de protestanten enzo wat zwaarmoediger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Fran, is dat niet bijgeloof? Heb je dat van huis uit mee gekregen of is daar aanleiding toe waardoor dat geloof ontstaan is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Nee, Stien, het is iets van mezelf, maar de idee dat God me gaat straffen is er wel ingepompt door mijn opvoeding. Dat is katholiek. Praat een mens angst en schuldgevoelens aan en je kunt er alles mee doen wat je wilt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Nou Fran, geloof me dat is niet alleen katholiek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Inderdaad niet, BB. Het is ook politiek. Jaag een mens genoeg angst aan en...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Zo, ik ga nog es een overheerlijk kopje kruidenthee zetten. Dat vele drinken blijft, ik heb het tempo er nog steeds in. En weten jullie wat ik zo raar vind? Ik word 's ochtends wakker met een lap leer in m'n b*k alsof ik een megakater heb???Ik vreet me gek in de koekjes, heb niet zoveel gegeten de afgelopen dagen, ff wat inhalen. Of zou het alweer de tijd van de maand zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Nou, ik ga ook slapen. Morgen weer een lange werkdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Truste Fran. Ik ga ook zo m'n mandje es opzoeken. Ik mag morgen ook weer vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Snurk ze, BB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Allemaal weltrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Pfff, ik snurk niet! Ech nie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2007 Stien, jij ook lekker, droomloos, slapen. Morgen is er wer een dag. Gaan we er weer met z'n allen tegenaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden