Spring naar bijdragen

zondag 4 maart


Mick

Aanbevolen berichten

Goedenavond. Ik heb ee droog dagje op mijn rekening staan, was wel even lastig, maar het ging.
Ik ga zo na de afwas in bad, ik heb gister allerlei badprodukten gehad, dus ik ga ze maar eens uitproberen.
Trouwens mijn zoon heeft gister op mijn aanraden en toen de ouders van zijn vriendje binnenkwamen het snel goed gemaakt. Ik was wel weer opgelucht. Nu zal het voor hun nog wel even de tijd nodig hebben, maar het begin is erweer. Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hoi Marion,

Wat is belangrijker ? Een feestje van je a.s. schoonzoon of je eigen gezondheid ?
Ik weet zat feestjes waarbij ik mezelf compleet voor gek zette... ik heb mijn partner en anderen zo vaak in verlegenheid gebracht...

En hoe weet je zeker dat je niet drinkt ? Heb je hier ervaring mee ?

Heb je de moed om niet te gaan als je je oncomfortabel voelt met het feit dat iedereen om je heen drinkt ?

En hoe belangrijk is 1 feestje op een heel mensenleven ?

Zomaar een paar vraagjes...

Mijn suggestie aan nieuwkomers is altijd om de eerste 6 maanden weg te blijven van zulke gelegenheden...het kan nooit belangrijker zijn dan je eigen fysieke en geestelijke gezondheid...als dat wel het geval is namelijk ben je nog niet klaar om te stoppen of je hebt er nog niet alles voor over...

Ik wens je in ieder geval veel succes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...