Spring naar bijdragen

maandag 5 maart 2007

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moesje heb je het boek gelezen? Ook goed ter ondersteuning van ADB, eigenlijk alle verslavingen.
Vervelend dat je last hebt van een voorhoofdsholte ontsteking, zou je inderdaad eens moeten overwegen om te stoppen. Moet je horen wie het zegt!
Maar zonder dollen, ik meen het serieus. Jij zou dan nu niet meer naar buiten hoeven om te halen. Of gaat je dat te snel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was even met mijn hond een blokje om.

Verkeerd begrepen Stien, ik dacht idd dat je drinken bedoelde. Blij dat ik van het roken al zo'n 25 jaar af ben, die strijd hoef ik niet meer te leveren.

Moesje, bedankt voor je stukje. Heel erg confronterend:
Ik mag niet te levendig zijn (ga maar pianospelen)
Ik mag m'n boosheid niet tonen (ga maar in de hoek staan)
Ik mag niet verdrietig zijn (je moet je niet zo aanstellen, je hebt geen reden om verdrietig te zijn, dat hebben alleen de kindjes met de dikke buiken in Afrika....)
Ik mag niet opstandig zijn (na een pak slaag 2 uur in de hoek)
Ik mag niet lezen (ga eens wat doen, en anders heb ik wel een karweitje voor je...)
Ik mag niet televisie kijken (ga maar sommen maken)
Ik mag niet met een vriendinnetje spelen (dat meisje is niet geschikt voor jou)
Ik mag geen spijkerbroek (dat is geen nette kleding)
Ik mag niet uitslapen (je moet naar de kerk)
Ik mag niet naar de disco (nette meisjes doen dat niet)
Ik mag geen vriendje (eerst studeren)
.........
.........

Hoe bedoel je angst...
Hoe bedoel je leegte...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anna, ik weet het....
Sorry ik was even weg sigaretten halen...

Ja het is confronterend, het ook zo jammer van alle kwaliteiten die je in je hebt...
Die worden zo even aan de kant geschoven.
Als kind zijnde heb ik regelmatig tussen mn ouders ingezeten, pa aan de drank, ma kwaad...
Eerst altijd erbij gezeten om de boel te sussen. 1 keer zelfs ertussen gesprongen en durfde ik mn
mond te openen tegen mn pa, kreeg gelijk een dreun tegen mn kaak, ach ja....
Die tijd is gelukkig wel voorbij en ze zijn nog bij elkaar en het gaat nu goed, alleen jammer van
onze jeugd....
Maar goed, we hebben onze kwaliteiten nog steeds en we kunnen ze ook nog steeds gebruiken
en ik ben wel van plan om ze nu ook te leven!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi moesje,

Ik heb 2 weken geleden een colposcopie met het nemen van biopten en een hysteroscopie ook met het nemen van biopten ondergaan!! Donderdag krijg ik te horen wat het resultaat van die biopten is!! Dat is dus al 2 weken nagelbijten en piekeren en angst geweest!!

Knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal,

ik ben weer terug van weg geweest.

na het eten belde een kennis of ik zin had mee te gaan zwemmen, baantjes trekken; ik heb 42 x 25 m = net iets meer dan een kilometer erop zitten, daarna nog lang zitten kletsen bij haar thuis, gezellig, ze drinkt uit principe alleen kruidenthee's, dus ook nog eens heel veilig bij haar.

is er nog iemand wakker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...