moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Stien jij bedoelde het roken, niet?Ik denk dat Anna dacht dat je de alcohol bedoelde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Ja, drinken deed ik niet zo zeer onder de afzuigkap. Hi, hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 hahahihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Eigenlijk vind ik het jammer dat BB er niet is, volgens mij is zij ook eerst begonnen met ADB en daarna NDB. Twijfelen waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Marieke, het is wel mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Bllergh Stien, ik wil er ook zo graag vanaf....heb nu ook mn pakje net op en moet dus zo weer even wat halen.Daarbij komt dat ik voor het eerst een voorh.holte onsteking heb, nou moe, 'k wist niet dat je daar zo'n last van kon hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Dus ook ik neem binnenkort de beslissing...om te stoppen met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Moesje heb je het boek gelezen? Ook goed ter ondersteuning van ADB, eigenlijk alle verslavingen.Vervelend dat je last hebt van een voorhoofdsholte ontsteking, zou je inderdaad eens moeten overwegen om te stoppen. Moet je horen wie het zegt!Maar zonder dollen, ik meen het serieus. Jij zou dan nu niet meer naar buiten hoeven om te halen. Of gaat je dat te snel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Ik was even met mijn hond een blokje om.Verkeerd begrepen Stien, ik dacht idd dat je drinken bedoelde. Blij dat ik van het roken al zo'n 25 jaar af ben, die strijd hoef ik niet meer te leveren.Moesje, bedankt voor je stukje. Heel erg confronterend:Ik mag niet te levendig zijn (ga maar pianospelen) Ik mag m'n boosheid niet tonen (ga maar in de hoek staan) Ik mag niet verdrietig zijn (je moet je niet zo aanstellen, je hebt geen reden om verdrietig te zijn, dat hebben alleen de kindjes met de dikke buiken in Afrika....)Ik mag niet opstandig zijn (na een pak slaag 2 uur in de hoek)Ik mag niet lezen (ga eens wat doen, en anders heb ik wel een karweitje voor je...)Ik mag niet televisie kijken (ga maar sommen maken)Ik mag niet met een vriendinnetje spelen (dat meisje is niet geschikt voor jou)Ik mag geen spijkerbroek (dat is geen nette kleding)Ik mag niet uitslapen (je moet naar de kerk)Ik mag niet naar de disco (nette meisjes doen dat niet)Ik mag geen vriendje (eerst studeren)..................Hoe bedoel je angst...Hoe bedoel je leegte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Ik ga mijn bed opzoeken, morgen weer vroeg op. Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Oei, Anna. En toch voel ik met je mee met heel veel punten. Ik heb zo nog nooit op een rijtje gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 @AnnaIk hoef mijn moeder niet te eren (want zij had nooit respect voor mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Voor mij ook de hoogste tijd, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Ja Anna, ik weet het....Sorry ik was even weg sigaretten halen...Ja het is confronterend, het ook zo jammer van alle kwaliteiten die je in je hebt...Die worden zo even aan de kant geschoven.Als kind zijnde heb ik regelmatig tussen mn ouders ingezeten, pa aan de drank, ma kwaad...Eerst altijd erbij gezeten om de boel te sussen. 1 keer zelfs ertussen gesprongen en durfde ik mnmond te openen tegen mn pa, kreeg gelijk een dreun tegen mn kaak, ach ja....Die tijd is gelukkig wel voorbij en ze zijn nog bij elkaar en het gaat nu goed, alleen jammer vanonze jeugd....Maar goed, we hebben onze kwaliteiten nog steeds en we kunnen ze ook nog steeds gebruikenen ik ben wel van plan om ze nu ook te leven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Stien, ik heb het boek...heb het alleen nog niet uitgelezen, ben nog ergens bij het begin blijven steken.Ga er zeker mee door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Ja iedereen die gaat slapen...welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Knuf, hoe is het met jou nu dan?En waar krijg je uitslag van over 2 weken, als ik mag vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Slaapwel aan allen die gaan slapen!! Ik zal ook niet meer lang op zijn! Als ik slaap denk ik niet en dat is momenteel een groot voordeel!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Hoi moesje,Ik heb 2 weken geleden een colposcopie met het nemen van biopten en een hysteroscopie ook met het nemen van biopten ondergaan!! Donderdag krijg ik te horen wat het resultaat van die biopten is!! Dat is dus al 2 weken nagelbijten en piekeren en angst geweest!!Knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Tjonge....Dat kan ik me voorstellen!!Ik wens je heelveel sterkte en hoop dat de uitslag goed is!!Nog 2 nachtjes te gaan dus, ik zal aan je denken!liefs Moesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Zijn jullie in Nederland een dag voor op België, hihi?? Voor mij zijn het nog 3 nachtjes te gaan!!toch bedankt voor je lieve steun!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Ach ja, je hebt gelijk....dacht al dat het dinsdag was...hihidie domme nederlanders ook he? allemaal gatenkaas in hun hoofd!!Ik ga nog wat huiswerk maken voor de cursus en dan ook zo naar bed....Ondanks alles, slaap wel Knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Slaapwel moesje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 dag allemaal, ik ben weer terug van weg geweest.na het eten belde een kennis of ik zin had mee te gaan zwemmen, baantjes trekken; ik heb 42 x 25 m = net iets meer dan een kilometer erop zitten, daarna nog lang zitten kletsen bij haar thuis, gezellig, ze drinkt uit principe alleen kruidenthee's, dus ook nog eens heel veilig bij haar.is er nog iemand wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2007 Ja, ik ben nog even hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden