Mick Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Goedemorgen allemaal,Ik kan niet meer slapen... lig me gek te piekeren. Soms zit het mee, soms zit het tegen... en nee, het leven gaat niet altijd over rosies... (waar is ze eigenlijk?), maar meestal over Mickeys.Met mij niet zo goed, ook al drink ik niet. Heb het even erg slecht naar mijn zin en kan nergens van genieten... 1 grote matte bedoeling. Niets vind ik leuk, zelfs in mijn bed liggen niet meer... nou, dan is het erg :-)Erg ongezellig dus voor mijn omgeving, maar het lukt me even niet om me anders te voelen. Ik probeer me wel 'gezellig' te gedragen en me tot dingen te zetten, maar alles voelt k**Gister wel naar de film geweest, maar vraag me niet hoe ik er bij zat... was 'blij' dat de lichten uit gingen.Binnenkort moet ik weer geopereerd worden en dit is nou ook bepaald niet mijn hobby. Ik zag er de vorige keer al zo tegenop en was blij dat het achter de rug was... Nee hoor, ik mag nog een keer. Buh.Als voorbereiding op de operatie heb ik een paar dagen geleden een injectie gekregen, die me een tijdje in de overgang brengt... misschien heeft dit ook zeker gedeeltelijk met dit gevoel te maken.. Had ik vorige keer ook (minder), krijg er straks ook opvliegers bij... lekkerrrrrrGa maandag gelukkig weer naar therapie... kan nuttig zijn. Mag het daar 1 uur lang helemaal over mezelf hebben, zonder me schuldig te voelen.Ik ga niet drinken, dat lost helemaal niets op en zal het alleen maar erger maken... heb ook eigenlijk geen zin in dat gevoel, want ik weet dat het dat gevoel versterkt waar ik op dat moment in zit. Niet verstandig dus.Nou ja, misschien volgende keer weer een wat gezelligere opening van de dag. Had ook niets kunnen zeggen, maar voel de behoefte om te praten.. Gaat niet altijd zo lekker op een openbaar forum en inhoudelijk zal ik er ook niet teveel over uitweiden, daar heeft niemand iets aan en is ook niet belangrijk, maar goed.. het is iets en wie weet helpt het om toch mijn gevoel een beetje weer te geven en respons te krijgen.Fijne dag allemaal. Groet, Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robbie2007 Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Goeiemorgen allemaal,Mick, wat vervelend dat het slapen niet meer wil lukken en dat jij je zo voelt. Ik hoop dat het mooie lenteweer, echt een dag om buiten te zijn, je misschien wat vrolijker kan maken. Ik zou meer willen schrijven maar moet zo meteen weg. Ik moet met mijn zoontje om 8:00 uur aanwezig zijn op de parkeerplaats voor een voetbalwedstrijd, wel een belachelijk vroeg tijdstip op de zaterdag.Ik werd vanochtend wakker met een knallende hoofdpijn en droge mond, had ik nooit toen ik nog dronk maar heb er nu vaker last van. Ik heb dan ook veel gedroomd. Het is nu tien weken geleden dat het mijn eerste dag was dat ik niet heb gedronken en zal het ook vandaag niet doen.Fijne dag allemaal,Robbie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Goedemorgen,Ferry, mooi stukje heb je vannacht geschreven. Je schreef dat het zo fijn is om niet meer te drinken.Ik lag gisteravond in bed, kn niet slapen, lag wat te denken en te wachten op m'n slaap. Achter mijn huis is een grasveld met een kinderspeelplaats. Ik hoorde op een gegeven moment, buiten, iemand heel hard braken en moest daar om grinniken. Ik associeer braken laat op de avond niet met een buikgriepje maar met drank. En bedacht me toen ook; Wat vind ik het heerlijk om niet meer te drinken!En ja, dat ik, en we, er dan nog lang niet zijn, maakt niet uit. Ik heb even genoten van dat moment. Dat ik het niet was met m'n armpjes om de pot, de longen uit m'n lijf te kotsen, heerlijk.Alleen vandaag drink ik niet!!!De zon schijnt hier, ik ga straks lekker sporten en de longen uit m'n lijf rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Robbie, misschien helpt het als je veel water drinkt. Ik herken het gevoel wat je beschrijft, ik heb het soms nog 's ochtends dat m'n tong aanvoelt als een lap leer.Mick, wat ontzettend vervelend dat je alweer 'mag':angry: Moet je lang wachten op je operatie of ben je wel snel aan de beurt. En een draadje hoeft echt niet altijd vrolijk geopend te worden. Je voelt je zoals je je voelt, klaar. Het is al rot genoeg. Goed van je dat je ook absoluut niet overweegt om ook maar te gaan drinken. Toch nog iets positiefs toch?Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @robbie:10 weken, gefeliciteerd.Meestal krijg ik aan het eind van de dag hoofdpijn, 's morgens heb ik daar vrijwel geen last meer van, sinds ik niet meer drink.@bambam:Ik ben vrij snel aan de beurt, over ongeveer 2 weken. Ja en het is natuurlijk positief dat ik niet overweeg om te gaan drinken, zelfs hier heb ik geen zin in. Ik zou er helemaal 0,0 mee opschieten. Ik zit in een fase en daar zou ik doorheen moeten. Ik zal mezelf een schop onder m'n plek waar konijnen wonen moeten geven, maar niets helpt. Ik kan schoppen wat ik wil, maar als het tussen mijn oren niet goed zit... heeft dat toch echt geen zin. Ik weet dat dit heus wel weer voorbij gaat, maar nu zit ik erin en dat is flink dat ding wat een stier tussen zijn poten heeft hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @ Mick, Zo dat is lekker subtiel.M.a.w. je voelt je klootschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @mieke:Hahaha, je maakt me aan het lachen... lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Mieke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @ Mick, jij mij ook.Ik had gisteren een gesprek bij Tactus over het vervolg traject. Soort internet behandeling, maar dan face to face.Ze had nog nooit van dit forum gehoord.Ik legde uit wat het zo'n beetje inhield en ze is toen ook gaan kijken op het forum.Toevallig( ? ? ? ) loerden de Tactussen mee en ze werd helemaal enthousiast omdat ze dacht dat zij het was.Snappen we het nog een beetje?Gna gna de gniffel....................................... zeg verder maar ff niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @mieke:Ben ik nou blond, of hoe zit dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @ Mick Snap je het niet?Nou zij in ieder geval niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 In het katern van de Volkskrant staat een intervieuw met Javier Guzman een cabaretier, herstellend alcoholist.Vorige week al Connie Palmen, beste mensen we zijn niet alleen, haha.Hij zegt veel dingen, ff wat highlights."Mijn veiligheid zit niet meer in de fles"."Kennelijk moeten wij constant onze behoeften bevredigen. Ik vind dat heel erg". (Noot van BB, zou hij de term hunkerbreintje kennen???)En deze is ook leuk. Volgens Guzman zijn er drie dingen die je trek in drank kunnen wegnemen: lees maar wat hij zegt.Maar ff alle gekheid op een stokje, ik merk dat ik het leuk vind als er zo'n intervieuw in staat. Leuk is niet het goede woord, herkenning, me minder alleen voelen is het vlgs mij.Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @mieke:Ok, dan heb ik het dus toch goed begrepen. Het forum doet het dus eigenlijk vanuit zichzelf, zeg maar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @ BB ik weet er ook nog wel 1 tje om de trek weg te nemen @ Mick ze zag Tactus in gelogd staan en ze dacht dat zezelf ingelogd stond.Duurde ff voor ze door had dat zij het niet was, maar de moderator ( als ze al wist wat dat was )Haar geverfd denk ik hyperdetype foutjes@ BB,Tja mij maakt een stuk herkenning altijd weer wat vrolijk, met name als er wat de draak mee wordt gestoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @bambam:Moet ik toch maar weer wat meer chocola eten. lolZou kunnen, maar het zijn volgens mij allemaal maniertjes om maar niet de 'werkelijkheid' te hoeven voelen. Alhoewel, een koude douche .... daar kan je behoorlijk van wakker schrikken (schijnt ook gezond te zijn). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @mieke:Ja, dat zeg ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @ Mick, als je verkering met een neger hebt............smul maar lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ja, er wordt een hoop gedronken. Er zijn er een hoop, die het niet zullen erkennen dat ze een drank probleem hebben. Er zijn er ook een hoop die maar 1 drankje per dag nuttigen en die zeggen nergens last van te hebben, maar vraag ze niet dat een week niet te doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Afgelopen week stond ik mijn boodschappen op de band te leggen.De vrouw achter me en ik graaiden tegelijk naar de sigaretten en het gesprek kwam zo over een verslaving hebben ( roken).Ze wees toen ook op een paar pakken wijn van 1,5 liter per pak en zei dat ze daar ook niet af kwam en al een paar keer naar de AA was geweest.Buiten er verder over gepraat en haar het adres van het forum gegeven en uitgelegd wat de internet behandeling in hield.Toen ze wat terug krabbelde en zei dat ze er eigenlijk wel mee om kon gaan ( het vele drinken) ben ik eigenlijk een beetje kort door de bocht gevlogen.Ik vertelde dat het lijkt dat je je goed voelt, maar dat haar uiterlijk heel anders doet vermoeden.Geloof wel dat ze daarvan schrok dat ik zei dat ik het aan haar kon zien.Hopelijk doet ze er iets mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 @mieke:Had ze een bierviltje achter dr oren zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Nee Mick ze droeg oorbellen met bij passend collier gemaakt van kurken.Beetje over done overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Hahaha, en schuim op dr bovenlip... , maar verder niets hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Beetje bloeddoorlopen ogen.Zei ik eerder dat ik shampoo in mijn ogen had gehad.Schiet me zo ook een smoes binnen.Een jaar of wat geleden werd mijn auto open gebroken dus ik naar het politie buro om aangifte te doen.Agent: mevrouw u ruikt naar alcohol.Mieke: dat hoor ik wel vaker, zal mijn mondwater wel zijn dat u ruikt.Agent: oh zo ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ja ja, en dat geloofde die agent... en u heeft zeker ook shampoo in uw ogen gekregen? Wat een leuke ketting heeft u trouwens om... jajaaajajaja, blablabla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2007 Ik ga zo es ff mijn kluspak aan hijsen.Zit pas 3,5 uur in mijn pejamma ( om 06.00 er al uit )Liefje moest om 07.00 uur al weg , dus tijd om weer eens in huis verder te gaan.Duurt op deze manier zo lang dat als ik zo sloompie doorga ik de hut in de verkoop kan gaan zetten als ik aan de bingo in huisje "de laatste haven " zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden