Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Anna blijft wel lang weg....................zou ze ?..................... gevallen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ha Fran, daar houd ik van, een meisje met trots. Laat dat kwetsen maar aan een muts over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Nee, die is nog maar net weg met haar beest. Zou wel heel snel zijn, dat ze 'gevallen' is.Eigenlijk voel ik me wel wat schuldig dat ik het over, ahum, afdakjes en zo heb, maar wij moeten dus wel aan alle 'schoonheidsidealen' voldoen. Dus zet ik het lekker van me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Hihi, ALS hij ooit een muts vindt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ha ha Fran we moeten lekker niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Marieke als je het maar netjes boven de navel draagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Haast? Ach, na 14 jaar is het geen haast meer, eerder ongeloof dat ik er ooit nog vanaf ga komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ouwe dag, ouwe dag! Dat zeg ik ook altijd, Marieke, terwijl wij eigenlijk toch gewoon nog jongedames zijn, hé! Maar dan niet zo van die stomme giecheltrutten met 0,0 levenservaring. (Hoor mij!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ 140, lees eens goed wat je schrijft. Komt bij mij erg ongemotiveerd over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Klopt, maar hangt er ook maar vanaf uit welk milieu je komt/welke opvoeding je hebt genoten/wat je van je relatie hebt geleerd. Veel mensen mannen en vrouwen nemen bij mankerende communicatie vaak een slachtofferrol aan en zeggen dan: het ligt niet aan mij, maar aan die ander. Dat vind ik de verkeerde insteek. Gaat allemaal om verdediging van territorium en verdediging van territorium! Ofwel, grenzen moeten bewaken en het dichtgooien van de grenzen, zodat je niet meer openstaat voor anderen. Mensen worden pas k*** als de ander de mogelijkheid biedt het te worden en dat heeft vaak met vaagheid te maken en de verwachting dat de ander jou wel begrijp zonder communicatie. Da's een denkfout... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Je kunt je ook in een slachtoffer rol werpen door het milleu waar je uitkomt of de opvoeding die je hebt gehad de zwarte piet toe te schuiven.Ik ben verantwoordelijk voor wie ik ben en hoe ik wil zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menja42 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Klopt, ik ben ook niet gemotiveerd. Ben te moe om nog ergens voor te knokken en dan vooral fysiek. Sorry dat ik dat moet zeggen, maar het is een feit. Ik slaap al niet meer sinds mijn elfde en daar raak je tamelijk uitgeput door. Rare is dat ik me niet zo geradbraakt voel als ik wat gedronken heb en dan bedoel ik niet meer dan twee glazen wijn. Al word ik van de drank nog depressiever en lustelozer dan ik al heel mijn leven zonder die troep ben, maar dat is omdat ik persé de fles moet legen, anders heb ik nog wat over voor morgen en morgen is natuurlijk een nieuwe dag dat ik opnieuw de strijd moet aangaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ 140, ik lees heel veel tegenstrijdigheid in je verhaal en sorry dat ik ff bot iets tegen je zeg, maar dat doe ik om het 1 en ander wat te ontkrachten.Niet slapen sinds je 11e jaar is onmogelijk. Slecht slapen is een heel andere insteek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Fran, zou Anna nou toch..............................? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Hoi, ben ik weer. Leuk dat jullie me gemist hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Anna, alleen razend nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Waarnaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Het is zowaar nog steeds droog. Ik ben over de dijk gelopen. Helaas heeft mijn hond iets ongelooflijk smerigs gevonden en opgegeten, dus nu stinkt hij nog, maar dan uit zijn bek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Vertel es Anna wat ie heeft opgegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik weet het niet zeker, maar als ik op de lucht af ga ben ik bang dat het bruin en zacht was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Heb je het geaaid dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 GATVER, wat denk je van me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Oeps ik dacht dat je het over een mol had. Muntje valt nu pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 @ Marieke we mogen hier ook niet veel hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Gelukkig heeft hij er niet in gerold, het was blijkbaar te lekker. Getverderrie, vies beest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden