Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ach, het is een keer iets anders. Harige rug is heel misschien wel erger dan schubben. Al heb ik het gelukkig nooit aan den lijve ondervonden. Hoewel ex behoorlijk in de buurt komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Visje aan het uitgooien, Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Dat vind ik beledigend voor apen, Rosie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Anna, tandarts nu al weer vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Na ja, als ik een complimentje krijg wil ik eigenlijk wel graag weten waarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 O, ik ben weer mee!!! Nee, ik bedoelde dat ex dicht in de buurt komt bij schubben en hoorntjes en een puntstaartje... En hele kleine hersentjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Dat ga ik vrees ik niet bijhouden, zoveel berichten. Rufus, mooie droom heb je gehad: het was wit, jong, mooi, er was kristal en champagne. Het zag er hemels uit. Van de buitenkant. Maar je weet inmiddels dat het nep is en dat je in de sloot beland.Dat mensen die zelf dronken zijn moeten verkondigen dat ze alles in de hand hebben ken ik.Met als ultieme uitspraak: als je wilt stoppen heb je het niet in de hand. Haha, nee wie heeft het nou niet in de hand, wij nuchteren of de zatkoppen?He Marieke doe eens stiller met dat lezen 's avonds laat. Anders bellen we de politie Mieke, lekker genieten van die fijne man, dat het bestaat weet ik inmiddels ook.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Die kies was al dood, dus zoveel pijn deed het niet Stien. Maar die kiezen die ze morgen wil gaan doen zijn helaas niet dood, dat zal dus niet zo fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Mag ik vragen waar jij die man bent tegengekomen Kate? Ik wil weten waar ik rond moet gaan lopen om gevonden te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Nou dat is al heel lang gelden Anna. En dat was bij vrienden. Maar dat er foute mannen rondlopen weet ik ook. Daarom hou ik deze vast..... Niet te vast natuurlijk, dat werkt ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Nee Utrecht Ondiep, of hoe heet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik kan niet zo snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ja, zul je net zien, zijn ze allemaal al bezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Mars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Nee Rosie, ook weer fout. Had je daar al die losers vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Nou, in Ondiep lopen ze niet rond hoor Kate, dat kan ik je wel vertellen. Lopen op die plekken allemaal leuke, vrijstaande mannen Rosie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Oke, hij is een alien. Maar wel heel lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Hebben jullie echt stadswijken die ONDIEP heten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Utrecht Overvecht ook niet, Utrecht Kanaleneiland ook niet. In Utrecht Centrum ook nog nooit wat tegen gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Daar moet je dus geen diepzinnige man gaan zoeken lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ja hoor Fran, in Utrecht heet een stadswijk Ondiep. En geloof me, je wil er niet wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Overvecht... Ondiep... Hihihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Hihi Rosie, Utrecht heeft nog wel een paar wijken die erger zijn dan Ondiep hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Misschien moeten jullie gaan zoeken in 'Utrecht Pantoffel-Held' of 'Utrecht Braveziel' of 'Utrecht Normaal'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Overvecht komt van 'over de Vecht' Fran, de Vecht is een rivier. Kanaleneiland ligt tussen, en wordt doorsneden door, een aantal kanalen, dus vandaar de naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden