bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 we gaan even naar het journaal kijken, maar ik blijf nog even ingelogd, wie weet tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Hoi mensen,'t Is hier weer te horen dat wij midden in het centrum wonen.Een stelletje reeds ingedronken jongeren zo te horen en te zien.Ze weten niet waar ze zullen eindigen.Nu hebben ze lol en straks....Trouwens is er wel wat meer te beleven op het forum vandaag.Gisteren was het wel heel erg rustig.En voor mij is alles wat jullie schrijven, of het nu goed of slecht nieuws is, of gewoon een momentopname, of iets dat je meegemaakt hebt of iets anders, alles is de moeite van het lezen en delen waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Corinne, ik woon ook in het centrum.Bij ons het vaak 's nacht raak, allemaal van die luide dronken stemmen.en als ik dan lekker nuchter in mijn bed lig,dan denk ik, jullie hebben morgen een katerikke lekker niet. nanananana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 GENIETEN:rose::rose:Als de weersverwachting klopt ( maar wij hebben Twan natuurlijk)Dan wordt het morgen een mooie dag, met nog een graadje meer dan vandaag.Dus dat wordt genieten en niet met mate,want mijn stelling is: PLUK DE (zomerse) DAG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Ik hoor net wel dat er morgen nog een stevige wind waait en als je gaat fietsen echt wel je jas nodig hebt. Ben ook erg benieuwd de komende dagen naar het weerbericht. Wij willen een paar dagen er tussenuit, de zgn. relatie dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 @corinneook jij hebt een mooie uitzwaaier erbij: ervaring is de optelsom van onze fouten. als een koe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Hoi mensen,'t Is voetbal op TV. Vandaar dat ik geen ingelogde mannen opmerk.Kijken naar 22 mannen die met z'n allen achter de bal aanlopen en als ze die dan eindelijk hebben, dan schoppen ze hem weg.Ik vind voetballen ook leuk, maar alleen om het zelf te doen, niet om naar te kijken.Partner en zoon zullen wel vroeg gaan slapen vandaag. Morgen hebben ze een trainingsloop van 35 km die om 10.00 van start gaat. Ze mogen, mij te ver en ik slaap liever uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 @stien, relatiedagen, dat klinkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Nou dan moeten we maar even op de weersvoorspelling van Twan wachten.Ik heb de komende twee weken 5 verjaardagen.Het zijn allemaal verjaardagen waar ik niet onder uit kan komen.Het begint morgen al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 quote: Originally posted by: AnnaEen heel enkele keer bekruipt mij ook nog wel het verlangen om één avond weer even helemaal weg te zijn, niet te denken. Ik hoop niet dat ik er een keer aan ga toegeven. @anna:Ik denk niet dat die ene keer er aan toegeven, je een avond zal geven van helemaal weg en niet denken. Ik denk eerder dat het vreselijk is na zo'n lange tijd niet drinken.... Ik vrees dat het een avond vol spijt en piekeren zal worden.... Geef er dus maar niet aan toe.Ik kom net van een feest en er werd weer flink gedronken.... heel veel, drank is daar de hoofdzaak. Ik was hier 'vroeger' kind aan huis en ik heb daar nog nooit met een leeg flesje/blikje bier voor m'n neus gezeten.Nu was ik broodje nuchter en heb genoten van de lekkere happen (vond ik nooit belangrijk, stond altijd bij de tap... stond ik nu overigens ook, want tappen blijf ik leuk vinden... in 1 keer, met precies de goede schuimkraag en niet over het glas heen...). Ik merkte dat er mensen aangeschoten werden en ik merkte ook op, dat sommigen juist hierdoor hun onzekerheid verraadde. Ik had geen zin meer om te blijven en het was heerlijk om gewoon te kunnen besluiten om te gaan... weg wezen. Niet omdat ik nou dat gedrink zo erg vond, maar het was gewoon lekker om te kunnen besluiten om te gaan zonder nog 1 laatste te nemen (tot diep in de nacht) en weer lekker fris buiten op straat te lopen. Dan maar een partypoeper.... Nu heerlijk op de bank (nee, niet meer op zolder)... met een pot thee en een zak honigdrop....mmmmmIk heb ook nog even nagedacht (natuurlijk) over dat loslaten... Wil ik eigenlijk wel bepaalde dingen loslaten? Want als ik echt zou willen, dan zou ik het toch los moeten kunnen laten? Maar goed... weer iets om over na te denken...tja, ik mot toch wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 mijn latter zit ook voor de buis, en rudy vast ook, die was vanmiddag ook al voor de tv met wielrennen: veel valpartijen hoorde ik op de radio halverwege de wedstrijd, wie heeft er gewonnen?, en heb je zelf nog gereden, of zat er nog teveel vet op de fiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 @sterkte marion; en bedenk: het mooiste kado op een verjaardag is een droge verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Hoi allemaal,Sorry dat ik geen excuses aan ga bieden voor wat iemand zo mooi omschreef als drankjank, vorige week. Het is zoals het is. Ik heb AD van mn doc maar dat stuit ook weer op andere bezwaren. Eerst de fysiek maar aanpakken, dan de psyche. Ik sleutel en schrijf het van me af. Hoorde vanmiddag iets heel moois op de radio:A cloud in the sky can carve a canyon in the rocksen zo voelt het ook, een flauw besef kan je vastgeroestte leven veranderen. Mijn motor is eindelijk klaar, morgen proefrijden.Dank jullie en oh ja, ik doe inderdaad niet zo aan pb's, er gaan echt daaagen voorbij dat ik niet online ben want ik werk al >8 uur per dag met die computermeuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Mijn manneke is nog steeds niet terug.Hij is twee dagen naar zijn zus in Nijmegen, helpen met stenen sjouwen.Hij komt pas na het voetballen naar huis, dus dat wordt wel middernacht.En dan moeten we de klok gelijk aanpassen aan de zomertijd, dus dat wordt een latertje.Nu had ik 2 avonden kunnen drinken, zonder zijn toezichten ik heb niets in huis gehaald.Ben een héééél klein beetje trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 @mick: petje af! ik heb wel geen petje op mijn plaatje, jij wel, maar ik neem de mijne toch diep voor je af, dat je in zo'n situatie weer lekker fris naar buiten kunt gaan: klasse mick! en leerzaam om andere te observeren als ze zich volgieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 welcome back, water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 @marion, wil je dat "heel klein beetje" weglaten? je mag hartstikke trots zijn, zeker omdat je alleen was. ik bewonder je doorzettingsvermogen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 @water: pas je op met medicijnen op de motor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Hallo Water,Fijn dat je weer even wat van je laat horen..Ik hoop dat de AD aanslaat, maat dat duurt meestal wel een paar weken, weet ik uit ervaring.Schrijf het lekker van je af. Ik heb hier bij het forum ook al zitten janken, lachen, klagen, geiten en dingen van me afgeschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Mick, knap dat je nu zo het feest zonder alcohol kunt verlaten.Volgens mij moet je sommige dingen in je leven ook nooit loslaten.Het tegenovergestelde van loslaten is vasthouden.Mijn mooie herinneringen, die ik koesterdie zal ik nooit loslaten.Nare dromen uit het verleden,die nog steeds mijn emoties aanwakkeren,die wil ik loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 mijn kinderen zal ik ook nooit loslaten, maar ik wil hen ook niet claimen, dus het komt neer op de goede balans vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 en als het even kan, laat ik mijn man ook niet los, ook al leven we tegenwoordig als lat-relatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Welkom terug Water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Marion,laat dat klein beetje maar weg, je mag gewoon trots op jezelf wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 Wat is trouwens AD?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden