Spring naar bijdragen

Maandag!

water

Aanbevolen berichten

@corinne, lijkt me heel leuk en ontspannend, al mijn frustraties lekker wegrammen op een grote trommel, en denken dat dat een gremlin is; ik krijg er zo'n zin in om die eens lekker op de kop te slaan.

ik zit maar wat te rammen op mijn computer (goed dat ik niet naast de buurvrouw van marieke woon) want ik wil het echt volhouden vandaag, maar o, wat is het moeilijk; zulk mooi weer en dan de hele dag en avond alleen, maar ik heb zelf (met hem) voor dit leven gekozen, dus ik moet niet zeuren, maar het idee dat hij vanavond niet komt -en misschien drinkt met zijn collega's- dat zwalkt maar rond in mijn hoofd.

ik wou dat het 7 uur was, het is ook bijna zo ver, want ik haal het nu op de fiets ook niet meer.
JOEPIE, IK HEB GEWONNEN! het gevoel of ik de marathon heb gelopen, pfff, bek-af, maar droog, ik mag nu koffie gaan zetten, en op mijn balkonnetje een boekje lezen, ik heb het verdiend vind ik zelf!

allemaal bedankt voor jullie geduld bij het lezen, ik doe mijn best geen schuldgevoel te krijgen, dat ik jullie heb "gebruikt", maar het heeft me echt geholpen. JOEPIE (een beetje gek voor een grijze dame, maar vooruit maar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 85
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joepie Bibelle, goed gedaan! Laat ze geen nest bouwen, dat is ook een mooie ja, de vleermuizen fladderen wel weer weg.

Stien, geniet van je vakantie. Zo heeft ieder zijn eigen drankrituelen, en het is precies wat Mick zegt: je gaat er dan naar uitkijken. Kun je geen alternatief bedenken voor als je thuiskomt? Desnoods een zak lekkers eten als beloning als de koffer is uitgepakt, of een lekker filmpje kijken 's avonds, of de koffer pas de volgende dag uitpakken, weet ik veel. De grootste beloning is natuurlijk dat je niet meer drinkt.

SW, ik heb ook het laatste jaar gematigd en de laatste maanden alleen nog eens in de zoveel dagen. Toch is het niet helemaal bevredigend he? Volgens mij ben je wel een volhouder en kom je er wel.

Hey Rosie, vertel eens wat meer!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de vorige uitzwaaier sprak mij meer aan, marion
maar deze is natuurlijk ook heel oké;
wat leuk dat je nu ook een versierrandje hebt,
ik heb mijn randjes gemaakt als eerbetoon aan mijn duitse oma,
die zo graag borduurde, en mij mijn "franse" naam bibelle gaf,
ipv de duitse naam waar ik mee gepest werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...