bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 @corinne, lijkt me heel leuk en ontspannend, al mijn frustraties lekker wegrammen op een grote trommel, en denken dat dat een gremlin is; ik krijg er zo'n zin in om die eens lekker op de kop te slaan. ik zit maar wat te rammen op mijn computer (goed dat ik niet naast de buurvrouw van marieke woon) want ik wil het echt volhouden vandaag, maar o, wat is het moeilijk; zulk mooi weer en dan de hele dag en avond alleen, maar ik heb zelf (met hem) voor dit leven gekozen, dus ik moet niet zeuren, maar het idee dat hij vanavond niet komt -en misschien drinkt met zijn collega's- dat zwalkt maar rond in mijn hoofd. ik wou dat het 7 uur was, het is ook bijna zo ver, want ik haal het nu op de fiets ook niet meer.JOEPIE, IK HEB GEWONNEN! het gevoel of ik de marathon heb gelopen, pfff, bek-af, maar droog, ik mag nu koffie gaan zetten, en op mijn balkonnetje een boekje lezen, ik heb het verdiend vind ik zelf!allemaal bedankt voor jullie geduld bij het lezen, ik doe mijn best geen schuldgevoel te krijgen, dat ik jullie heb "gebruikt", maar het heeft me echt geholpen. JOEPIE (een beetje gek voor een grijze dame, maar vooruit maar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Bibelle,Je hebt ons niet mis- of gebruikt. Wij willen je steunen. En jou is het in ieder geval gelukt, dus ga lekker zonder enig schuldgevoel buiten koffie drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 ja, pffff, dank je, eet smakelijk met je kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Bibelle, dat was een goeie mop, ik zal hem onthouden als me moeder weer eens een opmerking maakt en knap dat je de Gremlins de kop hebt in gedrukt.Hallo Kohtje, leuk dat je even langs kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Joepie Bibelle, goed gedaan! Laat ze geen nest bouwen, dat is ook een mooie ja, de vleermuizen fladderen wel weer weg.Stien, geniet van je vakantie. Zo heeft ieder zijn eigen drankrituelen, en het is precies wat Mick zegt: je gaat er dan naar uitkijken. Kun je geen alternatief bedenken voor als je thuiskomt? Desnoods een zak lekkers eten als beloning als de koffer is uitgepakt, of een lekker filmpje kijken 's avonds, of de koffer pas de volgende dag uitpakken, weet ik veel. De grootste beloning is natuurlijk dat je niet meer drinkt.SW, ik heb ook het laatste jaar gematigd en de laatste maanden alleen nog eens in de zoveel dagen. Toch is het niet helemaal bevredigend he? Volgens mij ben je wel een volhouder en kom je er wel.Hey Rosie, vertel eens wat meer!groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Kate, je gaat dit keer goed hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Eh, het begint er geloof ik op te lijken ja. Maar ik durf nog niet zo hard te roepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Fluisteren is ook goed Kate:D Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Heel zachtjes dan...... dag 11! Het afgelopen jaar (en de 4 jaar ervoor haha) was 12 dagen mijn record.Ooit eens 6 weken, 5 jaar geleden. Ik zou wel eens 2 maanden als doel willen stellen. Om mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Moet nu naar Greys Anatomy, naar dokter Burke! (hihi wat een rare naam eigenlijk, burk.....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Zou hij net 3 broodjes shoarma ophebben, burk burk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Burp:wacko:Ze waren heerlijk Kate. En helemaal voor mij alleen, hihi. Veel plezier met Burppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 :present::present::present::present::present:Kate, aanmoedigingsprijs!!! Keep up the good work girl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 hé kate, goed joh, en fluisterend of van de daken geschreeuwd: je gaat het redden! dit is mijn aanmoedigingsprijs voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Wat is het rustig hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 ik wil wel even herrie maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 je hebt ook een nieuwe uitzwaaier, als ik het goed heb gezien, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Kate, hier van mij ook en aanmoedigingsprijs, zodat je het deze keer gaat halen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 wow, marion, pas maar op dat je niet failliet gaat, met al die dure cadeaus! (ze zijn je gegund hoor, kate) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Was opruiming, 4 halen, 1 betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Ik heb alweer een nieuwe uitzwaaier, ben gewoon effe wat aan het proberen.Je moet wat hé, om die Gremlins tegen te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 de vorige uitzwaaier sprak mij meer aan, marionmaar deze is natuurlijk ook heel oké;wat leuk dat je nu ook een versierrandje hebt,ik heb mijn randjes gemaakt als eerbetoon aan mijn duitse oma,die zo graag borduurde, en mij mijn "franse" naam bibelle gaf, ipv de duitse naam waar ik mee gepest werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 Ja, ik vind die andere ook mooier, ga hem zoweer veranderen, hihihien ook iets erbij borduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 dat zou mijn oma fantastisch vinden! heb ik een vriendinnetje dat ook borduren kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2007 ja, zo is het mooi, even breed als je tekst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden