Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 maart 2007

Mick

Aanbevolen berichten

Nog bedankt voor de aanmoedigingsprijzen gisteren, BB SW en Bibelle, lief, dat doet een mens goed!
Vanavond avond bij schoonouders weer overleefd! Zonder drank gaat de avond eigenlijk veel sneller om.

SW, ik stuur vanavond het zandmannetje naar je toe, ok? Ga je lekker heerlijk diep slapen.
Ik gebruik zelf wel eens valeriaanpilletjes als ik gespannen ben. Maar moet zeggen dat ik zonder alcohol beter en vaster slaap, met een letterlijk rustiger hart.

Corinne, je kunt de stap sneller nemen als je wilt! Je zegt zelf dat je je veel lekkerder voelde zonder drank, waarom dan nog uitstellen? Proberen kan toch! (goedbedoelde ongevraagde bemoeienis)

Anjo, fijn dat je je wat stabieler voelt. Hoop dat er nu betere tijden voor je aanbreken.

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anna,

Dat is mij ook opgevallen. Trouwens log ik soms in en dan is er niemand ingelogd. Zit ik daar eenzaam en alleen naar het forum te kijken. Ja, dan loop ik inderdaad ook weg, ook al blijf ik dan meest ingelogd.

M.a.w. mensen, kom eens wat meer langs, a.j.b., al is het maar om gedag te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, gefeliciteerd met je 20 jarig huwelijk! Tuurlijk reden voor gebak!!!!!!!!!!!!!

Anna, slaap lekker. Het wordt vanzelf wel weer wat drukker hier, let maar op.

Water, goed van je te horen. Je bent goed bezig zo te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anna, dat kan want de syntomen lijken nogal veel op elkaar. De psychiater die me had gezien vlak na Troy dacht dat ik leed aan PTS disorder. IK vond het ook al vreemd dat toen ik de persoonlijkheidstesten heb gedaan bij mijn opname mijn resultaat geen persoonlijkheidstoornissen.
Meisje het is niet zo belangrijk. Het belangrijkste is dat het nu op zijn pootjes gaat vallen.
Mijn psychiater is 2 maanden op vakantie maar als hij terug komt wil ik het toch gaan proberen om het spul af te gaan bouwen. Een van de reden is dat zoals jij weet dat je dat echt moet afbouwen. en daar ga ik zelf niet mee klooien.. Wat mij verder een beetje dwars zat is als je het slikt hoe weten we dan
hoe we de juiste dosering van de schildklier moeten gaan bepalen.

Water ga terug naar je dokter er zijn zo verschillende AD. Je hebt zoveel op je bordje en ik voor een hoop eens te lezen dat je weer met een lach op je gezicht midden in het leven staat.

Mijn G.., ik heb mijn huis een doorgelopen en alles bekeken, okay ik heb vorig jaar boven behangen maar dat behang dat ben ik niet. Dus zal ik eerst alle papieren uit moeten zoeken, oh wat zal mijn vader bij zijn als ik dat gedaan heb. Dan gaat alles wat met onderwijs te maken heeft naar zolder.
Laat het UWV mij maar omscholen er spelen een paar dingen door mijn hoofd die me ook leuk lijken. En dan ga ik aan de slag met mijn huis. Ik hoef hier alleen te wonen en het minste wat je dan kan doen is dat mensen het herkennen aan zijnde mijn huis. Mijn vader zal het daar zeer zeker mee eens zijn en het zal mij zeker een maand goed bezig houden.ook wel leuk om te doen. IK heb ineens de energie en er zin in.
Ik heb een paar jaar geleden het bankstel van de buren gehad en dat kan nog wel even mee.
Dan stond er nog een hele aparte bank die nu in de weg zit maar als ze de ramen gaan vervangen weet ik zeker dat wat werklui hem wel even door het bovenraam willen trekken.
Het hoeft niet al te veel te kosten, alleen wat bloed, zweet en tranen. We krijgen voor het ongemak een maand huur terug en er zijn nog een paar kamers zonder vloerbedekking. Ik ga een kamer in richten als
walkin cupboard. Hi hi, heb bijna geen kleren maar hoop doet leven. Ik had begrepen dat alleen de kast inhoud bij IKEA niet zo duur was. Dus dan blijkt er ook nog een gedeelte over voor mijn naaimachine en stofjes en zo.

Ik weet uiteindelijk wil ik hier weg maar ik wil het ook netjes achterlaten.

Dus school, belasting , UWV uitgezocht en dan ga ik er ook hard tegen aan. IK heb boven nog van alles liggen qua behang papier en verf en ben meestal best handig, grote voordeel als je een zeemanshuwelijk
hebt gehad. Ik denk dat dit mij een tijdje bezig zal houden.

Ik ben trouwens met mijn schoonzus naar de stoffenbeurs geweest, heb een paar hele leuke stoffen gekocht. een stofje met delfstblauwe tegeltjes, dat wordt dis een jurkje voor mijn kleindochtertje.
Half nederlandse meisjes in Engeland behoren zo'n jurk te hebben.
IK ben trouwens op zoek voor een patroon van een echte toverfeejurk. Heeeft iemand die toevallig liggen? Stuur je me dan even een pbtje. Je krijgt het natuurlijk terug en postzegels worden vergoed.

Ik voel me meestal een stuk beter als het zonnetje schijnt, ben niet geschikt voor het nederlandse klimaat dus ik leef meestal toch wel op als de temperaturen weer beginnen te stijgen.
Plus ik kijk graag naar huizen en het valt me op dat ik gewoon een violwassen Engelse smaak aan het krijgen ben. oude bes:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha, die corinne, ik kom net thuis en dacht: even kijken, het eerste wat ik zie (vandaag weer achteraan begonnen) is jouw mop, lachen dus, is goed als je alleen thuiskomt. ik heb altijd de neiging om het gelijk door te vertellen, maar aan wie dan?

in elk geval: ik ben weer thuis en on-line

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, hihi...........

Ja het is wat rustig de laatste tijd. Er meilden zich wat minder mensen aan eigenlijk is dat goed nieuws. Sommge mensen gaan even weg zoals Kate. Trouwens met CG gaat het echt goed. Jij was het toch die aan haar moest denken?
Ik denk dat geit geen kwaad kan met mate, je moet toegeven als je 17 pagina's hebt doorgeworsteld met
met gegeit dat niet een invitatie is. Dit lijkt mij niet zo veel kwaad kunnen, sommige hebben even tijd voor zichzelf nodig hebben en komen wel weer terug. Misschien is het even rustig voor een reden.
Ik hoop dat Houtje snel weer terugkomt. laten we donderdag niet vergeten het is een belangrijke dag voor haar. ik zou ook graag Tapas weer terug zien en nog wel een paar. IK ben blij dat Kate ons weer gevonden heeft.
WAt belangrijk is dat we de nieuwelingen blijven steunen.
IK denk dat het forum inderdaad maar een tijdje nut heeft bij het vechten tegen alcohol. Ik zit er nu een jaar op en vaak wordt hetzelfde gezegt of dingen die je herkent maar je al een plaaatsje hebt gegeven.
Toch blijf ik hier nog even. Ik ben nog steeds niet zo uitgaat en voor mijn zijn jullie nu ook gewoon even sociale contacten waarvan ik er sommige nu ook echt niet meer wil missen.
Ik weet zeker dat het weer terug komt. Water is ook van de oude garde en kijk eens hoe hij nu bezig is. petje af. Ik ben blij om je nu weer zo te lezen, ik vond je altijd erg lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@anjo, fijn te horen dat je iets meer energie hebt, ik hoop ook dat dat van de schildkliermedicijnen komt; onvoorstelbaar dat ze je schildklier over het hoofd heben gezien bij al die andere diagnoses en onderzoeken. nou hopelijk is dt de juiste wending, en gaat de lijn van nu af aan omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

over vriendinnen en kleren kopen: sinds een jaar of twee maakt een vriendin mijn kleding, (ik heb 2 linkerhanden, en door de reuma ook nog eens stijve handen) wat zij maakt is heel alternatief, in kleuren die ikzelf nooit uit zou kiezen, en die me dan fantastisch blijken te staan, iedereen reageert enthousiast, en ik wordt er zelf ook vrolijker van. een geluk dat zij mijn vriendin geworden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosie, dat is inderdaad een raar, om een asbak mee te geven, sorry maar het is net zoiets als een kind met een been een step geven.

Ik zie heel vaak, dat mensen even ingelogd zijn en niets schrijven en dan weer uitloggen, want ik zit de laatste dagen ook best veel achter de computer, omdat ik mijn draai niet kan vinden.

Veel nieuwelingen zijn weggebeleven en veel oudgedienden laten ook niets meer van zich horen,zoals Droefie, Haamster, Longschamps en Ariel en Kohtje, Visje komt alleen even langszwemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@marieke: heerlijk dat je van de zon kon genieten; ik heb van de ene klus naar de andere wel steeds de fiets gepakt, maar van zitten kwam niet zo veel, jammergenoeg. pas vanavond vrij, met onze zoon uit eten geweest, hij heeft een nieuwe baan, en vertelde 100uit. hij een biertje, en ik spa; hij vroeg keurig of ik het erg vond als hij......... ik vond het wel moeilijk, maar ik gunde het hem zo. toch niet meegedaan, sterk geweest, en van hem een dikke zoen gehad, samen met hem naar latman gebeld om verslag uit te brengen, twee oortjes dicht bij 1 mobieltje, heeft ook wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@anna: ook lekker in de zon gewandeld, zie ik, en ook lastige maten, net als ik, alleen zit ik aan de andere kant: lang en zwaar, zo eentje waar je niet omheen lijkt te kunnen (maar die door één gremlin zo kon omgeduwd kon worden, maar dat is geweest, hoop ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Mariion,

Ik zit tegenwoordig ook veel achter de computer. Dat ding staat tegenwoordig zowat de hele dag aan. Meest ingelogd en dan kijk ik geregeld of er berichtjes zijn. Doe ondertussen spelletjes (hartenjagen, spider solitaire enz.). Zo blijf ik buiten mijn gevaarlijke plek.
Vorige week woensdag was een ideale dag met al die berichtjes. Ik dacht toen : wat een gefilosofeer in de ruimte, lekker melig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...