Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Mick allebei tegelijk hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 dat kan niet... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik ben benieuwd of mijn verjaardag er binnenkort ook komt te staan:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 MIck, ik bedoelde allebei tegelijk op 00.26 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ja, dat bedoelde ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 nee, ik bedoelde 00.27 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Zal de narcose nog wel zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Beste mensen,'t Is goed geweest voor vandaag.Vier goeie dingen van vandaag:Mooi weerLieve puppie bij de buren2 Gelukkige kinderenHeb me weer aan mijn max gehouden.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Hoi allen die hier nog aanwezig zijn,Ik weet dat ik hier niet veel meer kom maar ik heb even jullie hulp nodig! Ik heb de strijd tegen de gremlins vananvond verloren door allerlei omstandigheden en drink nu wijn!! Ik ben bezig met m'n tweede glas en voel me een echte mislukkeling!! Ik voel dat ik nu hulp nodig heb om niet verder te drinken, wat me anders steeds op m'n eentje lukte!! Verdrietige groetjes van knufie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 @mick, sorry dat ik er niet was om je steun en moed te wensen toen je het nodig had, ik stuur je dus veel beteringsgroetjes!!!Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Spijtig dat iedereen al weg is, ik zal het op m'n eentje proberen op te lossen!!Vele groetjes van een gefrustreerd verdrietig knuffieke:(Tot later allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Knuf...........???Ben je er nog of heb je al uit gelogd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Knuffie, ik wil er graag voor je zijn nu!maar volgens mij heb je al uitgelogd,ik wens je in ieder geval sterkte......je weet me te vinden als je me nodig hebt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ach Knuffie, heb ik je net gemist.Je hoeft je niet waardeloos te voelen hoor, soms wordt het allemaal net even te veel.Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden