BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Het komt zo als het komt ofzo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik verzamel oude chinese spreekwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 cecilius est in horto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 en ik ga slapen en jullie hoop ik ook !!!!!Fijne nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 mea culpa = sorry het is mijn schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 mick in da house Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Nou Water, die heb ik net iets te vaak moeten gebruiken de afgelopen dagen, weken, maanden, jaren. Daar wilde ik maar es mee stoppen.Afscheid doe ik ook in drieéen, nu ga ik echt, hihihi. Denk ik...Jullie geven de vertaling toch nog wel even hé, anders moet ik daar morgen heel de dag aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Niets bijzonders BB. Ooit eens een blauwe maandag Latijns gehad op school (toen ik nog genoeg hersencellen had) en kon me dit zinnetje nog herinneren.Cecilius is in de tuin (als ik me niet vergis).... meer was het niet... geintje dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 o houtje, ik vol me weer net zo dom als toen ik boekhouden moest leren op school.... maar ik ga puzzelen, ik print het uit en bij elke gremlin die langs komt grijp ik naar de reddingsboei van jouw puzzel-opgave! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 zoals je ziet ben ik net thuis, een heerlijke avond gehad, maar wel onverstandig geweest: nog meegegaan met een vriendin, en nog 2 uur zitten bomen (alcoholvrij), maar het was gisteren ook al een kort nachtje; ik lees deze dagdraad even snel uit en ga dan naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 wel ja, wel tien pagina's, het is nog net voor twaalven, dus kan ik nog suggereren dat ik op tijd naar bed ben gegaan. tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 as dus was cas, was sas nog meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Is eigenlijk wel een leuke uitzwaaier, want het is oud Grols, ja daar waar de Grolschfabriek heeft gestaan.Het betekent: Als je doet wat je kunt, wat moet je dan nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Marieke, de woningbouw inlichten is een goeie, want als die mensen dan ook daar naar bellen, dan ben je ze wel voor geweest.Je kunt hele goede oordopjes kopen bij de drogist, die heb ik ook altijd tegen het gesnurk van mijn man.Anders lig jij vannacht met hartkloppingen in bed, van gif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Die onthoud ik: alst dust wast kenst, wat most den nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Water, is dat een vertaling van mijn spreukje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ja SW ik probeer een beetje Gronings te brabbelen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Hieperdepiep HOERAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Marieke,Welterusten. Oogjes dicht en snaveltjes toe, en dopjes in de oren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Rosie heeft gelijk, je moet gewoon volhouden met de politie bellen.Dat zei de politie ook tegen ons, toen wij twee jaar geleden zo'n last hadden van de hangjongeren.Blijven bellen zei de politie dan wordt er iedere keer melding van gemaakt, mocht het dan echt uit de hand lopen dan hebben jullie het elke keer gemeld.Toen ik nog in een eensgezinswoning 4 jongeren begeleidde, werd er ook vaak de politie gebeld voor overlast als ik weg was.Wij hadden dan bereikbare dienst en moesten er naar toe, maar de buren hebben het wel gered samen met de woningstichting en de burgemeester, dat de jongeren uit het rijtjeshuis moesten en een andere woning kregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Weer een opvlieger Mick:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Ik ga ook maar eens (proberen) slapen. Ik slaap op de bank (beetje ongezellig)... hoef ik geen trappen te lopen.Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Nee Sw, missLoa is vandaag jarig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Lekker slapen Mick.Ik zie dat missLoa jarig isvandaag, maar ik ken haar niet.In ieder geval van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Mick,Ik hoop dat het een beetje prettig liggende bank is en wens een goede nachtrust toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden