Spring naar bijdragen

woensdag 28 maart

bibelle

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Water, die heb ik net iets te vaak moeten gebruiken de afgelopen dagen, weken, maanden, jaren. Daar wilde ik maar es mee stoppen.

Afscheid doe ik ook in drieéen, nu ga ik echt, hihihi. Denk ik...

Jullie geven de vertaling toch nog wel even hé, anders moet ik daar morgen heel de dag aan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets bijzonders BB. Ooit eens een blauwe maandag Latijns gehad op school (toen ik nog genoeg hersencellen had) en kon me dit zinnetje nog herinneren.
Cecilius is in de tuin (als ik me niet vergis).... meer was het niet... geintje dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals je ziet ben ik net thuis, een heerlijke avond gehad, maar wel onverstandig geweest: nog meegegaan met een vriendin, en nog 2 uur zitten bomen (alcoholvrij), maar het was gisteren ook al een kort nachtje; ik lees deze dagdraad even snel uit en ga dan naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosie heeft gelijk, je moet gewoon volhouden met de politie bellen.
Dat zei de politie ook tegen ons, toen wij twee jaar geleden zo'n last hadden van de hangjongeren.
Blijven bellen zei de politie dan wordt er iedere keer melding van gemaakt, mocht het dan echt uit de hand lopen dan hebben jullie het elke keer gemeld.

Toen ik nog in een eensgezinswoning 4 jongeren begeleidde, werd er ook vaak de politie gebeld voor overlast als ik weg was.
Wij hadden dan bereikbare dienst en moesten er naar toe, maar de buren hebben het wel gered samen met de woningstichting en de burgemeester, dat de jongeren uit het rijtjeshuis moesten en een andere woning kregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...