Spring naar bijdragen

woensdag 28 maart

bibelle

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ze zijn tot half drie bezig geweest, het kleintje zat klem onder de grote, en ze moesten uit elkaar getrokken worden: 2 sleepwagens, foto's met heel sterk groot flitslicht (of lijkt dat erger in het donker)
:camera:
geschreeuwde aanwijzingen, één van de bestuurders die wel erg luidruchtig reageert (die blaastest is vast positief uitgevallen...... ) en eindelijk rust............ maar om zeven uur liep de wekker af, eerst naar de fysio en dan naar het werk.

als ik nu in de loop van de dag maar niet zelf afgesleept moet worden, wegens het achter de computer, of in een vergadering onaangekondigd in slaap vallen........

ik ga er maar voor, opnieuw beginnen, moe zijn is een risicofactor, volgens mij ruiken gremlins dat, maar ik heb een stuk van de bumper veroverd van de kleine auto, en ik mep alle gremlins weg.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@joann, ik had je moeder kunnen wezen........ raar idee, maar wat lief dat je me zo'n groot compliment hebt gegeven. ik heb 21 jaar gedronken, dus je hebt nog alle kans om langer droog te zijn dan ik. ik heb de alcohol gebruikt om dit leven vol te houden, en ben nu pas -wel wat laat, vind je niet- tot de conclusie gekomen dat dit geen goede manier is; in het begin leek het wel zo, maar het was toch wel 'een beetje dom'.
sterkte met je zieke kiddy, ik hoop dat het snel opknapt, :present: sterkte met de extra was, en zo. jij zult ook wel niet hebben kunnen uitslapen. maak er toch ook maar wat van.

(en val je halverwege de dag ook in slaap... doe dat dan maar op mijn schouder, snurken we samen een poosje weg.)

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@marieke: hebben de buren zich rustig gehouden vannacht? ben jij een beetje aan slapen toegekomen? ik kan me voorstellen dat je daar brak van wordt (zoals mijn zonen dat noemen) als je zo vaak in je slaap gestoord wordt. ik voel vandaag bijzonder met je mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Bibelle,

Jij hebt dus een beetje te veel lawaai gehad door die botsing.
Ik geef Nederlandse les aan een Marokkaanse vrouw. Momenteel zit ik haar te alfabethiseren. In haar eigen taal is ze analfabeet.
Het is vooral een kwestie van veel geduld oefenen.
Wel heel leuk met zo'n enthousiaste leerling.
Op donderdagochtend geef ik haar ook les.
Ik heb de toegestane tijd nl. over 2 ochtenden gespreid. Zo kan ze meer behappen in 1 week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nog veel zon

Vandaag krijgen we opnieuw een dag met veel zon. Daarbij wordt het opnieuw zacht met maxima rond 17 graden. Een verschil met de voorgaande twee dagen is dat er vanmiddag in het zuiden van het land een paar stapelwolken ontstaan waarvan een enkele kan uitgroeien tot een bui. Een onweersklap is daarbij overigens ook niet uit te sluiten. De wind waait uit het zuidoosten en is meest matig. In de nacht is er in de zuidelijke helft nog kans op een bui, mogelijk met onweer en waar eventuele neerslag valt, is er kans op een mistbank. Donderdag is het half tot zwaar bewolkt met af en toe een bui, mogelijk met onweer. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 5 graden en de middagtemperatuur ligt rond de 13 graden. De wind draait geleidelijk overal naar het zuidwesten en is meest matig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@BB:
Heb vanacht gedroomd dat ik ook bier kreeg als pijnstiller in het ziekenhuis en toen ik net een beetje wakker werd vroeg ik me af, of ik dan nu nog wel ADB was.... pffff, helemaal weer opnieuw beginnen.
Dit kwam, omdat ik gister allerlei middelen toegediend heb gekregen waaronder ook morfine en toen vroeg ik me later af, of ik nog wel Ade alles was?? Ik betrapte me er ook op, dat ik in de uitslaapkamer nog meer wilde (kreeg ik niet), lekker even van de wereld... ik voelde me emotioneel en moest aan van alles en nog wat denken, zucht ja...
Het was een afschuwelijke operatie (ruggeprik) en het viel tegen in vergelijking met de vorige keer, maar ik lig weer veilig thuis. Ik mag 5 dagen 'legaal' op de bank, tenminste.... als ik dan weer kan lopen... ben door mijn rug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf nog een paar daagjes thuis. Had bedacht dat ik misschien vandaag of morgen wel weer kon gaan werken. Maar voel me nog zo slap als een vaatdoek. Vind ik zo moeilijk, he, ziek zijn. Voel me dan schuldig, moet allerlei afspraken gaan verzetten. Gisteren bedacht ik me; maar ja, andere mensen zijn toch ook wel es ziek. Ik bedoel maar, open deur, maar soms helpt dat me om mezelf 'toestemming' te geven nog maar even thuis te blijven. Heb gisteren, weliswaar in de zon, de hele middag op m'n stoel gezeten. Nou das normaliter nix voor mij, zolang rustig op een stoel zitten dus dan ben ik nog niet fit.
Tegen anderen zeg ik altijd dat ze zich minstens 1 dag weer helemaal goed moeten voelen alvorens ze weer aan het werk gaan. En wat doe ik, vorige week, met m'n griepkop toch gaan werken. Pfffff, ben soms zo hardleers!!!
Ga zo de rest van m'n afspraken afbellen en dan begin ik pas maandag weer. Morgenavond wel naar de AA, ben vorige week niet geweest ivm m'n griephoofd.

Hoezo verslaafd; heb m'n shag gisteren vergeten en zit nu op hete kolen. Gadver, ik vind roken zoooo vies, blehhhh. Hihi, en toch lekker doorgaan. Heb me alweer bedacht dat dit ook een goed moment zou zijn om, alweer!?, te stoppen. Ik bedoel maar, het zit allemaal in m'n hoofd, ik wil helemaal niet roken, ik vind roken vies. Dus, wat let me....... Ik zal het vanavond vertellen:huh::D

Zo, ik ga straks lekker naar m'n liefie en ga er een fijne dag van maken. Het is hier al prachtig weer en dat blijft de hele dag. Nestel me straks lekker in een stoel met een boek.

Heb een fijne dag allemaal.

Alleen vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent nog steeds ABD en hebt geen bier gehad, gelukkig maar. En dat je graag nog wat meer pijnstillers wilde snap ik. Het zal ook erg pijnlijk zijn (geweest) en dan is een beetje verdoving erg prettig lijkt me.
OOk nog door je rug??? K****
Tja, uitrusten en uitzieken is het enige wat erop zit. En straks fysio voor je rug ofzo. Kalm aan, nou ja, jij gaat voorlopig nergens naar toe zo te horen
:(

Misschien kun je jezelf straks ff in de tuin of op het balkon laten zetten(als je dat hebt tenminste)
In zo lekkere stoel, plaidje om je benen, speel je alsof je in een soort kuuroord zit. Zonnebril op je kop, je 'bijbel' op schoot, paracetamolletje of 10(heb je nu wel iets tegen de pijn?) Tja, een mens mot toch wat!?

:rose::D:)
Ik wens je een spoedig herstel toe Mick.

Ik ga ff m'n werk bellen dat ik deze week niet meer kom, heb ik dat alvast maar weer gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

terug van mijn fysio - die was best tevreden, ik mag een maand wegblijven

@bambam en mick: uitzieken is geen luxe, maar een verplichting! maar je mag de tijd wel op een luxe manier uitzitten/-liggen. zo'n kuuroord idee lijkt me prima.

en bier als pijnstiller? voor het eerst dacht ik: behhh, bahhhh, gedver....
nou dat is mij in geen twintig jaar overkomen, dat ik zo over bier dacht. gaat het toch eindelijk tot me doordringen dat alcohol niet goed voor me is.

bedankt voor deze eye-opener. het lijkt zo simpel, maar ik ben er zelf verbaasd over! :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, ik zie me zitten.... oud wijf!

Na een ruggeprik 'moet' je eigenlijk plat blijven liggen. Ik hang ook nu achterover, maar voel mn kop wel (nee, niet van het schudden)... kan ook niet te lang 'laptoppen' voel ik, maar ik ben verslaafd :D

Ga zo maar eens proberen te ontbijten... hoop dat het binnen blijft. Heb flink gekotst gister en vanacht....mmmmm lekker he?

Ze hadden me ook eigenlijk willen houden vannacht, maar ik heb er alles aan gedaan om naar huis te mogen... dus braaf mijn eten binnen gehouden, maar toen ik buiten 'liep'..... WAAAAAAAAAAH, spontaan alles druit. Dat was lang geleden :P

Vannacht pas slechter met mijn rug. Ik denk mede door de prik. Nou ja, we komen er wel weer bovenop en ik hoop dat het resultaat inderdaad deze keer goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@corinne, ja dat is waar, je had me al verteld dat je les gaf aan allochtone vrouwen, maar dat was ik vanmorgen vroeg even vergeten.

heb ik toch een houten kop na al dat lawaai vannacht. bij het fietsen naar de fysio zag ik dat er nog een heleboel glas op de weg lag, maar geen remsporen, hij is er dus in volle vaart opgeknald, de sufferd. ik ga vanavond in de krant kijken of het vermeld wordt dat hij gedronken had, kan bijna niet anders met zo'n stom ongeluk.

veel plezier vandaag, en groeten, ik vertrek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga er gelijk eentje nemen, heerlijk. Dank je wel Rosie.
Hoe is het met die F*****Gremlins van je. Laat ze maar lekker lawaai maken in hun kooi, hou de deur dicht meid. Het voelt zoooo fijn om niet meer te drinken, dat gevoel wens ik je zo toe!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...