anjo Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Mieke,Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb het zelf meegemaakt en heb zoveel vriendinnen die hun kinderen hebben moeten missen.Ik weiger te denken dat het normaal is. Toen een van mijn beste vriendinnen overleed had ik zo'n verdriet maar ik was zo blij voor haar. Ze had haar dochtertje verloren en het verdriet was snerpend voor haar. Of ze nu bij haar dochter is of als er hierna echt niets meer is, ze hoeft dat verdriet gelukkig niet meer te voelen.Je kunt dus helaas wel stellen dat ik wat doorgewinterd ben maar toen mijn dochter laat in haar zwangerschap een miskraam kreeg wist ik niet wat ik moest doen of zeggen. Laat staan als het kindje 3 dagen had geleefd.Feit is dat een normale moeder alles wil doen om hun kinderen te behoeden en je kind met zo'n verdriet te zien is volgens mij het ergste wat je als moeder kunt meemaken. Juist omdat je niets kunt doen.En dan heb je ook je eigen verdriet, Ik weet nog het eerste moment dat ik poppedeintje zag.Het is zo eigen, waar je bij je eerste misschien nog wat moet wennen is dat bij een kleinkind niet.Ik kan je niet troosten, ik kan zelfs niets zinnigs zeggen.Ik kan me voorstellen dat je denkt dat het gemeen is dat ik hier schrijf over mijn poppedeintje, niet omdat je het mij niet gunt maar omdat het je doet denken aan je verdriet.Natuurlijk weet je ook wel dat ik dat niet doe om jou te kwetsen, ik had er niet bij stil gestaan.Nu doe ik dat wel. Mieke, als het je pijn doet dan schrijf ik niet meer over poppedeintje.Ik zou dat begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Lieve Knuffie,Ik denk vaak aan je en dacht dat ik je uitslag gemist had. nu begrijp ik dat je nog steeds in spanning zit.Onmenselijk.Wat krijg je het voor je kiezen. Maar de knuffie die ik heb leren kennen is een sterke vrouw met een sterke partner. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. En ik weet zeker dat je dan je gevecht weer herbegint.Mijn oma was zwaar kaholiek, zij brandde kaarsjes voor mensen die wat extra kracht nodig hadden, op mijn tafel staat nu een kaarsje voor jou. Ik ben niet Katholiek maar heb dat wel van haar overgenomen.Mijn oma was een hele sterke vrouw en zij was zeer begaafd op gebieden waar de wetenschap geen verklaring voor had. Zij heeft ook heel veel mensen geholpen in haar tijd. Van mijzelf een dikke knuffel.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Knuffie, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en een voorspoedig herstel.Mieke, Ik vind het heel sneu voor jou dat je je kleinkind al zo snel moet afstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Ik ben terug van het samenspelen en kletsen bij mijn pianovriendin.He, he, dat gaat nuchter dus wel zo goed. (Anders heb ik al een paar borrels op voordat ik daar ben, en nog enkele tijdens de pauze en op weg naar huis, om daar verder met wijn te gaan).We hebben een paar stukjes op de rails gezet. Ze stuurt me nog fotokopietjes en dan kan ik lekker oefenen voor de volgende bijeenkomst.Weer een vrije dag erbij.Ik ga nu iets te knabbelen nemen, ik heb honger (niet echt geluncht) en ik hou het niet tot het avondeten.Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Hoi Marieke,aangepast , ik heb geen idee waarom ik ineens zo boos op je werd,Misschien komt het wel omdat ik echt heel erg met je meeleef, nu met je rotburenen met je zoon.En je vreselijke geknok van vroeger, maar gelukkig gaat het nu beter met je.Misschien voelde ik me wat in de steek gelaten.Ik zit wat vreemd in mijn vel de laatste tijd (de laatste 3 dagen) en had vanmiddag een valium genomen,iets wat ik zelden doe.mijn oprechte excuses.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Anjo, Marieke,Wat gebeurt er????Ik sta perplex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Ik las dit ook net Marieke en snap het ook niet helemaal. Ik krijg ook zo vaak geen verwijzing, maar dat hoeft toch ook niet??Ik denk dat Anjo het op dit moment gewoon even moeilijk heeft met van alles, vandaar haar reactie ws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Je gaf een paar mensen respons op hun verhaal, behalve Anjo....mss voelt zij zich voorbij gelopen.Zeker als je rottig in je vel zit kom je dan wel eens raar uit de bocht.Maar trek je er niet te veel van aan hoor |Marieke, ze zal het vast wel uitleggen!! Kop Op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Marieke,Ik denk dat Anjo over haar toeren is door de situatie waarin ze nu verkeerd.En nu roepen op het forum heeft geen zin. Ze heeft uitgelogd.Ze komt wel terug en zal het uitleggen.Laat dit je humeur nu niet beïnvloeden. En laten we het hier verder gezellig houden.Heb je al op je nieuwe accordeon gespeeld? Bevalt ie? Ligt hij goed in de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Marieke,We hebben heerlijk samen gespeeld en gekletst.We hebben de Berceuse Dolly van Fauré gespeeld, voor mij was dat overwegend a prima vista, dus ik zat er nogal eens een keer een octaaf naast. Maar na een paar keer begon hij toch al goed op gang te komen. Verder hebben we ons beziggehouden met een serenade van Haydn en An den Sonnenschein van Schumann. En toen was het alweer drie uur geweest.Een geslaagde dag weer. En heel mooi: de eerste keer zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Jij gaat echt hartstikke goed, Corinne!! Wat vond jij trouwens van dat boek, "help, ik (ver)zuip???Ik vond het een "leuk" verhaaltje, verder niets eigenlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Voor jou, Marieke: http://www.defunhuispagina.com/html/vknuffel.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Marieke, ik begrijp Anjo's opmerkingen ook niet. Maar wat jij nu zegt vind ik ook niet bepaald aardig. Je voelt je op je teentjes getrapt, oké. Maar je hebt al om uitleg gevraagd, waarom nu dan nog gaan natrappen?Er is een tijd geweest dat ook jij keer op keer de mist weer in ging. Had het jou geholpen als wij toen gezegd hadden dat je het toch nooit leert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 ik ga even een paar laatste boodschapjes doen, voor degenen die nog gaan eten: EET SMAKELIJK!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Charlie,Inderdaad een lekkere knuffel voor Marieke.Dat boek vond ik ook een aardig verhaal, niet helemaal toepasbaar op mij echter.Ik ben niet ineens een massa gaan drinken.Ik heb het langzaam opgebouwd. Maar ik zat begin 2005 wel op gemiddeld meer dat 3 flessen per dag. Ik heb nooit tijdens mijn werk gedronken. Ik ben toen gaan minderen op eigen houtje tot ik na 9 maanden op 1 fles per dag zat. En dan de verslavingszorg ingedoken om via verder minderen op niets uit te komen en vorig jaar na de zomervakantie allemaal kwijtraakte. Lekker dat ik nu weer niet drink.Dat boek is wel heftig, haast onvoorstelbaar, maar het zou best zo gebeurd kunnen zijn. Al zou ik niet zo vrolijk over de ene medewerker schrijven, want zoals je kon lezen, moedigde hij haar zowat aan tot meer en steeds vroeger alcoholgebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Manlief wordt opschepperig, ik moet aan tafel.Eet ook smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Wie kaatst kan de bal verwachten...Oog om oog, tand om tand...Denkwijzen die vrij algemeen gerespecteerd zijn,die ook al menige ruzie uit de hand hebben laten lopenen zelfs tot oorlogen hebben geleid.Niet mijn filosofie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Op zich was dat boek voor mij heel herkenbaar, ik kan heel veel drinken, om dan weer weken niets te drinken..........alleen werden die tussenstops veel korter, ik wil er nu gewoon vanaf. In minderen geloof ik niet.Ze (Meggie de Jong) werkt nu bij cascadeverslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 quote: Originally posted by: marieke44Ik ga ook eten, ik heb heerlijke groentensoep gemaakt. Eet smakelijk allemaal. Hihi, ik tomatensoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Ik kon ook enkele dagen stoppen, maar als ik dan weer begon, dan zoop ik zoveel dat mijn gemiddelde ophoog vloog.Ja, sommige dingen zijn herkenbaar ik het boek.Gelukkig leidde mijn drinkgedrag niet tot agressief gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Marieke,Gevaarlijker??? :devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Hoi,Mijn lieve buren doen aan gezinsuitbreiding. Nr. 3 is op komst voor november.Mijn dochter houdt voorlopig oppaswerk voor de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Ik was gelukkig ook nooit agressief, alleen maar sentimenteel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Charlie,Het lijkt wel of iedereen weggevlucht is.Heb jij nog wat leuks gedaan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Het is idd heel rustig!!!!Helaas heb ik niet veel leuks gedaan. Manlief moet werken van 11 uur tot middernacht.Dus heb wat geshopt, en mn dieren verwend.Sinds afgelopen zondag hebben we een nestje jonge kittens, echt heel erg leuk!Mn hondje, een cavalier king charles spaniel, vind het helemaal geweldig!!Verder heb ik een loopstoeltje besteld voor mn kleinzoon van 9 maanden, zijn broertje of zusje komt al in september!! Gaaf he?Tja, en verder zit ik wat te werken aan mn website(s).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden