Spring naar bijdragen

dinsdag 24 april

bibelle

Aanbevolen berichten

avond anjo,
meer als je sterkte wensen kan ik niet .
het doet mij denken dat na de dood van mijn vader ook alles op mijn schouders terecht kwam ondanks het feit dat ik nog twee broers rondlopen heb .
vandaag indien jullie denken dat die dankbaar zijn ;-(
wat de arts betreft ik dacht dat dit enkel in spanje mogelijk was ??
en persoonlijk heb ik bij een klant in spanje gewerkt die nog 17 jaar geleeft heeft na de diagnose van longkanker of hij wel of niet chemo gehad heeft weet ik niet .
is uiteindelijk gestorven aan levercyrose op 80 jarige leeftijd
sterkte en anjo weet dat je u leed niet alleen moet dragen er zijn hier veel mensen die het goed met ons menen .
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 88
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bibelle,

Doe je binnen-oren dicht.

Mijn overgrootmoeder die kon zich altijd goed Oost-Indisch doof houden. Maar een keertje wilde ze kennelijk zo graag iets rechtzetten, dat ze door de mand viel.
Mijn overgrootmoeder was het jaar daarvoor ernstig ziek geweest en daardoor was haar evenwichtsorgaan een beetje aangetast. Ze mocht dus allerlei dingen niet meer doen zonder toezicht.
Zij zat toen bij ons thuis voor in de woonkamer, wij, mijn moeder, grootmoeder en ik, stonden in de keuken te fluisteren. Riep ze in een keer: nee, dat is niet zo gegaan het is Piet (of wie dan ook) die dat zei en toen heeft F.. dat gedaan. En, ja, toen lagen de vier generaties in een deuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Anjo,
Wel een dappere beslissing om het aan de longarts te vragen, maar ik ben het ook met de anderen eens, dat het niet jouw taak was, maar van de longarts.
Het is niet niks om dit zo even aan de vader van je kinderen te moeten zeggen.
Ik kan me goed indenken dat je je erg eenzaam en verdrietig moet voelen op zulke momenten.
Jammer dat je niet dichterbij woont, dan had ik je even een knuffel kunnen geven, of een arm om je heen kunnen slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibelle, goed hoor, dat de flessen nog in de winkel staan. Ik denk dat het ook een grote valkuil is, om na zoveel leed te gaan drinken.
Nu krijg je voor het eerst weer een "beetje"rust en dan is alcohol echt een duiveltje.

Corinne, gelukkig gaat het weer iets beter, op naar de 2 weken. Ik doe mee.

Stien, ik snap hem. Ik dacht echt dat je mijn icoontje dubbel ging zien (twee appeltjes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoera! wéér geen dvd-tje kijken vanavond!

ik krijg net een telefoontje van latman: hij vond mij vanmorgen zo down aan de telefoon, dat hij vanavond hierheen komt. hij is er over een uur al (hij was al onderweg, zodat protesteren geen zin meer had, als ik dat al gedaan zou hebben), maar hij moet dan wel morgenochtend om 6 uur weer weg, want om 9 uur heeft hij een meeting.

gisteravond kwam mijn zoon onverwacht, vanavond latman, morgenavond heb ik mijn hobbyclub.
mijn week is dus al half om voor ik mijn eerste avond alleen zit.

wat ben ik soms toch een geluksvogel (overigens over geluksvogels gesproken: ik heb vanmiddag gierzwaluwen gezien, en meer dan één, dus het wordt zomer, hou je er rekening mee twan?)

maar dat betekent wel nu snel uitloggen, want mijn huiskamer is een bende, na de vakantie heb ik maar de helft uitgepakt, er hangt nog was in de gang, en een sopemmer staat nog in de douche, het wordt even rennen!

veel liefs en tot morgen allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn arm en schouder waren het ergste maar daar zit inmiddels de spuit weer in. Blauwe plekken zien we morgen wel.

Joh, en het is allemaal niet belangrijk als je dan weer ziet en leest wat een ander door moet maken.
Vanavond naar zkh geweest, mijn vriendin pas 60 geworden heeft parkinson. Zijn ze gaan rommelen
met haar medicatie om haar nog beter te krijgen. Nu kan ze haast niets meer en zit in de rolstoel.
Ze is doodsbenauwd voor opname in een verpleeghuis, nou heeft ze altijd hard gewerkt en haar pensioen niet gehaald, moet ze het verder op deze manier slijten.
Dan heb ik weer zo iets, ach die kwaaltjes van mij ik moet niet zeuren het kan altijd erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een warme reacties over en weer! als nieuweling lees ik ze met genoegen. als ik zin krijg ga ik gewoon een beetje lezen.
Anjo, veel sterkte - die longarts had dat zelf moeten vertellen hoor, daar is hij zelfs wettelijk toe verplicht.
Bibelle, ik vind het zo aandoenlijk van je neefje - kunnen we daar niet wat van leren? fijn, zo'n begripvolle latman - kun je goed hebben in deze zware tijden.

vandaag 8e dag drankloos. ik dronk/drink gelukkig te weinig voor ontwenningsverschijnselen, maar zo lang ik nog steeds iedere avond tig keer denk aan wijn is het denk ik verstandig drankloos door te gaan. ik ben benieuwd hoe lang het duurt dat ik me op een dag realiseer dat ik de dag er voor niet aan alcohol heb gedacht. en hou het alco-schriftje bij. 't geeft wel voldoening om daar dagelijks aan te vinken 0 gedronken. stimuleert ook tot verder gezond gedrag: morgen vroeg fit genoeg om hard naar het werk te fietsen. en bekijk met tevredenheid m'n buik in zomerjurk: kilootje eraf. graag nog 1-tje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond ,
ik lees jullie bijna allemaal met kilotjes eraf terwijl ze er bij mij blijkbaar aan vliegen ;-((
komende van in de 55 kilo weeg ik er ondertussen 70;-(( en neen het voelt niet lekker aan omdat het zich niet eerlijk verdeelt ;-((
soms zijn mijn gedachten stom stupide dan denk ik indien ik weer drinken ga dan zullen die kilo´s er ook wel weer af gaan maar ik drink niet no way :-))
corinne fijn te lezen dat je week drie in gaat
aan iedereen dag per dag meer moet dat niet zijn
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi lindi en marion ,
ik was een wijn drinkster en blijkbaar kreeg ik daar enorme buikloop van , ik ging wel 20 keren per dag naar de toilet , nu ik niet meer drink is mijn stoelgang als van ieder normaal mens en ik vermoed dat de kilos daar vandaag komen of mogelijk van een navelbuik operatie welke ik in oktober gehad heb ??
want eigenlijk zijn de kilos sinds dien er aan gevlogen .
eigenlijk is een mens niet vlug tevreden eerst vondt ik mijn eigen te mager en nu weer te dik ;-((
lindi proficiaat met je week :-))
bibelle fijn ivm je latman :-))
ik lieve mensen nog 6 dagjes en ik ben 8 maanden adb :-)) en ja ben daar best fier op al was mijn begin niet zo schitterend .
groetjes en slaapzacht iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...