Anna Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Lieve Francesca, Ik ben ontzettend blij voor je dat het zo goed met je gaat, en dat je al 20 dagen droog staat. En meer nog, dat je je huis en je leven aan het aanpakken bent, want ik weet zeker dat het je dan ook gaat lukken. Ik kan me voorstellen dat je het eng vind om het zo hier op het forum te zetten, omdat het je doet denken aan de keer dat het mis ging. Maar vandaag is niet gisteren, wat geweest is is geweest, en we hoeven niet terug te kijken als we niet willen. Een voor jou.Ik hoop dat je hebt genoten van je kippenpoot. Toevallig hebben we gisteren mijn befaamde kippensoep gegeten, mét pepers en knoflook, getrokken van kippenpoten. We hebben vandaag het restje op gemaakt, dus ik zit weer tegen mijn beeldscherm aan te stinken.Voor mezelf vind ik het jammer dat je niet meer actief mee komt schrijven, want ik mis de avondjes geiten, en ben tot de conclusie gekomen dat jij daarbij een onmisbaar ingrediënt bent. Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt, en op de fiets naar de markt lijkt me inderdaad een hoop gezonder dan naar een beeldscherm turen. Een dikke van Anna.Water,Ik hoop dat we een prachtig voorjaar én zomer krijgen, zodat je nog heel veel kunt motorrijden om inspiratie op te doen voor je creatieve eieren, en dat je ze allemaal nuchter uit mag broeden.Corinne,Heerlijk, zo'n man die voor je kookt. Je boft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Hoi Anna,Zo'n bof, was gewoon een van de voorwaarden: hij moet koken in de weekends en op feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Haha, ik krijg elk weekend ontbijt op bed en koken doet hij als ik nachtdienst heb. Zelfs mn brood maakt hij dan klaar. Verder zorgt hij ook voor het eten in het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Dat heb ik dus fout gedaan vroeger, geen voorwaarden gesteld! Mijn ex kookte nooit toen we nog samen waren, en verder deed hij ook niets in huis. Ik heb een zoon die af en toe wel eens kookt, maar meestal moet ik er toch zelf aan geloven.Help me onthouden dat als ik ooit nog eens een Mr. Right tegenkom, hij ook moet koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 lieve Fran,Fijn om je even te lezen en ik ben blij dat het goed met je gaat.Baaldagen zal je altijd hebben zelfs normale mensen hebben die, heb ik van horen zeggen:huh:Ik schrijf je dit al een tijdje en je denkt vast dat ik loop te slijmen maar ik blijf het zeggen.Je doet het gewoon zo goed en je jinxed het echt niet op het hier op te schrijven, al begrijp ik dat gevoel wel een beetje.Elke dag twee dingen doen zou voldoende moeten zijn. Van je voornemen met de afwas ben ik niet zo zeker, dat probeer ik al 29 jaar en toch staat er tot mijn verbijstering steeds weer een afwas.Het gaat je goed!Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Lieve Fran, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat.Ha ha Fran en Twan in mijn ogen het forum paartje.Nou ik denk dat het wel duidelijk is dat we je missen, maar ik begrijp wat je bedoelt.Laat maar weer eens wat horen. Ik zou dat wel fijn vinden.Fijne vacantie, ik gun je het,Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Oeps Anna, wat gun ik jou de Mr. Right enorm zeg.Ik dacht dat het niet voor me weggelegd was en jahoor daar stond ie voor mijn neus tijdens de crisis/detox opname pas 2 maanden geleden.Hij heeft me vandaag ten huwelijk gevraagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 En, Mieke, wat was je antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Joepie, gefeliciteerd, Mieke!!ft> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 @ Corinne, mijn antwoord was en is : ja ik wil jouw vrouw worden.@ Charlie dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Mieke,Wat ontzettend fijn voor je!!!!mens, wat gun ik je dit. Ik ben zo blij voor je!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Wow Mieke, wat fantastisch! Voor mij ben jij het wandelende bewijs dat de wonderen misschien toch de wereld nog niet uit zijn. Hartelijk gefeliciteerd meid, en heel veel geluk samen.YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Dacht ik al , Mieke,Wel ik hoop dat het een heel leuke relatie wordt.Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Wat leuk om al deze vrolijke en goedgaande berichtjes te horen! Dat geeft de burger moed!Fran hardstikke goed van je en twijfel maar niet hoor! Het was toch de angst waarvoor je moest vrezen.....maar das maar angst......Mieke gefeliciteerd!!!!!Wat ontzettend leuk voor je dat je in het huwelijksbootje stapt!!"Daar komt de bruid.....":moon: Veel geluk samen!Hopelijk kom ik ook nog een keer mr. right tegen, maar ik heb nog geen haast.Als hij een beetje handig is en kan koken, zou dat helemaal mooi zijn!liefs Moesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Hoi allemaal,Ik ben sedert deze middag thuis! Heel blij dat ik thuis ben maar toch erg moe en bang voor de rest!Ik heb even ingelogd om m'n pb'tjes te lezen en nu ga ik weer!!Tot morgen !! Veel liefs en een knuffel van knuffie!!@mieke,Heel blij om te horen,( thank you, mr. right) dat je zo gelukkig bent en zo'n intense toekomstplannen maakt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Knuffie sterkte Meid!Hou je haaks!Liefs van Moesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Knuffie, fijn dat je weer thuis bent, en heel veel sterkte! Rust maar goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Danke anna en moesje,Uitrusten doe ik zeker, ik moet wel, m'n lichaam geeft noodsignalen en ik kan nu niet anders dan ernaar luisteren!! Knuffel van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 quote: Originally posted by: knuffieDanke anna en moesje, Uitrusten doe ik zeker, ik moet wel, m'n lichaam geeft noodsignalen en ik kan nu niet anders dan ernaar luisteren!! Knuffel van knuffie!! dat zeg je goed, Knuffie!!!!Ziek lekker rustig uit, neem daar alle tijd voor!! Sterkte ermee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Knuffie,Ziek en rust lekker uit.Met rust kan je lichaam herstellen.Sterkte en tot horens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Bedankt iedereenKnuffie schat ik denk aan je.Knuffels van ........Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 YIHAAAAAAA nou moet ik zeker mevrouw Rat tegen je zeggen Mieke!!?? Gefelicteerd meid.Francesca, ik ben BERETROTS op je:D:)ik had vorige week een gesprek met mn ouders over bepaalde dingen die gaande zijn in mn leven. Ik heb ze verteld dat ik al 8 maanden niet meer drink. Ik heb ze verteld dat veel dingen aan het veranderen zijn en ik niet goed weet waar ik uit ga komen. Het was een fijn en goed gesprek. Ik heb lange tijd gedacht dat ik nooit zulke gesprekken met ze zou kunnen voeren.Aan het eind van het gesprek zei mn moeder;'" Lieve schat, elke avond als ik in bed lig bid ik voor jullie allemaal(mijn broers en zussen) en vraag God alleen dat het jullie goed mag gaan. Dat vond ik zo mooi.Geen veroordeling, geen wijze raad, geen verwijten, alleen maar liefde en de wens dat het mij goed mag gaan.Toen ik wegging kreeg ik de onderstaande tekst nog ff als 'uitsmijterje' mee;Een mens lijdt het allermeestdoor het lijden dat hij vreestmaar dat nooit op komt dagenen daardoor heeft hij meer te dragendan God te dragen geeft.Gaaf wijf, die Mem van mij.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 BamBam,Er zit zeker waarheid in die "uitsmijter" van je moeder.Ook welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Danke charlie,Ik ken jou nog niet maar ben ik hoop dat daar verandering in komt!! Ik ben de laatste tijd door gezondheidsproblemen heel wat afwezig geweest! Maar toch, het forum, met alle lieve mensen die ik hier heb leren kennen(kohtje, anna,mieke, marieke, visje,bambam,ferry, marion, mick,rufus,francesca, stien, corinne, moesje,anjo) blijft in m'n hart!Sorry als ik iemand nu efkes vergeten ben , please no hard feelings, ok?!! M'n alco-probleem is niet weg, alleen naar de achtergrond verschoven door andere dringender problemen! Toch ben ik trots om te zeggen dat ik sedert 5/01 ADB ben , niet droog maar wel de baas!!! Ik moet niet meer, begrijp je? Veel lieve groeten van een nu een heel vermoeide knuffie!!! slaapwel allemaal, tot morgren!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Knuffie,Jij bent de baas en die blijf je.Ga nu maar lekker onder de wol.Wij steunen je, maar jij steunt ons.Daarom zijn we hier allemaal een beetje familie.Leuk toch.Droom ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden