Spring naar bijdragen

woensdag 25 april

bibelle

Aanbevolen berichten

@ Moes ;).
@ Corinne, dat herken ik wel dat tree gedoe.

Ik ben iemand of nou ja ik weet niet hoe ik me noemen moet, maar ik denderde dus overal overheen.
Geen tree nemen was voor mij mogelijk en dat heeft tot de nodige problemen gezorgd.
Wees blij Corinne dat je die kleine stapjes kunt nemen.
Ze zullen oh zo waardevol zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Mieke,

Ik kwam even kijken en toen zag ik dat er enorm veel mensen ingelogd waren en dit had ik nooit eerder gezien. Vond/vind dit op zich wel een goed teken.

Dat was alles. Heb verder nog niets terug gelezen. Er is een hoop geschreven, maar waarom ben jij geirriteerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, je bent pas 2 weken gestopt met drinken, en dan kan de trek vaak nog zo hevig zijn dat je nog niet echt aan een analyse toekomt. Dat trekgevoel overheerst gewoon alles. Als je wat langer niet drinkt krijg je geleidelijk minder trekmomenten, en zijn ze ook minder hevig, en dan is het gemakkelijker om uit te vinden waarom je juist op dat moment trek krijgt.

@Mick, is lang geleden inderdaad, dat er zoveel mensen ingelogd waren. Alles goed met jou?

@Mieke, irritatie is een valkuil. Gooi het er maar uit meid.

@Moesje, fijn dat je even gedag kwam zeggen.

Ik ga uitproberen of ik kan slapen, het is best benauwd in huis. Slaap wel allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Mick, ik was geirriteerd omdat ik bezig was om serieus te reageren en toen kwam er onzin binnen.

Eigenlijk is dat ook niet de hoofdmoot dat ik van slag ben.

Ik ben al dagen beroerd op een reaktie over mijn a.s huwelijk.
Onzekerheid en wennen aan mijn nieuewe medicatie.
Ach laat maar ben al bijgetrokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@anna:

Met mij ok. Beetje veel aan mijn hoofd en daar zonder drank mee om te gaan, is behoorlijk wennen.

@mieke:

Ik neem aan dat je mijn onzin over de aantal ingelogde bedoelde? Tja, ik had het evengoed niet hoeven zeggen, ondanks dat ik het nogal bijzonder vond. Onzin dus inderdaad.

Vervelend dat je je beroerd voelt over een reactie over je huwelijk.
Als jij toch achter dat besluit staat, dan is dat toch ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom net thuis, na een leuke werkdag, en een gezellige hobby-avond. op de terugweg een half uur in de file gestaan: van a naar beter om elf uur 's avonds.
vanuit de auto dus maar met latman gebeld, want die wil ook op tijd naar bed, hij was vanmorgen vroeg om zes uur al bij mij weg, hij heeft dus een lange dag gehad. en met 5 km per uur is bellen niet zo'n probleem, en bovendien handsfree. (wisten julie trouwens dat de politie momenteel her en der video-opnamen maakt vanaf viaducten om niet-handsfree-bellers te betrappen?)

ik ga even het draadje van vandaag lezen, en kom dan misschien nog wel even terug. tot later, of tot morgen, wie alvast gaat slapen: welterusten en fijne positieve dromen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lees ze bibelle :-))
lieve mensen ik wil jullie hartelijk danken voor jullie steun .
ik begin hier stilaan het aan te durven om op mijn toetsenbord te tokkelen :-)
mensje met weinig eigenwaarde maar daar wordt volop aan gewerkt
groetjes en slaapzacht
blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blacky, misschien ben je al naar bed, dan hoop ik dat je vredig kunt slapen, zonder nieuwe nachtmerries. ik ben erg geraakt door je verhaal, je hebt het heel zwaar gehad, en nog, zo te lezen. jammer dat je terug in belgië nog niet naar het huis hebt kunnen gaan.
nachtmerries en dromen zijn een stuk van de verwerking, maar ik hoop dat je er niet elke nacht aan hoeft te werken.
ik wens je in elk geval heel veel sterkte bij alles.:present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marieke: emoties horen er steeds meer bij, dat merk ik zelf ook; heerlijk om ze niet meer te verdrinken, maar ja, daardoor blijven ze wel langer drijven.
maar net als met trek: ik zal het met ze uit moeten houden tot ik er beter mee om kan gaan. liefs en welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen, wat is het nog warm in mijn huis, en wat ben ik moe, ik ga maar even de ramen in mijn slaaphok open zetten, een potje thee maken, en dan naar bed; morgen is weer mijn drukke donderdagse dag, en vanmorgen was het ook erg vroeg. geeuw, geeuw! tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...