bibelle Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 dag allemaal,weer een nieuwe dag. gisteravond liters gehuild, ik moet lachen als ik nu de prullenbak zie staan: het lijkt wel winter met die hele berg witte kleenexjes. straks maar even als een lawine in de vuilnisbak storten.maar goed: uithuilen helpt, ik voel me stukken beter dan maandag en dinsdag.latman is nu weer weg, ik ben om half zes opgestaan, koffie en eitje en broodje en appeltje, nog een keer koffie, en toen was het weer voorbij. vrijdagavond komt hij terug. ik ga vandaag lekker werken, morgen en vrijdag ook, en dan is het weekend!voor alle steun en leive woorden gisteren: allemaal bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 25 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 @mariekelieve meid: je zegt dat je niet kunt troosten, maar je bent wel vaak vol begrip op het forum, en probeert ook regelmatig om mee te denken en mee te leven. ik weet wel dat dit iets anders is dan een arm om iemands schouders, maar mensen als jij zijn ook hard nodig. een goede vraag op het juiste moment, een hartelijk woord of een relativerende zin helpen ook, maar op een andere manier.ik had je graag troostende ouders gegeven, die ook naar elkaar toe liever waren geweest, maar jij hebt nu heel andere mogelijkheden zelf ontdekt om verdrietige mensen te helpen. dat heb ik in elk geval ervaren! het verleden kun je niet veranderen, maar de mogelijkheden die je wel hebt kunt je gebruiken zoo vaak je maar wilt! ik ben in elk geval blij met je berichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 25 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 @joann,toen ik je gisteren feliciteerde wist ik nog niet hoe belangrijk deze verjaardag voor je was. wat heb je dat prachtig beschreven gisteravond laat: een tweede kans gekregen! dat is geweldig, want je hebt die kans niet alleen gekregen, maar ook zelf aangepakt en er wat mee gedaan. geniet er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Goede morgen allemaal,'t Is hier nog somber buiten, maar ik ben wakker en ik voel mij goed.'k Ga zo maar eens wat te ontbijten klaarmaken, ik heb honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 25 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 bij mij schijnt de zon al, ik stuur hem meteen naar jou door! -- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 25 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 maf, mijn lampje is uit, en ik ben toch on-line. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 25 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 nu is ie wel aan, ik ben vast een knipperbol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 goeden morgen iedereen , ik sta ik mijn start blokken klaar .heel slecht geslapen ivm nachtmerries maar gelukkig geen drankdromen die heb ik eigenlijk gelukkig weinig .lieve mensen maak er allemaal een fijne nuchtere dag van samen met iedereen hier lukt dat wel groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Flinke perioden met zon en zomers warm.Vandaag schijnt de zon geregeld en wordt het met een middagtemperatuur van ongeveer 26 graden op veel plaatsen een zomerse dag. De wind komt uit uiteenlopende richting en is zwak, minder dan kracht 3. Langs de kust steekt er in de middag een verkoelende wind van zee op. Woensdag nacht zijn er opklaringen, afgewisseld door wolkenvelden. Het wordt een relatief zachte nacht met minima rond 13 graden. Donderdag zijn er opnieuw flinke zonnige perioden. Bij een zwakke tot matige wind uit noordoostelijke richting wordt het opnieuw rond 26 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Bibelle,Als je een tijdje inactief bent op ht forum gaat je :light: uit. Als je dan weer een berichtje stuurt, floept ie weer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Blacky,Nachtmerries kunnen soms echt nachtmerries. Ik heb er al wel eens gehad dat ik niet meteen terug durfde te gaan slapen. Zo eng.Maar meestal droom ik best wel grappig, ik word soms gierend van de lach wakker. Dat staat er dan tegenover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Beste Twan,We houden het dus weer droog vandaag.Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 25 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 bedankt voor je berichtje corinne, er gaat me nu een lichtje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Goede morgen,Nu pas breekt het zonnetje hier door, en je merkt meteen dat het al warmer wordt.Vanochtend vroeg was het nog zó fris, nu gaat weer laagje voor laagje de kleding weer uit.Tot op zekere hoogte natuurlijk. Ik ga zo weer heerlijk een uurtje banen trekken en hoop niet dat iedereen vandaag zo denkt.Bibelle, die tranendal ben je maar weer kwijt. Is altijd beter als opkroppen en lucht lekker op.Blacky, vervelend kunnen nachtmerry's zijn en natuurlijk zijn mooie dromen altijd beter.Gelukkig heb ik hier weinig last van, maar ja ik zit nog aan de slaapmedicatie.Ik durf hier eigenlijk nog niet goed mee te stoppen.Allemaal een hele fijne zonnig en droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Stien,Hier schijnt ook maar sinds 10 min. de zon.Ga maar lekker baantjes trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Goedemorgen Rosie,Het was zo persoonlijk en zo pijnlijk. Niet dat ik het erg vind dat jullie het lazen maar bij terug lezen overviel me hoe raw het was, Het deed mij pijn.Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden.Een prettige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Marieke,Rond zo'n droom zou je een spannend verhaal kunnen bouwen.Ik ga me zo een beetje voorbereiden op de cursus van vanmiddag en verder ben ik niet veel van plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Anjo, ook pijnlijke dingen mogen gezegt worden hoor. En logisch dat je van uit je emoties van je afschrijft dat is soms goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Goedemorgen,Hier schijnt de zon inmiddels volop, en ik zit aan de koffie. Mijn vrije dag, dus ik heb heerlijk uitgeslapen maar ben nog steeds moe. Ook al vervelend gedroomd, over allerlei ingewikkelde financiële toestanden. Iemand wilde dat ik een soort blanco machtiging afgaf om geld van mijn rekening af te schrijven, en dat wilde ik niet. Vreselijke discussies gehad in mijn slaap. Zou het aan het weer liggen?Bibelle, fijn dat je het van ja af hebt kunnen huilen.Anjo, je berichtje van gisteren was inderdaad rauw, maar het was duidelijk dat je het op dat moment even kwijt moest. Daar is helemaal niets mis mee. Wat jij voor je kiezen krijgt is zoveel, dat kun je niet alleen verwerken. Schrijf het maar van je af hoor meiske, en als je het naderhand liever wist dan mag dat.Marieke, ik herken wat je schreef. Ik kom ook uit een lichamelijk zeer afstandelijk gezin waarin niet werd geknuffeld, dus ik heb ook heel veel moeite om een arm om iemand heen te slaan, of een knuffel te geven. Zelf heb ik daar eigenlijk wel moeite mee, dat ik dat niet kan. Ik ben altijd bang dat ik als een koude kikker overkom, terwijl ik juist heel erg mee leef. Maar ik denk dat men uit je woorden ook wel opmaakt dat je meeleeft. Het blijkt in ieder geval wel uit je berichtjes.Maak er allemaal een fijne dag van! Ik ga de plaatselijke middenstand met mijn aanwezigheid verblijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Anna,Laat het geld maar rollen, dat is goed voor de economie. (Minder voor je portemonnaie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Anjo, ik ben blij dat je het van je hebt afgeschreven en niet naar Jan bent gegaan in je eenzaamheid.Blijf lekker schrijven, schaam je er niet voor en als je het naderhand te erg vind, dan haal je het gewoon weer weg.Marieke, Ik kon dat eerst ook niet, maar in de familie van mijn man zijn ze allemaal zo, kusjes geven en schouderklopjes. Allemaal heel warm, terwijl ik ook uit een koude familie kom, maar nu na jaren begin ik het ook zelf te leren en is er niets vreemds meer aan.Nu geef ik mijn eigen kinderen ook een kus en pak ze even als ze komen. Ik ben zo blij dat ik dat van mijn nieuwe familie geleerd heb, eerder deed ik dat nooit. Ook niet met mijn "grote"" kinderen knuffelen.En het leukste is, ze knuffelen terug.Anna, geniet van je vrije dag.Blacky, vervelend die nachtmerries. Kun je daar niets aan doen??Bibelle, Fijn dat je zo gehuild hebt gisteren (klinkt een beetje raar), maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.Beter zo'n ontlading, dan een ontlading met alcohol.Stien, zwem ze.Corinne, proficiat met je 2 weken;:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Goeiemiddag, allemaal een fijne dag!!!! Liep ik net in mn trui en winterjas, nu toch wel een beetje warm........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Charlie, toch niet gedronken hé, dat je je winterjas hebt gepakt met dit weer. (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Bambam, mooi stukje gisteren. Sluit wel aan bij mijn gedachten deze tijd. Er is zoveel in onze dagelijkse belevenissen wat we niet zien. Er valt zoveel te leren, en ja, waar blijft het onbewuste? Ik voel me de laatste paar weken gesteund door mijn onbewuste, maar vraag me niet hoe dat zit. We hebben een klein doorkijkje, terwijl er zoveel meer is.Mick, je 141e dag! Wat ga je goed he?Sneeuwwitje, wat een frappante droom, vooral omdat je hem zo vaak had. Het gaat over ruimte voor jezelf die je blijkbaar niet openlijk kunt nemen. En juist die ruimte is nodig voor groei......(de planten).Het lijkt me een goed teken dat die dromen zijn gestopt nu je bij je huidige man bent. Misschien kreeg je daarvoor te weinig ruimte, of nam je te weinig ruimte voor jezelf? Ik denk na over trek. Wat is dat trek? Gewoon de eerste niet nemen ja. En waarom lukt dat iedereen dan niet gewoon? Heeft de trek macht over ons? Geven wij trek teveel macht? Trek is geen zelfstandig iets, het is vluchtig want verdwijnt altijd weer. Hoe banger je ervoor bent, hoe meer je ervan baalt, hoe harder je je verzet, hoe vasthoudender de trek. Trek hoort niet bij mij, is geen onderdeel van mij. Dat is me wijsgemaakt en dat heb ik mezelf wijsgemaakt. Het is maar een gedachte, een illusie. Er is inzicht nodig om trek te ontkrachten, anders zul je je leven lang er bang voor blijven. En blijven geloven dat trek een opzichstaand iets is (als een gremlin) die macht heeft. Dan kun je na 20 jaar niet drinken ineens weer denken dat je moet. Moeten we niet veel meer doen om die illusie te ontkrachten? Door psychisch inzicht en meditatie bijvoorbeeld? Er zijn meerdere manieren mogelijk. Door te ervaren dat het fijn is om niet te drinken en daar bij stil te staan. Kohtje heeft dat inzicht volgens mij als 1 van de weinigen. Die heeft geen trek. En daar gaat het volgens mij om. Geen trek meer hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Marion,De tijd gaat altijd zo snel (behalve wanneer je op een gloeiend hete plaat zit natuurlijk). Dank je, het bevalt me wel.Charlie,Het zag er vanochtend inderdaad niet zo warm uit. Ik had voor het boodschappen doen ook een vest onderaangedaan. Veels te warm.Ik zit hier nu een tijdje mijn papierwinkel op te ruimen en de tijd vliegt. Daar kom ik vandaag niet mee klaar. Straks moet ik nog weg. Dus lijkt het me beter nu maar even wat te eten en spulletjes klaar te leggen en verder even niks te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden