Anna Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Bas, ik heb ook geen ervaring met een detox opname, maar weet wel dat daar inderdaad mensen uit alle lagen van de bevolking zitten. Ik denk dat je dat zelf ook al vermoedde. Wat Ziza zegt is waar, volgens mij kun je het beste zijn advies opvolgen.Blacky, ideaal om zo goedkoop helemaal naar Japan te kunnen bellen. Fijn dat je broer en jij elkaar ook over zo'n afstand zo kunnen steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Beste mensen, Dank voor alle aanmoedigingen. Marieke tussen 22.00 en 6.00 u. mag men in Nederland geen burengerucht veroorzaken. Dus bel de politie maar plat elke keer. Blijven jullie kalm en rustig en laat ze in hun sop klaarstomen. Wat een genoegen zal het jullie dan zijn als ze uit huisgezet worden. (Tenminste dat hoop ik vurig).Sterkte voor je man die er zo vroeg uit moet.Stien, ik voel mij nu al na 2 weken rustiger, en volgens mijn huisgenoten ben ik ook rustiger.Ziza, goed dat jij Bas even wat kunt vertellen. En Bas: nogmaals sterkte.Blacky, jij hebt genoeg omhanden lees ik zo. En wat leuk dat je betaalbaar je broer kunt bellen en jullie zo je gevoelens kunt uitwisselen.Anna, ook goeden avond.Zo ik ben weer bijgewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Hoi Corinne, jij ook goedenavond.Grappig dat er mensen zijn die rustiger worden van niet drinken. Ik werd er juist helemaal hyper van. Voortdurend stemmingswisselingen, gevolgd door depressiviteit, en de gedachten tolden maar door mijn hoofd. Nu was dat ook een van de redenen om te drinken voor mij, om die gedachten even het zwijgen op te leggen. Waarschijnlijk zijn jullie van nature gewoon rustige mensen, en ik niet. Het is toch je eigen aard die weer boven komt.Ik ga nog even mijn hondje uitlaten, ik zit me alweer helemaal suf te geeuwen, dus het wordt weer een vroegertje vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 goeden avond , corinne nog laat op de avond speciaal voor jou , je gaat goed :-)))ivm wat jij schrijft over rustig zijn , bij mij was het zoals bij anna een brok zenuwen .ik denk dat in spanje mijn schoenafdrukken nog altijd tegen het plafond hangen bij wijze van spreken :-))de eerste maanden kon ik ook niet koken , omdat koken voor mij gelijk stond aan dat eerste galsje wijn van de dag en de avond ik was ook enorm agressief naar mijn partner toe toen maar ja die wou dat ik stopte met drinken , ikke toen niet .mijn eerste stop poging voor mijn , ma nadien voor een vriendin , nadien voor mijn lief en nu uiteindelijk voor mijn eigen en dat is het beste :-)))zo lieve mensen ik duikel de zetel in wens jullie alvast een rustige nacht toe groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Zo, ik ben ook weer terug van oppassen, helemaal geweldig zo'n klein manneke!!Ik wil ook iedereen bedanken voor de aanmoedigingen, doet me goed.Bas, ik kan je ook niet helpen, heb er geen ervaring mee, google wat, zou ik zeggen.Lekker Blacky, dat je via skype toch nog op betaalbare wijze contact kan hebben met je broer, ik snap dat jullie elkaar erg missen!Stien, Marieke, Kate, Corinne, jullie gaan ook geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Anna,Bij de poging vorig jaar was ik ook ontzettend rusteloos. Die trekremmers werkten niet bepaald optimaal bij me. Ik denk dat dit rustige gevoel veel te maken heeft met het feit dat ik Refusal heb gekozen en dat ik nu niet hoef te twijfelen of ik aan trek zou willen toegeven. Ik heb gewoon geen zin om stantepede kotsmisselijk ziek te zijn als ik het al zou wagen een slok te nemen. Het geeft ook de mogelijkheid om als de trek weg is, erna nog eens dat moment met afstand te analyseren. En bij het afkickverschijnsel stevige hoofdpijn annex misselijkheid van zondagmiddag tot dinsdagmiddag heeft mijn dochter toch opgemerkt dat ik een tikkeltje chagrijnig was.Me helpende gedachten gebruiken helpt trouwens echt bij trekmomenten, het bekort ze echt.Tot op heden slaap ik goed, mijn gevoelstemeratuur is enigzins genormaliseerd.Het gaat goed nu, en het bevalt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 ik had eigenlijk al in Engeland moeten zitten maar we zijn net terug van een gesprek met de huisarts van X. Fijn gesprek en uit niets vroeg ik hem of ik ook niet bij hem mocht omdat ik het vertrouwen in mijn huisarts had verloren. Toen hij vroeg waarom en ik maar een hele beknopte versie gaf met als hoogtepunt, ik denk dat het je pancreas is en dan ga je gewoon dood. En zo stond ik op straat.Viel zijn mond open. Dus ik heb gelijk een nieuwe huisarts.Bas, ik heb een half jaar in een kliniek gezeten. Ziza heeft gelijk er komt van alles, alle rangen en standen. He, ik zat er ook:DHij heeft ook gelijk dat het de veiligste omgeving is voor je moeder.De detox duurt twee weken en dan ben je eigenlijk te druk bezig met jezelf om je veel van anderen aan te trekken. Als ik je raad mag geven,neem een walkman mee met haar favouriete muziek en haar eigen kussen. En druk haar op het hart even tijd voor zichzelf te nemen. Dus niet naar andermans verhalen te gaan luisteren in het begin.Als ze van lezen houd geef haar een goed boek. De eerste paar weken kunnen wat indrukwekkend zijn.Ik ben dinsdagavond pas weer terug maar heb je vragen stuur me dan een pbtje dat doe je om op het slotje naast mijn naam te klikken. Sterkte knul.En zoek hulp voor jezelf, Tactus kan je daarbij helpen als je het wilt.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Ik las zoiets moois vandaag dat ik het graag met jullie wil delen. Het is helaas in het Engels.Vind je dat lastig dan wil ik het best voor je vertalen maar op dit moment ben ik daar te moe voor.Stuur mij dan even een pbtje.The most beautiful people we have known are those who have known deafeat, known suffering, know struggle. known loss, and have found their way out of the depths.These persons have an appreciation, a sensitivity and an understanding of life that fills them with compassions, gentleness, And a deep loving concern. Beautiful people don't just happen.Elisabeth Kubler-RossIs het niet mooi?Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Hij is prachtig Anjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Dank je wel Blacky, jij toch ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Goed van ons allemaal, he. En jij gaat ook goed.Ik word zo verlegen van al die lofbetuigingen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 @Corinne, Charlie:present::musicnote: hihihi kon het niet laten.....En alle anderen natuuuuurlijk ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Prachtig Anjo! En gefeliciteerd met je nieuwe huisarts. Een goede huisarts, die in staat is te luisteren en te kijken naar zijn patienten, is veel waard.Corinne, fijn dat je zo goed gaat. Ik moest even lachen bij je opmerking dat je dochter je een tikkeltje chagrijnig vond. Dat vonden mijn zoons ook van mij. Je dochter heeft geluk dat het zo kort geduurd heeft.Blacky, ik vind dat jij ook erg goed gaat! Ik ga nog even opslomen, en duikel zo mijn bedje in. Ik moet zeggen dat ik met warm weer nog steeds zweet als een otter. Ook dat zal dus wel gewoon bij mij horen. Eerlijk gezegd ben ik maar weinig slechte eigenschappen kwijtgeraakt, door te stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 He Anjo,Wat goed dat je nu een menselijke huisarts hebt. Ik vind het ook een mooie tekst.Verder wens ik je een goede reis en hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 He Anna een mooi woord: opslomen voor het slapen gaan.Dit gaan we toevoegen aan de woordenlijst der Nederlandse taal.Sloom ze op en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Ik ga me klaarmaken voor mn bedje, allemaal welterusten en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Ik zou wel heel veel willen schrijven vanavond, maar ben eigenlijk erg moeen ga ook lekker mn nest in....nog even een stukje lezen over het jaar 2012, schijnt dat de mens erg gaat veranderenin deze tijd naar 2012 toe. Wel interresant om te lezen.We worden ons steeds meer bewust ovwer van alles en nog wat....Werd ook eens tijd...Dikke knuffel en slaap lekker voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Slaap lekker die slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Corinne, ik lees toevallig nog je berichtje. Dat woord opslomen komt niet van mij maar van BamBam. Ik vind het ook een prachtig woord, en heel toepasselijk, daarom had ik het even geleend.Ik ben inmiddels voldoende opgesloomd, dus nu ga ik echt naar bed. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 avond iedereen opslomen ??die schrijfster elizabeth ross heeft ook een mooi boek ivm rouwen weet enkel de naam niet meer .ivm huisartsen ewel ik heb hier in belgie echt een schat van een huisarts na jaren spanje waar men aankomt en na twee minuten weer buiten is bij de arts heb ik er nu hier in belgie eentje waar je bijna niet buiten geraakt :-))oke de wachttijden in de wachtzaal zijn lang maar dat heb ik er voor over .ach en vandaag reedt mijn treintje ivm nuchterheid weer zonder haltes , ik vermoed dat als men in het hoofdje zich lekker voelt dat het nuchter zijn wel mee valt .in het begin dat ik in spanje naar AA ging zei men mij dat men de helft van ons drank verleden moet tellen ivm het weer gewoon nuchter worden , heeft iemand daar ervaring mee ??beter uitgelegt zou het zijn indien men 30 jaar gedronken heeft duurt het 15 jaar ???nu ik ga daar allesinds niet van wakker liggen hoor :-))))ik ga naar boven toe het zal daar vreselijk warm zijn , raar in spanje was mijn huis binnen nooit echt warm slaapzacht nu ben ik echt slapen :-))))))iedereen spoorde goed vandaag :-)))warme groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Moesje,Vertel het morgen, dan horen we het ook. En rust nu maar lekker uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 He Marieke,Ik ben er nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Marieke,Je hebt een voor mij herkenbare jeugd meegemaakt.Ik ben er enigzins overheen gekomen, maar heb inderdaad nog steeds de neiging mezelf zo onzichtbaar en klein mogelijk te maken en het gevoel dat ik niet genoegd presteer is altijd sluimerend aanwezig.Toch heb ik geleerd trots op dingen te zijn. B.v. toen ik mijn piano net had. Het commentaar dat dat een elektronische is en dus niet goed genoeg, geen echte piano heb ik voldoende kunnen wegwimpelen. Het is gewoon een goede oefenpiano. Ik kan lekker midden in de nacht of terwijl de TV aanstaat oefenen en spelen. Maar ja, ik mis meestal de uitstraling van zelfvertrouwen (ook dat speelt een rol bij sollicatiegesprekken).Iedereen wil maar dat ik mijzelf verander of tenminste anders voordoe, maar dat strookt niet met mijn instelling van ik ben ik en daar moet je het mee doen en ik ben oprecht en goed in mijn vak.Misschien moet ik maar eens aan toneel gaan doen (maar ja sta je daar voor publiek, vergeet ik vast mijn tekst ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Iedereen is uitgelogd.Ga ik zo ook maar mijn nachtkaarsje uitblazen.Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden