charlie Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Goedeavond mensen, ben eindelijk wakker, nuchter slaapt toch beter dan met een kater!!Heb helaas vreselijk liggen dromen, werd met een kater wakker en was zo boos op mezelf, dat ik weer overstag was gegaan.....De 2de droom bijna net zo, had een giga trekmoment, geen zin om terug te vechten, 1tje kan toch geen kwaad...Gelukkig waren het boze dromen..................Maar sommigen van jullie hebben het in het echte leven veel moeilijker, die wil ik dan ook veel sterkte wensen!!Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Charlie,Wat een nachtmerries en er nog een kater aan overhouden ook. Gelukkig maar dat het nuchtere kater is.Goeie avond en nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 dank je, corinneeven nog: straks komt er een documentaire over de gevaren van alcoholgebruik, "dronken en gevaarlijk"op SBS 6, 23,45 uur. Ik ga kijken op mn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Hai Charlie, gelukkig was het een droom.Prettige nachtdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Net door de stad gelopen en gegeten met mn broer. Het was erg druk, overal zuipende, lallende mensen. Heerlijk dat ik niet meer hoef.Bij de AA zei iemand vorige week dat het wel een jaar duurde vopordat je ook zag dat er mensen zijn die niet drinken. Nou, dat zal op zo'n Koninginnefeest niet meevallen:beer:Maar dat geeft niet, ik heb de eerste laten staan. Morgen is er weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Hoi BamBam,Het valt inderdaad sneller op dan wanneer je zelf nog drinkt en vandaag, ik nam op koninginne dag niet meer dan ik gewend was (veel dus).Ze zullen vast wel weer wetenschappelijk vaststellen dat de komende dinsdag (morgen dus) zich meer mensen ziek melden op hun werk dan gewoonlijk op een dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Bij mij was koninginnedag ook geen reden om extra te drinken, want ik dronk al genoeg als het geen feestdag was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 De feestgangers zijn inmiddels thuis, en ze zijn beslist niet ADB! Jammer dat ik morgen geen vrij heb, want ik heb toch wel enig leedvermaak als ik denk aan die enorme kater morgenochtend. Nu kan ik ze niet uitlachen.Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen weer een dag, en ik heb geen enkele reden om me extra ziek te melden, want ik ben hartstikke nuchter. Alleen nog een aantal uren slaap, en ik ben morgen zo fris als een hoentje.Nog een fijne avond, en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 pffffff ik schrijf toch maar....Terwijl iedereen dus vandaag het zo goed doet, heb ik er juist last van......GREMLINS!Het is net of ik zoiets heb van...nu heb ik toch wel lang genoeg niet gedronken en kan ik toch vanavondwel een biertje drinken. Nu moet ik toch ook wel eens zo een keertje kunnen drinken, zonder dat ikweer terugval naar regelmatig lam. Even relaxed zitten en ..........grrrrrrrrrMisschien moet ik maar de grote lampen aan doen en de boel gaan opruimen hier, bah!En idd vandaag zag ik dus ook alleen maar drinkende mensen in de stad, tjonge jonge, overalsta-tafels en "gezellig" drinkende mensen..........of zou het nou door die bijna volle maan komen?In de koelkast van de schuur ligt nog genoeg, tis net of ze liggen te bewegen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Anna,Welterusten.Ach je kunt zo al voorstellen hoe ze zich zullen voelen.en als je zelf vroeg weg moet, hik je tenminste niet aan tegen de sombere gezichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Hoi Moesje,Jij hebt het dus niet zo lekker gehad, jammer, maar je bent nog steeds ADB.Ik heb vandaag een nieuw trucje geprobeerd.Komt zo'n gremlin me uitdagen, zeg ik gewoon dat ik geen zin heb in een spelletje. 't Werkte waarachtig.Maar vanmiddag ben ik toch even in mijn bed gedoken, ze waren met z'n velen en ik had het ook nog eens steenkoud.Ze kunnen de pot op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Hoi, Marieke, hier lopen ze nog steeds voorbij.Gek maar zelfs op een normale vrijdag- of zateravond is het niet zo lawaaiierig druk met lallende, uitgelaten mensen. Misschien ook omdat het nu wat grotere groepjes betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Corinne en Marieke, ik zit nog steeds achter de pc en probeer maar wat administratiete ordenen....ze zijn nog niet opgerot, maar ik probeer afleiding te zoeken.Niet gedacht, dat het soms zo heftig kan voelen......Corinne, goed dat jijze in ieder geval de rug toe hebt gekeerd.Voel jij dat ook zo heftig soms..? Heb gewoon het idee, dat mn lichaam hierzelfs op reageert, raar gevoel in mn buik, opgewonden gevoel.....rrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Ja, Moesje, heftig is het elke dag wel een keer. Soms kan ik mijn gedachten niet afleiden van de trek en dan probeer ik van alles en nog wat, maar meest kruip ik dan in mijn bed, dat helpt dan wel. Soms krijg ik er barstende hoofdpijn van.Door de refusal kan en mag ik niet toegeven en op zo'n moment bedenk ik dan dat dat maar goed is ook. Maar ja, ik zal toch moeten leren ook die gedachten zelf om te turnen. Ik kan niet eeuwig aan de refusal blijven. Ik zal mijn psyche nog verder moeten doorgronden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Ik heb SBS erop gezet, ga denk ik maar even kijken........ziet er wel heftig uit met al die dronken lui,wellicht dat de knop omgaat.Goeie tip van Charlie.......Misschien ook iets voor jou Corinne....zo vervelend als je je gedachten er niet van af kunt zetten, ik hoopdat het voor jou ook binnenkort beter wordt!!!!!Tja die psyche..............Misschien tot later....Heb in ieder geval ice-tea ingeschonken en nootjes gepakt!Liefs en knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Marieke, tis even pauze nu op SBS, sterkte met je "vriendin".Weet je, soms als ik met dat soort mensen zit, dan vraag ik gewoon wel eensof diegene ook niet spanning voelt bij aanwezigheid van elkaar.Meestal schrikken ze dan enorm, maar vaak komt er dan wel een gesprek op gang.oep het gaat weer verder op SBS..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Moesje, volhouden hé.Ik ben ook naar SBS 6 aan het kijken, maar dat is toch anders drinken, dan wij het gewend zijn.Tenminste, bij mij is gelukkig nooit de politie aan te pas gekomen.Goeie tip Corinne, om in bed te gaan liggen met hevige trek.Marieke, ik ben ook altijd op de verkeerde momenten assertief. Als het om humor gaat, dan kan ik snel en adrem reageren, maar als het om mezelf gaat, dan ben ik ook een grote pisang.Succes alvast,met je accordeonmuts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Nou Marieke, ik heb gisteren op tv een voorstukje gezien van mensen die wel HEEEEEEEEEL VEEEELvan dieren houden, maar dan op een andere manier.Ik heb niet naar het programma gekeken, want ik vond het te vies om naar te kijken.Sex met dieren, zielig gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Marieke,Ik ben én lijk ook veel assertiever dan ik ben. Ik zit op dat koor, je weet wel. Het is hartstikke moeilijk, nog steeds, ik heb nu al mijn nummers op een mp3 gezet waar ik dan het huishouden mee doe, lekker leuk en ook gezellig is dat mijn kinderen de alt-partijen van alle nummers die ik doe inmiddels beter kennen dan ik. Hoewel ik best goed kan zingen, zingen we soms 4-5 stemming a cappella en sta ik dan vóór iemand met een andere stem die maar weinig afwijkt, dan ben ik wég.Ik had van de week een halfjaars-evaluatie en ik dacht (vooraf) ik ga niet zitten wachten op kritiek, maar heel rustig zeggen dat ik sommige dingen heel erg moeilijk vind én dat ik de ondersteuning de eerste maanden bij de moeilijke dingen écht gemist heb en dat dat natuurlijk ook een manier is om iemands motivatie uit te testen (... niet cynisch hè....) dus dat ik wel begrijp dat ze vinden dat ik mijn eigen problemen op moet lossen maar dat ik steeds om hulp moet vragen zonder dat iemand ooit aanbiedt om te helpen viel me toch erg tegen (en dan zo luchtigjes: kijk, mijn stem kan het makkelijk aan en overal in elk koor werd ik zeer gewaardeerd (kan jij ook zeggen hè) dus de setting moet zich nog een beetje setten naar mij blijkbaar (EN NIET ANDERSOM). Dat deed het heel erg goed, en steeds maar volhouden WANT de muziek is nr. 1 en niet de individuen (braaaakkkk !!!!!!!).........Nou ja, oefen eens wat op jezelf, misschien heb je er wat aan !!!Ik ga nu echt de bedstee in. Dalijk staat er morgen iemand onder het raam om met me te trouwen (Kom uit de bedstee mijn liefste.....) maar dat gebeurt natuurlijk nooit als ik bleek van slaapgebrek met wallen als een zebra (aldus mijn kiddo's) rondloop. Laat het gewoon op je afkomen !!! Het gaat om de muziek en niet om jou of haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Moesje, laat de flessen lekker liggen en geniet morgen van je overwinning.Allemaal lekker slapen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Houtje, zet een kaars voor je raam vannacht:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Alhoewel Rob de Nijs, die dan naar je toekomt, lijkt me ook niet het beste idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Welterusten, Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 Tja, Marion, helaas is bij mij de politie er wel een keer aan te pas gekomen.....Ook met kerst....achter het stuur en dat heb ik moeten bezuren met een cursus bij tactus,die me over de 600 euries gekost heeft en een boete bij de rechter van 275 (erg mild gerekend van de rechter,omdat ik alleen maar kon janken en het de 1e keer was dat ik gepakt was)Daarvoor had ik ook al 2x met teveel drank op gereden, maar niet gepakt.(waarvan de 1e keer al lang geleden)Dus toen ik net zag op SBS dat die vent met die rode citoën zo hard reed en gedronken had, moest ik erwel weer even aan terug denken.....DAT overkomt me dus NOOOOOOOOIIIIIT weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 SBS vervolg.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden