Spring naar bijdragen

Maandag, 30 april.

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is nog vaak Corinne, een keer per kwartaal. Waarom denk je dat ik het in de annalen wil?

Fran, ik ben nog bezig in 'Illusies', het is niet iets wat je eventjes uit leest. Maar ja, ik heb er heel veel aan. Ik ben ook blij dat ik eerst Alice Miller heb gelezen, ik vind dat dit echt erná moet. Dan kun je er meer mee. Heb jij het ook gelezen?

Geweldig trouwens, dat je weer zin hebt om te werken. Heb je misschien toch het juiste beroep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, Stien, ik lig er nog half in, hoor. Alleen heb ik het touwladdertje weer gevonden.
Jij gaat ook goed, hé! :present:

Anna, ik vind Alice Miller nog altijd het beste wat me -- na mijn therapeute -- overkomen is. Je moet echt ook 'Niemandskinderen' lezen!!!

Mijn volgende boek wordt 'He's scared, she's scared' (is geloof ik nog steeds niet vertaald). Over bindings- en verlatingsangst. Maar eigenlijk feitelijk over verkeerde relaties aangaan en hoe de verkeerde mensen elkaar steeds opnieuw opzoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Franneke, jij ook een dikke knuffel :sun: van mij en we gaan er gewoon weer voor.

Ik heb er vannacht gewoon slecht van geslapen, maar ik heb de schade vandaag weer ingehaald.
Lekker luieren,, veel aangeschoten mensen tegen gekomen in het dorp toen ik met de dogs wandelde en dan zelf het heerlijke gevoel hebben om nuchter te zijn.

Ik ben weer zo fris als een appeltje (van oranje) vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Appeltje,

Je bent een lief en waardevol en humoristisch meisje. en daar kan niemand iets aan veranderen. (Hoor mij nou...) Laat die eikel nou maar! Hij heeft misbruik van je gemaakt. Is NIET JOUW VERANTWOORDELIJKHEID! Wij zijn gewoon zo'n beetje geprogrammeerd om de verkeerde mensen aan te trekken. Is niet jouw schuld, meid! Ik begin te begrijpen waarom 99% van mijn mannelijke vrienden homo's zijn. Is echt heel veilig en geruststellend...

Knuffel!
Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Marieke,
Geen applaus, maar geloof maar dat het onder de huid wel doorwerkt
Dementeren is een zo vreemd proces, toch heeft afwisseling van de dagelijkse sleur effect op deze mensen.
Ik heb het dementieproces een keer meegemaakt, en ik hoop van harte dat ik daar niet aan ga lijden.
Het beste met je zoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...