Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Anna, de mijne zowaar OOK!!!En ik heb ooit een keer een oud tapijt op de stoep gelegd met een briefje erop: Gratis - For free. Heeft geen halfuur geduurd of het was weg...Liefs terug,Fran
Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Hihi, ik ben de laatste tijd wel een 'propere' kneus annex alkie, Anna!
Anna Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Aha, als jouw huis aan kant is, wil je dan even deze kant opkomen? Ik ben bang dat ik ook als ik langdurig nuchter ben niet van opruimen hou.
Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Sorry, lieverd, ik geloof dat ik weer aan werken toe ben. Echt waar, ik heb zin om weer te werken! Nu ja, ik heb er me al bij neergelegd dat ik niet helemaal goed in mijn hoofd ben. Nog wat gehad aan 'Illusies'?
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Francesca,Veel luistergenot met je "nieuwe" requiem.Klassieke muziek luisteren is gezond.
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Anna,Wasmanden leeg, dat overkomt mij maar 1 per kwartaal. Er blijft altijd wel wat over, en als dat niet zo is, kom ik in de badkamer en ligt er wat nieuwe vuile was.
Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Vooral op een nieuwe installatie! Kon ik goedkoop op de kop tikken omdat ie wat verouderd was. Mijn vorige was 25 jaar oud. Van mijn ouders gekregen toen ik 16 was. Deed wel ff pijn om hem weg te doen...
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Mijn huis schoon, netjes en vooral opgeruimd? Ik denk niet dat ik dat meemaakt.
Anna Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Dat is nog vaak Corinne, een keer per kwartaal. Waarom denk je dat ik het in de annalen wil?Fran, ik ben nog bezig in 'Illusies', het is niet iets wat je eventjes uit leest. Maar ja, ik heb er heel veel aan. Ik ben ook blij dat ik eerst Alice Miller heb gelezen, ik vind dat dit echt erná moet. Dan kun je er meer mee. Heb jij het ook gelezen?Geweldig trouwens, dat je weer zin hebt om te werken. Heb je misschien toch het juiste beroep.
stien Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Fran, fijn dat het weer beter gaat. Heftige valkuil!
Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Nou ja, Stien, ik lig er nog half in, hoor. Alleen heb ik het touwladdertje weer gevonden.Jij gaat ook goed, hé! Anna, ik vind Alice Miller nog altijd het beste wat me -- na mijn therapeute -- overkomen is. Je moet echt ook 'Niemandskinderen' lezen!!!Mijn volgende boek wordt 'He's scared, she's scared' (is geloof ik nog steeds niet vertaald). Over bindings- en verlatingsangst. Maar eigenlijk feitelijk over verkeerde relaties aangaan en hoe de verkeerde mensen elkaar steeds opnieuw opzoeken...
Anna Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Dan moet ik dat zeer beslist lezen Fran, want daar ben ik een enorme kei in, de verkeerde relaties aangaan.
Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Dat doen de meeste niemandskinderen, Anna, verkeerde relaties aangaan. We gaan voor wat bekend is, en wat kennen we? 3x raden.
Anna Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Ehm, juist ja. Leren ze je ook hoe je dat niet moet doen?
Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Ehm, ik geloof dat dat wel komt als we 90 zijn of zo, Anna. Alhoewel een relatie op dat moment misschien ook wel spannend kan zijn...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Hallo Franneke, jij ook een dikke knuffel van mij en we gaan er gewoon weer voor.Ik heb er vannacht gewoon slecht van geslapen, maar ik heb de schade vandaag weer ingehaald. Lekker luieren,, veel aangeschoten mensen tegen gekomen in het dorp toen ik met de dogs wandelde en dan zelf het heerlijke gevoel hebben om nuchter te zijn. Ik ben weer zo fris als een appeltje (van oranje) vandaag.
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Als mijn banksaldo zo zou zijn, als de inhoud van mijn wasmand, dan zou ik altijd een positief saldo hebben:D
Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Appeltje,Je bent een lief en waardevol en humoristisch meisje. en daar kan niemand iets aan veranderen. (Hoor mij nou...) Laat die eikel nou maar! Hij heeft misbruik van je gemaakt. Is NIET JOUW VERANTWOORDELIJKHEID! Wij zijn gewoon zo'n beetje geprogrammeerd om de verkeerde mensen aan te trekken. Is niet jouw schuld, meid! Ik begin te begrijpen waarom 99% van mijn mannelijke vrienden homo's zijn. Is echt heel veilig en geruststellend...Knuffel!Fran
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Ja, homo's zijn echt vrouwvriendelijk.
Francesca Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Tenzij je op mannen valt en steevast verliefd wordt op homo's, Appeltje...
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Ja Fran, dat is dus echt op de verkeerde mannen vallen, maar wel heel vervelend.
sneeuwwitje Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Marieke, dan krijg je van mij APPLAUS.Vervelend dat je zoon ziek is en zich zo ongerust maakt over het knobbeltje, terwijl de dokter heeft gezegd dat het goed is.
CPAS Geplaatst 30 april 2007 Rapport Geplaatst 30 april 2007 Ach, Marieke, Geen applaus, maar geloof maar dat het onder de huid wel doorwerktDementeren is een zo vreemd proces, toch heeft afwisseling van de dagelijkse sleur effect op deze mensen.Ik heb het dementieproces een keer meegemaakt, en ik hoop van harte dat ik daar niet aan ga lijden.Het beste met je zoon.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden