Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 ik stuur je een pb Knuffie.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne, van waar ben jij dan afkomstig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Dag annake, alles goed, meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ok, Rudy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne als het lekker is gebruik ik handen en voeten bij het eten.Net een beest.Alleen vervelend dat het zoveel wespen en bijen aantrekt. (lol)Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 En er dan nog lekker bij smakken, zeker?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Oh ja vergeten....de tijd op mijn pc klok is 19.48Op het forum is het nu 20.43 uur.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 20.49 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuffie,Van Antwerpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 jaja Knuffie zo heel genoeglijk smakken en als het echt smaakt loopt er een dun straaltje vocht uit mijn linker mondhoek.Mijn vrouw schaamt zich dood.wij zitten op terras altijd aan aparte tafeltjes.Nee hoor is maar een grapje.Ik ga eruitdagdagRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Rudy,Wonderbaarlijk. Maar kijkt dan eens naar je profiel. Je hebt dan waarschijnlijk de verkeerde tijdzone gekozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ik ben ook een half uurtje weg, m'n dochters haar wassen!!Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Rudy,Ik zie het al voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 @corinne, da's toch een eindje van m'n deur, hoor! Maar ik ga er wel regelmatig, er wonen nog wat vrienden van mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 @Rudy:D:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Knuffie,Neem gelijk Rudy mee, de slagroom zit tot in zijn haren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ja, Knuffie en nu nog verder. Helemaal in Dordrecht. En ik ben nog Nederlander geworden ook. Ik kwam zo door de taaltest van destijds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 ook zo/n prachtige stad..... Antwerpen ...en niet zover bij mij vandaan.Ik kom weleens in Antwerpen.De auto laat ik dan staan want het is goed te doen met de trein.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Ja, he, het is helaas zo'n beetje de vuilste stad van Vlaanderen, maar kent veel mooie gebouwen.Ooit vroeg een Australiër wijzend op het station, of dat de beroemde O.L.V.kathedraal van Antwerpen was. En als je bijzondere architectuur wil zien, dan moet je naar de Karel Osystraat. Daar staan vele mooie, meest Jugendstil, huizen. (Is wel buiten het centrum) Ik geloof in de buurt van de Grote HondPlaats.Ik vind trouwens het station heel mooi geworden. Logisch dat ze er zo lang over gedaan hebben.Zo eens in de zes weken kom in nog in Antwerpen om naar mijn ouders en grootmoeder te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 inderdaad Corinne ik had de tijdzone van Harare waar dat ook mag liggen aangeklikt.Tis even wennen maar inmiddels leef ik weer in de zomertijd...Pc legs...bestaat dat?Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi Knuffie, met mij is het goed, ik ben alleen erg moe. Ik ben mijn werk weer aan het uitbreiden. Gezellig dat je er weer bent. Beetje laat antwoord, ik zat mijn pb's te checken en bij te lezen. Ik het nog gelukt de gremlins te verslaan? Anders stuur ik je mijn bezem wel op, die is heel goed tegen gremlins. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Nu ben ik echt weg de slagroom piekt in mijn haar en het ongedierte is niet meer bij me weg te slaan.Ik heb net ontdekt dat fruitvliegjes slagroom lusten.Ik ben voor hun de kers op fruitsalade.toedeloeRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne, ik kan je garanderen dat het je bij mijn zus niet zou lukken om geen vlaai te eten hoor. Als je zegt dat je niet wil, dan antwoordt ze "och, een heel klein stukje dan" en schuift meteen een flink stuk op je bordje (ze heeft een andere opvatting van groot en klein dan de meeste mensen).Ik denk dat het tegenwoordig bij de meeste Limburgers wel meevalt met die enorme hoeveelheden vlaai. De meeste mensen bakken ze niet meer zelf, en bij de bakker zijn ze best prijzig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Harare is geloof ik de hoofdstad van Zimbabwe, Dat ligt ten westen van Botswane, en beide liggen ten noorden van Zuid-Afrika (het westen van Zuid-Afrika, en Pretoria ligt in Zuid-Afrika). In die landen is het momenteel begin van de winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Corinne, vanavond om 0:00 uur ben ik er niet, dus alvast gefeliciteerd met 1 maand! Ben je daarom misschien een beetje beverig vandaag, voor je eerste verjaardag? Je doet het hartstikke goed, ga zo door!Anjo, kan me voorstellen dat het allemaal moet bezinken nog, het gaat om een lange tijd.Misschien is eindelijk de tijd daar dat stukjes op hun plaats vallen. Ik gun je het zo dat het wat beter met je gaat.Anna, doe rustig aan, lekker op de bank en kaarsjes aan!iedereen een fijne avond,groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden