Spring naar bijdragen

vrijdag 11 mei


bibelle

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jaja Knuffie zo heel genoeglijk smakken en als het echt smaakt loopt er een dun straaltje vocht uit mijn linker mondhoek.
Mijn vrouw schaamt zich dood.
wij zitten op terras altijd aan aparte tafeltjes.
Nee hoor is maar een grapje.

Ik ga eruit

dagdag

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, he, het is helaas zo'n beetje de vuilste stad van Vlaanderen, maar kent veel mooie gebouwen.
Ooit vroeg een Australiër wijzend op het station, of dat de beroemde O.L.V.kathedraal van Antwerpen was. En als je bijzondere architectuur wil zien, dan moet je naar de Karel Osystraat. Daar staan vele mooie, meest Jugendstil, huizen. (Is wel buiten het centrum) Ik geloof in de buurt van de Grote HondPlaats.
Ik vind trouwens het station heel mooi geworden. Logisch dat ze er zo lang over gedaan hebben.
Zo eens in de zes weken kom in nog in Antwerpen om naar mijn ouders en grootmoeder te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knuffie, met mij is het goed, ik ben alleen erg moe. Ik ben mijn werk weer aan het uitbreiden. Gezellig dat je er weer bent. Beetje laat antwoord, ik zat mijn pb's te checken en bij te lezen. Ik het nog gelukt de gremlins te verslaan? Anders stuur ik je mijn bezem wel op, die is heel goed tegen gremlins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik kan je garanderen dat het je bij mijn zus niet zou lukken om geen vlaai te eten hoor. Als je zegt dat je niet wil, dan antwoordt ze "och, een heel klein stukje dan" en schuift meteen een flink stuk op je bordje (ze heeft een andere opvatting van groot en klein dan de meeste mensen).

Ik denk dat het tegenwoordig bij de meeste Limburgers wel meevalt met die enorme hoeveelheden vlaai. De meeste mensen bakken ze niet meer zelf, en bij de bakker zijn ze best prijzig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harare is geloof ik de hoofdstad van Zimbabwe, Dat ligt ten westen van Botswane, en beide liggen ten noorden van Zuid-Afrika (het westen van Zuid-Afrika, en Pretoria ligt in Zuid-Afrika). In die landen is het momenteel begin van de winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, vanavond om 0:00 uur ben ik er niet, dus alvast gefeliciteerd met 1 maand! :musicnote::moon::)
Ben je daarom misschien een beetje beverig vandaag, voor je eerste verjaardag?
Je doet het hartstikke goed, ga zo door!

Anjo, kan me voorstellen dat het allemaal moet bezinken nog, het gaat om een lange tijd.
Misschien is eindelijk de tijd daar dat stukjes op hun plaats vallen. Ik gun je het zo dat het wat beter met je gaat.

Anna, doe rustig aan, lekker op de bank en kaarsjes aan!

iedereen een fijne avond,

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...