Spring naar bijdragen

Zondag 13 mei


Soothe

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, Anjo,

Ik wens je een fijne moederdag, en je kinderen, wel die zullen heus nog even bellen. Die zijn natuurlijk de hort op of zo.
Mijn moeder zegt altijd, als je je kinderen niet hoort dat gaat het goed met ze.

Ach probeer er gewoon nog een leuke dag van te maken.

Hier valt het weer wel mee vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sooth: Je zesde dag droog, :present: Hartstikke goed en erg knap dat je het weekeinde doorzet!
Alle begin is moeilijk zegt men wel eens, maar ik voel met je mee. Het waarschijnlijk voor jou
ronduit afzien. Zet 'm op en denk aan de voordelen die in de plaats van de nadelen komen.
Schrijf als je het moeilijk hebt, daar is dit forum voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick, fijn dat je wat laat horen van je. Ik hoop dat je tot rust en bezinning gekomen bent.
Daar is toch retraite voor bedoeld? Zat je in een klooster of elders?
Te veel vragen dus, hoop dat het je verder helpt met ADB te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi luitjes

ik zit nu te wachten tot de kids komen voor ik weer ga werken, bij deze van mij een dikke :sun:voor iedereen die daar behoefte aan heeft vandaag, mag ook zomaar aanvaard worden!!:D

Ik hoop dat iedereen ondanks alle verdriet/pijntjes/gremlins toch een hele fijne zondag heeft gehad.

Ik ben niet zo'n schrijfster, maar denk echt heel vaak aan jullie en heb aan ieder van jullie, stuk voor stuk, héél veel steun. Zonder jullie was ik al niet zo lang ADB gebleven.

Dank jullie wel!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we bijdehand doen (grapje) Ik moet meer pillen nemen, denk ik. Luister, ik klik op 13 mei, die ik vanochtend zelf heb geopend!!!!! Maar waarop klik ik dan?? Je zou er dorst van krijgen, Ga koffie maken.



HELP PLEASE!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een hele dikke knuffel gehad voor moederdag :D, ik wilde geen cadeau, zonde van het geld. Dus dan krijg je wat je werkelijk wil nietwaar. De tweede knuffel moet ik vanavond nog krijgen, maar ook dat gaat vast goed komen.

Ik ben zelf met een grote bos bloemen naar mijn moeder geweest, mijn zus was er ook, dus dat was een leuke verrassing. En kreeg tot mijn stomme verbazing een glas wijn aangeboden, die ik niet genomen heb uiteraard. Ik moest nog rijden ook. Mijn ouders raken hun wijn aan de straatstenen niet meer kwijt, want alle kennissen van hun eigen leeftijd slikken wel het een of andere medicijn en drinken dus óók niets. Ik heb ze nu maar mijn tip aan de hand gedaan om het aan mensen cadeau te geven. Ik ben dus bang dat ik een keer een fles wijn cadeau ga krijgen.:angry:
Nu ja, die geef ik dan ook maar weer cadeau, en anders is hij voor de gootsteen. Die heeft inmiddels aardig de smaak te pakken.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick, fijn dat je er weer bent, en nog steeds ADB en NDB.:present: Ik miste je al.

Hoi Soothe, al een beetje gewend? Je weet in ieder geval hoe je een draadje moet openen hè!:D

Als al die nare dromen een goed teken zijn, dan gaat het met mij zeker niet goed?! Ik heb maar één keer een droom over drank gehad, die ik mij kan herinneren tenminste. Nou ja, maakt niet uit, zolang ik die eerste maar niet pak. Wat jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sooth, ik had je inmiddels al op het andere draadje teruggeschreven. Lekker verwarrend niet?

Rudy en Anna, fijn dat jullie het vandaag naar het zin hebben gehad.

Ik heb er toch wel een beetje moeite mee vandaag. Zoals het verhaal van Anjo, die toch vandaag zit te wachten om maar iets te horen.

Zelf zijn wij gisteravond uit eten geweest met mijn jongste zoon en aanhang. Mijn oudste zoon vindt het onzin.
Dus Anjo wie weet hoeveel meer er zo over denken.

En vandaag naar mijn moeder die toch ook wel hevig teleurgesteld was. Veel boodschappen gehaald en ze moest het toch voornamelijk met mij en mijn broer doen. Van de anderen een kaart en afbeltelefoontje.


Aanpassing;uitspraak mag blijkbaar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb één keer gedroomd dat ik had gedronken, ik denk dat die droom al met al tien seconden heeft geduurd maar het was levensecht op dat moment.

Toen ik nog dronk droomde ik steevast dat ik te pletter viel in het ravijn.
Met duizelingwekkende snelheid viel ik naar beneden om precies voorhet te pletter slaan wakker te worden.

Iemand vertelde mij dat deze droom te maken had met begrenzen.
Het vroeger niet begrensd zijn.

sinds ik mijn angsten te lijf ben gegaan en verwerkt, droom ik niet meer.


Rudy...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...