Spring naar bijdragen

Zondag 13 mei

Soothe

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Soothie, van harte welkom hier op het forum.

Zelf krijg ik vanavond de cadeautjes pas, dan komen mn kids en klein manneke op "visite".
Vanavond pas omdat ik zo mn bedje induik, na een 4de nacht best wel hard werken...
Nog 2, dan lekker 12 dagen vrij............nou ja, vrij....we zitten midden in een verbouwing en dus bijbehorende verhuizing.
Maandag krijgen we te horen of de verkoop van dit huidige huis rond is, dus spannend..

Het is heerlijk weer, wellicht kunnen jullie vandaag lekker buiten zitten!!
Geniet ervan en blijf droog!!!!

Fijne dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Uit een nachtmerrie wakker geschrokken.
Een reis naar Parijs met allemaal medestudenten.
Een daguitstapje. Iedereen moet naar een restaurant, geen non-alcoholisische dranken verkrijgbaar. Ik wil daar weg, mag niet. Ik vlucht en verdwaal, krijg een lift, maar die familie (allemaal dikke mensen) rijdt de stad uit. Ik krijg ze zover dat ze stoppen en me laten uitstappen. Ik zoek ik zoek en kom uiteindelijk bij een prachtige begraafplaatst. Ik pak mijn rafelige rugzakje, mijn flesje water is veranderd in een flesje jenever. En ik heb zo'n dorst, ik zoek mijn plattegrond, die is niet van Parijs, maar van mijn eigen stad in Nederland. Toen schrok ik wakker.

Nu heb ik ook nog knallende hoofdpijn.
Is dit wat bedoeld wordt met slecht slapen als bijverschijnsel van het stoppen met drinken?
Maar ja, ik heb niet gedronken. Dat heb ik gelijk na het opstaan gedaan, 1,5 beker water, wat een dorst.

Dus maar gauw een was in de wasmachine en een in de wasdroger.

Nu nog even bijkomen. Ik kruip zo nog even terug onder de dekens, kan die hoofdpijn zakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Corinne, het nieuwe huis is in de verbouwing!!!

Naar he, zulke dromen, heb er ook zo al diverse gehad, werd dan ook met een kater en dorst wakker, maar wist dan wel weer wat ik NIET miste, dus....
Wachten is tot manlief zn bedje uitkomt, kan ik erin, is zo zielig om hem op zn vrije dag wakker te maken he......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier was het ook leuk. Wel weer een nachtmerrie gehad over het kwijtraken van de kids (grrrr heb ik al sinds ze er zijn). Om half zeven wakker, dat op zondagmorgen.

Gezellig ge-ontbijt maar we moesten om 10 uur weg. Ik bracht ze een eindje op weg naar mijn ex daar zijn ze nu (een dagje met nadruk op "je" van elf uur tot zeven uur dan zijn ze weer hier).

Ik ga de laatste was/strijk doen, lekker vanavond alles klaar. Alle moeders een fijne dag gewenst hoewel ik het meer voor de kids doe (ook stom eigenlijk) maar die vinden dat ze dat moeten vieren.

Ach, doe mij maar af en toe een knuffel tussendoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

Fijn dat je het gered hebt gisterenavond. Het overkomt je altijd als je ze niet verwacht.
doet het je niet een klein beetje pijn dat je niet even langs je moeder kunt gaan? Natuurlijk is het een commerciele bedoeling maar ik vond het altijd leuk om met mijn peuters hun zelfgemaakte kadootjes uit te pakken.

Corinne,

Wat een rotdroom! Ik ben bang dat het zeker een jaar duurt voordat die minder worden maar ze gaan wel weer weg, hoor.

Goed, ik ga nog even een pot thee zetten en dan op de fiets naar mijn moeder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal,

gisteren meegeweest naar vrienden van latman. een groot feest, met hapjes uit verschillende culturen, en ja hoor: onze hollandse magen en darmen vertikken het om al dat lekkers fatsoenlijk te verwerken. we voelen ons beiden hondsberoerd. ik zal niet in details treden, die kun je zelf wel verzinnen als je dat wil. (bij mij komt zelfs slappe thee er uit) :wacko: . :P

ik heb onze kids afgebeld, die zouden hier vanavond komen eten, het idee alleen al om in de keuken te moeten staan...... de kadootjes komen later wel, daar gaat het niet om. de kids waren wel heel lief aan de telefoon, en stuurden ook nog eens sms-jes en mailtjes.

van te voren was ik deze week al bij mijn moedertje in het verpleeghuis geweest, om de drukte daar op moederdag te ontlopen, en gelukkig is ze al veel te ver met dr alzheimer mee om me vandaag te kunnen missen.

ik stop er mee, morgen voel ik me hopelijk wat beter. tot dan. en hou het droog,

bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

Maar ik begrijp dat je ze de baas bent gebleven. Toch weer goed van je.
Ik was toch even terug naar bed en heb nog ruim drie uur lekker geslapen.
Inmiddels al weer met de was bezig geweest en die machines zijn nu lekker aan het werk voor me.
Straks weer wat was opvouwen, de manden moeten leeg voor de volgende was.
't Is duidelijk te merken dat het weer frisser is, de stapels zijn dan veel hoger.
Straks nog aan de piano en maar eens uitproberen of man ik samen dat stukje weer op de rails krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben weer terug van weg geweest. Heb een hoop bij te lezen zo te zien. Ben benieuwd hoe het hier allemaal gegaan is. Ik was even een week in retraite. Met mij ok en nog steeds ADB en NDB.

Fijne dag nog en tot later.

Mick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bibelle,

Klinkt alsof jullie allebij een voedselvergiftiging hebben.
Zorg wel dat je voldoende water en thee blijft drinken, om uitdroging te voorkomen.
Wat ook helpt is een fysiologische oplossing (duur te koop bij de apotheek of drogist, spotgoedkoop zelf te maken). Je neemt voor ieder een beker water, doet daar een eetlepel suiker in en 1 theelepel zout.
Flink roeren en met kleine slokjes drinken. Dit zorgt ervoor dat je vocht en mineralen goed vasthoudt.
Voordeel: smaakt helemaal naar niks.

Zet naast je bed een emmer en een doek en de startblokken voor als het weer nodig is.

Sterkte allebei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick,

Fijn dat je weer terug bent.

Marieke,

Het is iets waar ik erg veel mee bezig ben op het moment. Ik wil mijn moeder nog niet missen, wie wel?
Het is vandaag weer erg rustig op het forum. Ik verwacht dat de meeste van ons bezig zijn met moederdag. Mijn kinderen hebben nog niets van zich laten horen. Ik baal er wel een beetje van. Ze zijn niet meer piep en ik heb ook geen behoefte aan cadeautjes of zo maar even bellen kan geen kwaad.
Tja die dromen zijn verschrikkelijk. Het schijnt erbij te horen. Geloof het of niet maar het schijnt een goed teken te zijn. Ik had ze vaak toen ik droog stond, zo echt dat ik smorgens ging zoeken naar de fles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...