Spring naar bijdragen

maandag 14 mei

bibelle

Aanbevolen berichten

Bibelle,

Niet daarvoor, al wist dat dat vandaag was, maar ik moest me laten inschrijven bij een uitzendbureau op het Oostplein.
En verstrooid als ik was vandaag, rijdt ik station Blaak voorbij, moest ik de stoptrein terug. Gelukkig reken ik altijd op vertraging van de NS, nu gebruikt voor mijn eigen vertraging.
En ik heb de hele dag door de buien door gelaverd.
En verder ook drooggehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aan diegenen die met hun schoonmoeder liever kwijt dan rijk zijn.

Mijn mannetje kwam thuis met de volgende vragen:

Wat doe je als je schoonmoeder is uitgegaan?

Weer aansteken.

Wat doe je als je schoonmoeder op het raampje tikt?

De centrifuge aanzetten.

Hoop dat de moderator dit door de beugel vindt kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Stien,ik zou niet wakker liggen van wat de omgeving denkt,een mens doet het toch nooit goed.
Bovendien hebben mensen het zo druk met zichzelf, dat ze echt niet voortdurend aan Stien denken.

Zit ook een beetje in het koppie(mijn levenswandel is zus of zo,dan zullen ze wel dit of dat)
Trek het je niet aan , vaak zijn ze op andere fronten geen haar beter.Wij hebben echter wel wat meer levenswijsheid!

Mij zal het worst wezen wat ze denken. Laat ze eerst hun eigen stal maar schoonmaken!!!

Mijn jaren drank is hier in de buurt ook niet onopgemerkt gebleven.
Met de sleutel naast het slot staan prikken.
In coma op de deurmat van mijn flat.
Schommelend door de straat ; etc, etc!

Ze bekijken het maar.
Trek het je niet aan.Drank is niet goed, maar je hoeft niet naar de normen van een ander te leven.

En als jekijkt naar grote schrijvers dichters schilders, noem maar op,bevinden we ons niet in zulk beroerd gezelschap. Kop op. groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even dit. Wat ze zien is de buiten kant. Maar ik ga toch echt niet alles uitleggen. Dat ik van literatuur houd.dus weleens een boek lees,goed piano kon spelen (nu een lichte tremor, dus weg piano)
Dat er achter deze "zuiplap" een ander schuilgaat. Ze kunnen de boom in!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gaat het hier nou vaak. Berichten worden aangepast of verwijderd, en dan blijft de 'boosdoener' mooi zitten. Waarmee ik het nu even niet over Stien heb.

Mij mag verweten worden dat ik er altijd voor iets tussen zit als er heisa is op het forum. Wordt later netjes aangepast, maar IK krijg wel op mijn donder.

Heel leuk moet ik zeggen. Heel volwassen ook. Dit forum is echt een ideale plek om ff wat dieper te gaan dan 'ik heb een gigantische puist op mijn kin'. Ben ik heel dankbaar voor. Ik zou niet weten wat ik zonder zou doen met mijn diepste zieleroerselen.

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en ik kan heel erg slecht tegen gewiste berichtjes, want ik ben namelijk verschrikkelijk nieuwsgierig, dus wil ik dan weten wat er oorspronkelijk stond.

Je hebt trouwens wel gelijk Soothe. Mensen zien vaak alleen een zuiplap, en niet de persoon die daarachter zit. Die daardoor soms niet de hulp krijgt die hij/zij nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Stien is wel nu de boosdoener, dat mag gerust gezegd worden.
Ik zat met toch wel serieuze zaken en hoopte hier enigzins respons te krijgen.
Hierop heb ik een uur gewacht, maar mijn tijd begon te dringen daar het mijn bedtijd is. Zoals jullie weten ben ik meestal weg om deze tijd. Afijn, na een uur geen antwoord ik werd even pissig kon er niets meer aan doen.
Bovendien is het meer een stapelwerking bij mij geweest. Ik erger mij al langer op het forum, op de manier waarop geschreven wordt. Tja en als ik dan met iets serieus aankom nog net niet schreeuw HELP dan is er geen respons ondanks dat ik meerdere om het hoekje zie kijken.
Zo, dat is dan ook maar weer even gezegd. Verder zal ik maar niet gaan, plafond is niet hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het maar net Anna! Ik bezorg niemand overlast. Speel geen loeiharde muziek Ben dus niemand tot last.Zocht ik verleden jaar hulp bij het MENTRUM, werd ik geweigerd.

Mensen met een drankprobleem zijn onbereikbaar voor de psychiatrie.

Ja wat was er eerder de kip of het ei?

Bye!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat ik vanavond afwezig was Stien, ik had je berichtje niet gelezen. Fran kennelijk wel, en ze was dus een antwoord aan het typen, maar toen was jouw berichtje al weg.

Dat is het nadeel van een forum. Je weet nooit wie er aanwezig is en soms kan het lang duren voor er een reactie komt. Zeker als het om een moeilijk probleem gaat, moeten mensen soms lang nadenken over wat ze willen antwoorden.
Mij is het ook wel eens overkomen dat ik heel lang bezig was geweest met een weldoordachte reactie, die toen ik hem plaatste helemaal nergens meer op sloeg omdat iedereen het inmiddels over iets heel anders had.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ging mij er om dat het mij vandaag nog eens goed duidelijk werd wat een alco verleden met je doet. Dat het je kan achtervolgen, je zeggenschap wordt beduidend minder.
Dat wanneer je in bepaalde situaties hoger van de toren gaat blazen je nog wel eens van een koude kermis kunt terugkomen. Je weet nooit wat een ander van je weet, niet dat ik achterdochtig ben. Maar het beperkt je toch in je mogelijkheden. En dan tellen die paar maanden droog staan niet, dat moet dan echt wel jaren zijn. Dus voel ik dat ik maar voorlopig een meeloper moet zijn.
Tekst is weliswaar niet hetzelfde, maar komt hier zo'n beetje op neer.
excuses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal, ik ben weer thuis, ik had een hele goede vergadering, waarin ik mijn ei goed kwijt kon.

het mooiste was het indirecte compliment dat ik kreeg: zegt de voorzitter van het bestuur na afloop: "wat is er met jou gebeurd? het lijkt wel of je veranderd bent". zeg ik: "een stuk rust en minder stressig werken geeft me wel een heerlijk helder hoofdje". hij keek me heel schaapachtig aan, want hij had de woordspeling natuurlijk niet door, heerlijk helder h........hoofdje..... maar ik had binnenpretjes: biertje? nou nee hoor, ik kan het veel beter zonder. (had ik dat maar 21 jaar eerder gedurfd.)

maar nog even serieus: al wisten ze niet hoe veel ik in het geheim dronk, het valt dus kennelijk wel op dat ik nu helderder ben, en beter voor mezelf op kom. en ik kan het zelfs zonder stilettohakken!

en natuurlijk kreeg ik gelijk van ht bestuur: ik hoef niet meer uren te maken dan we hebben afgesproken. en een beetje verontschuldigend kwam daar achteraan: ja, we kunnen je nu eenmaal niet meer betalen.... ik moet er niet aan denken, want ik wil ook helemaal niet meer uren werken. het is wel mooi geweest: latman nog 2 en ik nog 4 jaren, dan gaan we lekker rentenieren, samen in één huis. ondertussen rustig afbouwen, de leuke dingen doen, genieten van het contact met de vrijwilligers en de klanten, en veel kantoorwerk lekker thuis doen. dat bevalt me ook steeds beter. leve het internet en de e-mail!

zijn er nog bijzondere dingen gebeurd vanavond? ik ga gauw nog even lezen, daarna latman bellen, die nu wel thuis zal zijn op zijn eigen stekje, en dan met een boek naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed dat jullie dingen zo uitpraten en de misverstanden aan elkaar proberen uit te leggen. natuurlijk is het lastig, omdat we elkaar niet zien, en geen arm om de schouder kunnen leggen als dat nodig is. meestal pas ik ook wel berichtjes aan, zonder opgave van reden. vaak omdat ik mezelf zo stom vind dat ik typfouten maak, en die dan verbeter. maar ik neem me voor om dat dan maar eerlijk er bij te zetten, dan weten jullie wat ik veranderd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...